Click and point adventura, ovládání je jednoduché, menu hry se nachází ve spodní liště. Kliknutím na ikonu lupy v liště (nebo mezerník) se zobrazí dostupné předměty, aktivní místa a východy z dané lokace. Pravým tlačítkem myši prohlížíte předměty nebo přeskakujete dialogy. Levé tlačítko je akce.
Intro
V úvodu je menší retro - hrajete v roli kněze Parreye. Po úvodní animaci se ocitáte v knihovně kostela. Za dveřmi číhají speciální agenti. Musíte zmizet. Na stole seberte svazek klíčů,
pergamen a
knihu. V inventáři (kliknutím a přetažením) uschovejte pergamen do knihy a knihu s pergamenem vložte do knihovny nalevo od dveří. Poté automaticky zadními dveřmi opustíte místnost. Prohlédněte si chodbu a vstupte do dveří nalevo od opancéřovaných. V místnosti se rozhlédněte a všimněte si nástěnky s magnetickými jmenovkami. Jmenovku z horní pozice přesuňte a na její místo dejte Pettersona. Až to uděláte, automaticky odejdete z místnosti, ale není vám to nic platné - agenti vás dostanou a Parrey vypadne z okna.
Kapitola 1: Nina - Severní oceán - část 1
Podpalubí: Nyní začíná vlastní příběh. Hrajete jako Nina. Po animaci v přístavu se nakonec ocitnete na lodi v kajutě č. 3. V inventáři máte
kartu. Prohlédněte si kajutu a nakonec vyjděte dveřmi ven. Narazíte na chlápka v červeném trikotu. Promluvte si s ním (možnosti dialogu se objeví vlevo dole na liště hry). Po rozhovoru odejde. Prohlédněte si dveře pod schodištěm. Do žádných nelze vstoupit, druhé vpravo pod schody vedou na ošetřovnu (taky nevejdete, ale můžete nakouknout skrze okénko ve dveřích). Na dveře vepředu zkuste použít kartu, ale nepasuje. Projděte zpět kolem dveří svojí kajuty a doprava. Na sudu si prohlédněte noviny a ze stěny seberte
pádlo. Na protější stěně seberte
svítilnu. Vyzkoušejte ostatní dveře, ale do žádných se nedostanete.
Paluba: Vyjděte po schodech nahoru a oslovte u okna stojícího pasažéra. Prohlédněte si co potřebujete a nakonec použijte zvoneček na stole v kukani Recepce. Přijde recepční - pohovořte s ním, pak se automaticky ocitnete v posteli.
V noci: Je tma, někdo zaklepe na dveře - automaticky vyjdete ven a ze zábradlí schodiště seberete bikiny a kus papíru. Poté přejděte doprava a vstupte do otevřených dveří prádelny. Nikdo zde není - jen syčící ventil. Vyjděte ven a po schodech jděte na palubu, z recepce seberte
marcipánové kuličky. Přejděte směrem k sobě (dolů) - vidíte loď z nadhledu. Vydejte se doleva - do osvětlené části lodě, kde na barovém pultu seberte
nádobu na led, z křesla vlevo u zábradlí seberte vlněnou
deku. Pokračujte doleva k bazénu, prohlédněte si lokaci a naberte do kbelíku vodu z bazénku. Do kbelíku namočte deku a pak použijte na kbelík pádlo - dostanete mokrý hadr na tyči. Sejděte dolů do prádelny a hadr na tyči použijte na nádobku s mýdlem na stěně vedle umývadla. Vyjděte na chodbu a tyčku s hadrem použijte na poklop ve stropu vedle schodů. Pak se vraťte zpět do své kajuty.
Ze skříně si vezměte
kolečkové brusle. Vyjděte z kajuty a jděte nahoru po schodech. Kolečkovými bruslemi podložte velkou nádobu napravo (z nějakého důvodu je označena jako UFO) a pak ji posuňte nahoru nad otvor. Sejděte dolů a svítilnou si posviťte nahoru na poklop. Přejděte dozadu k prádelně a ze stěny seberte plakát. Přejděte do prádelny a plakát vložte nad ventil s unikající párou. Vyjděte na chodbu a prostrčte plakát pod dveřmi ošetřovny. Po rozhovoru s chlapcem se vrátíte ke kajutě a někdo vás praští dveřmi.
