Walkthroughs > Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon
Príchod na Mesiac
Maximilián I. má práve príhovor a Sam rozmýšľa, kto by mohol byť Roy G. Biv, ktorý bol zodpovedný za problémy s internetom. Prídu na to vo chvíli, keď zavolá komisár. Ten, ktorý stál za všetkými vašimi poslednými piatimi prípadmi, bol Hugh Bliss. Okamžite vyrážate za ním. Na Mesiac. Na mesiaci je napravo od vášho auta stánok so suvenírmi a sprievodcu v ňom robí Harry Moleman (kedysi Ted E. Bear, šéf hračkárskej mafie z tretej epizódy). Vnútri nájdete na stene aj plagát s kompletným plánom Hugh Blissa na ovládnutie sveta. Na jednom z podstavcov je ako exponát vykrivená lyžica. Vezmite si ju a dajte ju Maxovi (inak vám ju pri odchode Harry vezme, pre istotu vás totiž prehľadá.), ktorý ju prehltne.
Potom choďte napravo od suvenírov. Tam sú dvere k Blissovi, no stráži ich agent Superball. Už nie je verný svojmu prezidentovi, ale Hugh Blissovi a teraz stráži tieto dvere. Rovnaká práca, len iný zamestnávateľ. Odmieta vás vpustiť. Musíte byť prizmatológ červenej úrovne. Požiadajte ho, nech vás otestuje a dá vám malú figúrku jednorožca. Pošúchate ho a roh sa sfarbí na žlto. Takže nič, no môžete si ho nechať. Vráťte sa k vášmu auto Desoto a ním sa vráťte opäť na zem.
Sídlo Hugha Blissa
Zastavte sa vo svojej kancelárii. Zistíte, že utiekol Hubert (vaša kvetina) a pár dní sa už doma nezastavil ani pán Spatula (vaša rybka). Tiež môžete prezrieť šatník, kde uskladňujete spomienky na vaše prípady. Máte tam vlasy, ktorých majiteľom bol Brady Culture, váš nepriateľ z prvej epizódy, hypno-medvedíka, ktorý ovládal Myru Stamp, vašu nepriateľku z druhej epizódy, zviazaného Leonarda Stakcharmera, ktorý sa vás snažil podviesť v tretej epizóde, hlavu robota, ktorý pôsobil ako prezident v štvrtej epizóde a okuliare na vstup do virtuálnej reality, kde ste pôsobili v piatej epizóde. Z kancelárie si môžete vziať vešiak, ktorý slúži ako anténa. Inak len vyjdite na ulicu.
Zaskočte k Sybil, ktorá má novú prácu a táto jej zrejme sadne. Pracuje ako Kráľovná Kanady. Zájdite do obchodu k Boscovi. Cestou pôjdete popri parkovacích hodinách, na ktorých odpočíva krysiak Dvojzubý Jimmy. Môžete si pokecať s Boscom. Opäť má na predaj nový vynález. Tentokrát má stroj na výrobu zemetrasenia a stojí trilión dolárov. Zájdite radšej k záchodu a tam nájdete mikrovlnku. Strčte do nej figúrku jednorožca a keď ju vyberiete, roh bude pekne červený (kto by povedal, že mikrovlnka je prizmatológ vysokej úrovne). Vráťte sa k autu a naspäť na mesiac.
Povedzte agentovi Superballovi, že chcete vojsť a keď mu ukážete jednorožca s červeným rohom, nechá vás vstúpiť. Dostanete sa do haly, kde je Hugh Bliss (ktorý vzápätí odíde do svojej súkromnej svätyne), sliepkáč (s ktorým ste hrali v seriáli Midtown Cowboys v druhej epizóde), počítače spoločnosti COPS (tvoriace Realitu 2.0 v minulej epizóde), hlava Abrahama Lincolna (s ktorým ste súperili vo voľbách v štvrtej epizóde), vaša odpočúvacia ploštica, pán Spatula a mravce z vašej mravčej farmy. Všetci sú prizmatológovia.
Zbieranie Talizmanov
Pohovorte si s Lincolnom a zistite, prečo je nešťastný. Zaľúbil sa do Sybil, ktorú ste za ním poslali v štvrtom dieli počas predvolebnej kampane. Ponúknite mu pomoc a dohodnete mu s ňou rande.
- What´s your problem?
- So, why are you upset?
- We´ ll help you with Sybil.
- Just relax, baby.
- Lady, you´re a stone cold fox!
- Play some one-on-one love hockey.
Sybil súhlasí, že mu dá ešte jednu šancu. Lincoln je z toho tak nervózny, že sa povracia a vyvráti svoj Gastrokinetický talizman, ktorý prehltol (a s ktorým sa učil, ako mysľou prinútiť ľudí vracať). Ten si automaticky vezmete. Použite ho na Maxa a ten vyvracia guľu s lyžicou, ktorú ste ukradli v obchode so suvenírmi.