Ráno: V animaci se proberete opět v ošetřovně, poté si promluvíte s kapitánem a nakonec se ocitáte opět ve své kajutě. Odložte kolečkové brusle. Seberte z kufru
čepici,
plášť a
ponožku. Vyjděte na chodbu - k prádelně, tam si promluvte s pasažérem. Pak vstupte do prádelny a z prádelního koše seberte
utěrku. Vyjděte po schodech na palubu a promluvte s recepčním. Pak si trošku projděte loď: sejděte po schůdcích dolů a prohlédněte si okénka do kajut č. 4 a 5. Poté vylezte až nahoru na velitelský můstek a promluvte si s kapitánem. Pak sejděte dolů k baru, kde hraje chlapec Oskar stolní tenis. Promluvte si s ním a pak oslovte barmana. Na pultu si všimněte přístupových karet. Seberte
slámky a
CD. Na sloupu si všimněte plakátu. Přejděte vlevo k ženě s časopisem (paní Jordanová) a promluvte s ní. Pokračujte doleva k bazénku a oslovte slunícího se pasažéra. Seberete automaticky tubu ze stolku. Pak se vraťte do části s recepcí - automaticky vás osloví pasažér v tmavém obleku (do dokumentace přibudou informace - průběžně je prohlížejte).
Nyní máte přístupné dveře vedle recepce - vstupte. Shlédněte v TV projev šéfa spolku Puritas Cordis, ze stolu seberte
růže, z dalšího stolu
vývrtku. Cestou zpět si u dveří prohlédněte obrázky na stěně. Vyjděte ven, zpět do recepce a přejděte k barmanovi, kterého oslovíte. Potom seberte z baru
záchranný kruh. V inventáři jej spojte s růžemi - dostanete stylový věneček. Ze sloupu seberte
plakát. Sejděte dolů do prádelny a do tuby naberte mýdlo. Na zvonek u dveří použijte vývrtku a do inventáře získáte
zvonek. Vyjděte na chodbu a promluvte s chlápkem - potom v animaci budete řešit problém v prádelně. Nakonec chlápek zmizí a vy máte pračku volnou. Vložte do ní ponožky a plášť a spusťte pračku. Automaticky po chvíli vytáhnete poněkud zabarvené prádlo. Vyjděte nahoru na můstek a na ventilátor postupně položte ponožky a pak plášť - oboje se vám tam usuší. Potom jděte k bazénku a dejte chlápkovi
tubu. Až se otočí na břicho, seberte mu ze stolku
sluneční brýle.
V inventáři pospojujte papír s věnečkem a šaty s brýlemi (maskovací oblečení). Přejděte
k baru na horní palubě a tímto balíkem klikněte na Ninu - převlékne se do růžových šatů. Poté oslovte barmana - nic moc nepořídíte. Jděte tedy znovu za recepčním. Přejděte k recepci a na hřeb vedle dveří pověste zvonek. Pak na něj cinkněte vývrtkou. Přijde recepční - promluvte si s ním. Pak mu dejte
plakát (případně CD). Recepční odejde a vy nahlédněte do knihy hostů. Dozvíte se číslo kajuty Jordanové (2). Přejděte k baru a opět se převlékněte. Potom oslovte barmana - automaticky získáte
kartu ke kajutě 2.
Kajuta 2 - Joradnová: Sejděte dolů - kajuta se nachází pod schodištěm - použijte kartu 2 a vstupte. Rozhlédněte se tam, na podlaze seberte
časopis a na posteli
kabelku. Potom se automaticky schováte pod postel a vyslechnete hovor. Po animaci vyjděte ven - na palubu k Jordanové. Promluvte s ní a pak zajděte za barmanem pro koktejl
Bloody Mary. Doneste jej Jordanové - po požití se složí...
Noc: Přejděte nahoru do restaurace - okýnkem uvidíte incident, kdy někdo skončí 'přes palubu'. Automaticky proběhne několik animací...
Ráno: Automaticky se ocitáte na dolní palubě u okénka kajuty č. 5 a pozorujete muže uvnitř. Prohlédněte si ho a pak vystupte po žebříku nahoru - k recepci, kde si promluvte s pasažérem (fotograf Li). Poté se zajděte podívat na ošetřovnu za Jordanovou. Po nahlédnutí jděte nahoru na horní palubu a zaklepejte na kapitána. Oznamte mu stav Jordanové. Potom jděte znovu za pasažérem Li a promluvte s ním. Po rozhovoru zajděte vlevo ro restaurace a na prázdný obrázek vedle dveří použijte časopis z inventáře. Vpravo pod stolem seberte
hliníkovou fólii a promluvte s maníkem v červeném trikotu (Fleming Olsen). Prohlédněte si i věci na stole za ním. V inventáři spojte
marcipánové kuličky s
alobalem a pak ještě použijte
alobal na
slámky v inventáři. Vše pak ještě spojte do
modelu Atomia a předejte Olsenovi. Dostanete od něj
kouli 27. Když vyjdete ze dveří restaurace na recepci, oslovte reportéra Li a promluvte s ním. Následuje několik animací, kde si prohlédnete fotku v restauraci a muže v kajutě 5.
Nakonec se znovu ocitáte u recepce. Přejděte na přední palubu a promluvte s klukem, který tluče do bubínků a pak mu dejte kouli s číslem 27. Výměnou dostanete
bubínky. Oslovte recepčního (barmana) a pak seberte na pultu
přehrávač MP3 se sluchátky. Přejděte do recepce a na mikrofon použijte přehrávač MP3. Znovu promluvte s fotografem Li - nakonec získáte
fotografii muže z kajuty 5, se kterou půjdete nahoru za kapitánem. Následuje série animací a konec této kapitoly.
Kapitola 2: Džungle v Indonésii
Sam: Jste zavřeni v bambusové kleci a v inventáři máte signální
raketu a
kompas. Promluvte se strážcem. Pak si z koše před sebou vezměte
3 pomeranče. Nad klecí seberte
kus drátu a
bambus. Rozhlédněte se a prozkoumejte vše, co se dá (viz. mezerník). Tři pomeranče navlečte na drát a pak je ještě spojte s bambusem a signální raketou (pokud jste už sebrali jiné ovoce, položte je zpět do košíku). Celý tento vynález použijte na ohniště u strážce.
Max - tábor: Zaregistrujete výbuch rachejtle. Prohlédněte si okolí a postupně na místě posbírejte
věci z batohu (zelený balón, pivo v plechovce, stanové tyčky, balené ořechy - prohlédněte v inventáři - získáte
fólii),
dokumenty (prohlédněte v inventáři), modrou
vlajku,
helmu,
tyčky,
konvici,
květ ibišku,
kus pletiva oplocení, bambusovou
tyč,
paví péro, kopnutím do stromu napravo získáte
papayu (pokud ji dáte opičákovi, můžete si vzít další). Do konvice naberte vodu z potoka, přidejte ibišek a postavte na ohniště. Po chvíli získáte konvici s červeným
barvivem. Plod papayi vložte do konvice - dostanete
červenou papayu, stejně
obarvěte i fólii. Takto obarvenou papayu dejte opičákovi na větvi a pak postupujte za opičákem vpřed do džungle.
Chrám: Z keříku vedle stromu seberte
bílé bobule. Pak odejděte jedinou možnou cestou před chrám. Vpravo si všimněte kamenné
desky se šesti otvory, více napravo si pak prohlédněte
díru a
roj hmyzu. Na levé straně u cestičky seberte velký
červený květ a na opačné straně seberte pavučinu ze stromu (pokud odejdete a znovu přijdete, pavučina se obnoví). Prohlédněte si vše, co je k vidění (mezerník). Potom se dejte cestičkou dolů - zpět do tábora. Jděte vlevo k potoku a na kameny položte červený květ - automaticky pak seberete
žábu. V inventáři zkombinujte
tyčky s
kusem pletiva a výsledný rám hoďte přes potok. Na větev nad potokem použijte vlajku - po chvilce ulovíte
rybu. Přejděte doprava a na zelené listy položte plechovku od piva. Odejděte z lokace a vraťte se - v plechovce najdete
slimáka.