Teraz si pohovorte so strojmi COPS. Zistíte, že pracujú na dokonalej umelej inteligencii implantovanej do novej hry. Skúste si ju zahrať. Sú to klasické piškvorky a nie je problém vyhrať. Takže sa snažte prehrať. Keď prehráte, stroje si budú isté svojou neskonalou inteligenciou a vám dajú svoj talizman, ktorý už nepotrebujú (Lead Vision Talisman).
Vráťte sa von a choďte k vášmu autu. Medzi ním a obchodom so suvenírmi parkuje lunárny modul. Položte pod jeho motor guľu s lyžicou. Potom použite vešiak z vašej kancelárie na dvere modulu, čím ich otvoríte a automaticky naštartujete. Naštartovanie zničí guľu, tak si spod motora vezmite talizman lyžice (Spoon Bend Talisman).
Potom sa vráťte naspäť do budovy a použite dúhový výťah uprostred a dostanete sa k zavretým dverám. Použite na ne Lead Vision Talisman a uvidíte cez dvere. Použite na držiak (Scone) lyžicu (Spoon Bend Talisman) a ohnete ho, čím uvoľníte bowlingovú guľu, ktorá spadne na gombík a otvorí vám dvere. Vstúpte a stretnete Hugha Blissa. Ten oddelí tri časti Maxa a vzniknú traja jeho dvojníci.
Kompletizovanie Maxa
Musíte dať Maxa znovu do poriadku. Vráťte sa dole do hlavnej haly. Červený Max sa objaví na vozíčku horskej dráhy. Naľavo od neho je socha Hugha Blissa s veľkou lyžicou. Použite na ňu vašu talizmanovú lyžicu (Spoon Bend Talisman) a ohnete ju. Potom z diaľky, keď bude červený Max na vozíčku, streľte vašou pištoľou do tlačidla, ktoré vozíček spúšťa. Sledujte ho a lyžica, ktorú ste ohli, odrazí dvojníkovi Maxovu ruku. Pravý Max tak získa naspäť jednu svoju stratenú časť.
Vráťte sa na zem. Zájdite do vašej kancelárie a použite gastrokinetický talizman na Leonarda zviazaného vo vašom šatníku. Vyvracia vlastnícku listinu Spojených Štátov, ktorou ho nakŕmil Max. Zájdite k Sybil, ktorá už je s Lincolnom. Ponúknite jej listinu na predaj a dá vám za ňu trilión dolárov.
Na ulici použite talizmanovú lyžicu na parkovacie hodiny, ktorých sa drží krysiak Jimmy. To ho z nich zhodí. Vráťte sa na mesiac a choďte za sliepkom (Philo Pennyworth). Oslovte ho a on konečne vytiahne krysu z klobúka (o čo sa pokúšal už predtým, ak ste sa s ním zhovárali). No zistí, že nemá krysy rád a daruje vám ten klobúk.
S klobúkom sa vráťte opäť na zem a choďte do Boscovho obchodu. Tam je druhý Maxov dvojník. Použite klobúk a vytiahnete z neho Jimmyho. Hoďte krysiaka Maxovmu dvojníkovi a ten ho zje. Znova použite klobúk a opäť vytiahnete Jimmyho, ktorý drží Maxov žalúdok. Ten vrátite Maxovi a druhý dvojník zmizne. Potom od Bosca kúpte diaľkový ovládač na zemetrasenie za trilión od Sybil.
Vráťte sa na mesiac. Zájdite napravo od vstupu k Hugh Blissovi a tam leží pri tabuli tretí Maxov dvojník. Použite Boscov ovládač na zemetrasenie a pád satelitu obráti dvojníka na brucho. Vezmite mu chvost a vráťte ho Maxovi, ktorý je teraz opäť sám sebou.
Finálne zúčtovanie
Teraz sa vráťte naspäť do svätyne Hugha Blissa. Max ho vyhodí z jeho lúča ovplyvňujúceho Zem a ten sa naštve. Pripúta Sama na točiace sa koleso a chystá sa ho mučiť. Použite váš lyžicový talizman na lyžicu nad vami, ktorá drží talizman s podobizňou Blissa. Tým ste získali Mágov talizman. Použite ho a vymeníte si miesta s Blissom. Ten Sama opäť uväzní v krabici, v ktorej ho chce prepíliť. Použite opäť Mágov talizman a znova si vymeníte miesta. Použite pílu na krabicu s Blissom. Bliss vás vystrelí do kozmu, tak opäť použite Mágov talizman. Napokon vás Bliss uväzní v nádrži s vodou. Znova použite Mágov talizman.
Znova ste na kolese, použite Mágov talizman. Znova ste v krabici, použite Mágov Talizman. Tentokrát však nepoužite pílu na krabicu, ale na lunárny modul. Znova ste v nádrži s vodou, použite Mágov Talizman. Teraz použite kľúče od modulu na modul, čím ho naštartujete. Tým ste zavŕšili úspešnú sériu vyriešených prípadov o záchranu sveta.
| Návody | Autori |