Vraťte se ke chrámu a jděte doleva - k Sam a strážci. Použijte na strážce velký červený květ a pak pomocí stanové tyčky posunete květ ke strážci. Ten si přesedne na druhou kládu. Seberte zpět
červený květ a vpravo rostlinu
Venušinu mucholapku. Přejděte dolů ke dveřím chrámu, nad pavučinu pověste na strom vlajku a odejděte z lokace. Když se vrátíte, pavučina se znovu vytvořila a zachytila roj - seberte ho. Do otvoru vedle kamenné desky vložte ořechový pamlsek (asi koblihu). Nad deskou s otvory seberte
medovou plástev. Poté do otvorů v kamenné desce vložte jednotlivé předměty podle pořadí shora - dolů (střídavě vlevo-vpravo). Po vložení poslední věci se otevře vchod do chrámu.
Pořadí:
- rostlina mucholapka
- roj světlušek
- paví péro
- ryba
- slimák
- plástev medu
Kapitola 3: Nina - Severní oceán - část 2
Jste znovu na lodi poté, co loď byla smetena obrovskou vodní vlnou. Prohlédněte tělo zachránce pod sloupem. Vlevo na podlaze seberte malou sošku (bustu). Prohlédněte si obraz vedle skříňky - datum
7.4.75 - je to kód pro otevření číselného zámku. Otevřete spodní šuplík. Přejděte k páce na sloupu nalevo od protějších dveří a přehoďte ji do polohy 'vzad'. Poté klikněte na průlez nad skříňkou. Nina vyleze nahoru a pokusí se soškou uvolnit průchod, ale nejde to - sleze zase dolů. Poté znovu oslovte muže na podlaze a zkuste znovu vylézt nahoru. Dostanete se o palubu výše - na podlaze seberte
kovovou tyčku, nějaké
lístky. Slezte zase dolů a oznamte to svému zachránci. Poté použijte jeden bubínek na
rouru vedle dveří a zatáhněte za páku na levé staně (vzad). Průlezem sjede dolů
řetěz, který omotáte kolem spadlého nosníku a řetěz zajistěte kovovou tyčkou. Zatáhněte pákou 'vzad' - řetěz se napne a nadzvedne nosník. Vylezte zase nahoru a druhý bubínek postavte pod tekoucí proud vody u okna. Nyní máte jednu nádobu
s olejem a druhou
s vodou. Olejem promažte poklop v podlaze a pak jej můžete otevřít. Poté oba vyplavete z potopené lodi a ocitáte se na pobřeží.
Kapitola 4: Nina - Francie - Pobřeží
Seberte
ráfek z kola,
starý věšák, ocelové
hrábě, posbírejte všechna zavazadla (prohlédněte si jejich obsah - získáte další předměty), kus
čokolády, seberte malé
kamínky u vody, z bedny seberte
záchrannou vestu, po zemi posbírejte
kus plechu,
harpunu,
autobaterii,
skříňku na nářadí a hasičskou
hadici. Skříňku na nářadí otevřete kyselinou z autobaterie. Člověk se až diví, kam to haraburdí vlastně postava ve hře dává a kolik toho unese :-)
Na ráfek kola namotejte požární hadici, do tašky vložte kamínky a hoďte ji na lékárničku. Dostanete
lékárničku (prohlédnutím získáte
obvazy) a
2 kbelíky. Obvazy spojte v inventáři s kbelíkem, vytvoříte jakýsi filtr. Do takto upraveného kbelíku naberte vodu z moře. Kbelík s vodou spojte se starým věšákem na kabáty.
Harpunou zamiřte na sloup s transformátorem, Nina si nastřelí 'schody' k transformátoru a vypne proud. Když sleze dolů, použijte na kabel vedení
dokumenty z inventáře. Znovu vylezte na sloup a pusťte proud (vznikne malý ohníček). Nina automaticky vyleze nahoru a prud zase vypne. V inventáři spojte
kus plechu s
hráběmi - dostanete provizorní
lopatu, na kterou naberte oheň a poté jej vložte do polozasypaného sudu vpravo a postavte nad něj věšák s kbelíkem. Vložte čokoládu - až se rozpustí, Nina si ji automaticky vezme. Přejděte k zachránci (David Korell) a dejte mu nápoj. Následuje hodně dlouhý dialog a animace.
Pobřeží 2: Pomocí kufříku s nářadím (nebo kyseliny z baterie) otevřete kufr (vlevo od loďky) - do inventáře vám přibude fotoaparát a oblečení. Oblečení dejte Korellovi. Z batohu vepředu získáte mapu. Na motocykl použijte kolo s namotanou hadicí a pak toto monstrum přitáhněte k loďce a pomocí kufříku s nářadím opravte motorku. Kbelíkem hrábněte vpravo nahoře pod svahem na sesutou půdu - získáte vrtuli ventilátoru. Přejděte k loďce a použijte na ni záchrannou vestu a připevněte k loďce vrtuli. Poté si přejděte na místo, kde jste v této kapitole začínali - k transformátoru. Přejděte si více doleva a fotoaparát použijte na směrovou tabuli (nahoře na břehu). Vraťte se k loďce a oslovte Korella - následuje šťastný odjezd (odplujete) z této kapitoly...
Kapitola 5: Zpátky v Indonésii
Max: Jste v ztemnělém chrámu, kromě malého osvětleného místa není vidět nic. Nasaďte si helmu s lampou. Přejděte si doleva od osvětlené škvíry - je zde deska s nějakou kresbou. Kousek více vlevo je pak kamenná deska s osmi symboly, které musíte stisknout v pořadí: 1. tlačítko 5 - Venuše, 2. tlačítko 2 - Juno, 3. tlačítko 7 - Neptun. Poté se odkryjí otvory v kamenné masce v prostoru se Sam v kleci. Nyní můžete měnit postavy - střídavě hrát jako Sam nebo Max (přepínáte v liště vpravo dole).
Jako Max: Prostrčte otvorem ve stěně bambusovou
tyč a
bílé bobule.
Jako Sam: Použijte bambus na košík s ovocem - získáte
malinu. Malinu v inventáři zkombinujte s bílými bobulemi a naplněnou malinu pak vhoďte zpět do košíku ke strážci. Pak jej oslovte a chtějte nějaké ovoce (malinu).
Jako Max: Prostrčte do otvoru pro ústa sochy
žábu a do otvorů pro oči vložte luminiscenční
trubice. Tím vyděsíte strážce a zachráníte Sam. Podaří se vám sice uprchnout, ale po výbuchu bomby nakonec stejně padnete znovu do zajetí.
Kapitola 6: Francie - ruiny v Gatineau
Nina s Korellem přicházejí do polorozbořeného hradu Gatineu. Promluvte se zeměměřičem a Korellem, v inventáři si prohlédněte nákres. Dejte se směrem k sobě - prozkoumejte informační tabuli, na zemi seberte papírový
kelímek a kus
alobalu. Použijte alobal na kelímek. V kiosku postupně seberte a snězte (klik na Ninu) 4 cukrátka - dostanete
4 papírky s přáním. V lokaci si samozřejmě vše prohlédněte (mezerník). Pokračujte doleva na vrakoviště 'Lazare Construction'. Ze skříňky u maringotky seberte
nůž,
laserovou vodováhu,
kabel a
plátěný pytlík. Vedle si pak vezměte ještě
zrcadlo. Pomocí nože odloupněte
kus plastu z Lazare Construction a tento díl vložte do vraku auta vlevo.
Socha: Dejte se směrem dolů - dojdete k soše a po chvilce za vámi přijde i Korell. Zatímco Korell čistí sochu, prohlédněte si ji blíže a do levé ruky jí položte laserovou vodováhu. Jděte zpět doprava na vrakoviště, kam ukazuje laser. Klikněte na ukazatel směru a pak otočte ukazatelem
3x doleva. Poté se vraťte za Korellem k soše a sberte si zpátky laserovou vodováhu. Přejděte na vrakoviště a vodováhu tentokrát umístěte na ukazatel směru. Jděte ve směru laseru a v kiosku si promluvte s Číňanem (samozřejmě vyčerpejte všechny možnosti dialogu). Poté jděte doprava a u zeměměřiče seberte pomocí nože značku. Vraťte se na vrakoviště a vyměňte značku P pro parkování za tu vaši (Padající kameny). Pak znovu jděte za zeměměřičem, umístěte vyměněnou značku a upozorněte zeměměřiče na padající kameny. Jenže nebude chtít auto přeparkovat. Jděte za Číňanem a vyměňte
přáníčka z inventáře za
4 koblihy - které pak vnuťte zeměměřiči. Poté odstraní svoje parkující auto z vrakoviště.
Zajděte znovu za Číňanem a promluvte s ním. Po rozhovoru odjede se svým pojízdným kioskem. Bohužel došla baterie v laserové vodováze. Použijte nůž na tlačítka informační tabule - získáte nové baterie - vložte je do vodováhy a opět postavte na vrakovišti na ukazatel směru. Přejděte doprava k háku jeřábu. V inventáři spojte kabel a zrcadlo, výsledek pak pověste na hák jeřábu. Do plátěného pytlíku naberte hlínu z krtince a
pytlík pověste na zrcadlo. Zrcadlo pak sklopte dolů a na konec laserového paprsku dejte
alobal (změníte tím směr laseru). Následujte směr laseru. Pod hromadu kamenů dejte kelímek v alobalu a pak oslovte muže - po chvíli odstraní kameny a odkryje vchod.
Vinný sklep: Zatáhněte za kroužek u vchodu a vstoupíte do sklepní místnosti, kde na stěně vidíte 3 lesklá kola s číselníky a velký sud, na jehož vršku jsou písmena, uspořádaná do zvláštního tvaru. Koly se otáčí pomocí tlačítek ve spodní části. Stiskněte tlačítka takto: pravé tlačítko 5x, prostřední tlačítko 1x a levé tlačítko 4x. Uprostřed ve výřezu seberte
prsten a odstupte. Přejděte k panelu na horní straně sudu a do prohlubně na levé straně vložte prsten. Poté přijde Korell a proběhne rozhovor s ním.
Sud: Po rozhovoru se vraťte k panelu na sudu a prohlédněte si jej. V inventáři si prohlédněte skicu - automaticky se umístí vedle panelu. Na panelu musíte postupně stisknout písmena
AUSTREBERT. Postup je následující:
- začněte písmenem A na levé straně a pokračujte
- doleva dolů na U
- doprava na S
- doprava úplně nahoru na T
- doprava dolů na R
- doprava (v rohu) na E
- doleva nahoru na B
- zpět doprava dolů na E
- doleva na R
- úplně nahoru na T
Po správném stisknutí všech písmen (viz. obrázek) se sud otevře a získáte dopis pro kardinála Bernarda Coubertina. Následuje dlouhý dialog mezi Ninou a Korellem, následně několik animací a konec této kapitoly.
Kapitola 7: Paříž
Hřbitov: Prohlédněte si oltářní desku a pak prozkoumejte otvor dole na sloupu. Získáte sice
modrou kostku č. 1, ale pak se propadnete stropem do podzemní místnosti. Pokuste se vylézt nahoru - objeví se Clochard a pomůže vám spuštěním trámu. Nahoře si s ním promluvte, rozhlédněte se kolem a z hromady kompostu seberte
svíčku a
kolík. Poté jděte doprava na hřbitov a zvolte tuto cestu: 1670 (doprava), doleva (1 mince), starší muž, znak uprostřed (žena). Najdete náhrobek se jménem "Michelle de Saint-Maillefert". Všimněte si tří obrácených písmen (A, R a S). Vraťte se tedy do podzemí a na kamenné desce vepředu nastavte písmena (kliknutím) takto:
A - 2x,
F - 5x,
S - 3x (ve všech třech slovech). Otevře se průchod v levé stěně. Vstupte dovnitř a pod nohama si prohlédněte
mozaiku, ve které je 5 prázdných políček. Do kteréhokoliv pole vložte modrou kostku. Dále si prohlédněte na zdi vedle dveří
mapu. Vylezte nahoru a promluvte si s Clochardem o mozaice, dostanete od něj
mapu Paříže, pomocí které musíte najít pět modrých kostek (
kostku č. 1 - ze hřbitova - už máte).
Most - kostka č. 2: Po rozhovoru se automaticky ocitnete na mostě. Promluvte s metařem a z hromádky listí seberte
dudlík a
minci. Dejte se doprava, oslovte muže (Rossi), prohlédněte si červené auto a pak vstupte do metra. Na konci nástupiště seberte
medvídka a vpravo od kiosku
deštník. Nahlédněte ven rozbitým okénkem (nádražní hodiny) a na ručičku postavte svíčku. Pak odstupte a pohněte mechanismem hodin. Nalevo pak zatáhněte za páku (ve skříňce) - ale fontánka nefunguje. Sejděte dolů a oslovte znovu Rossiho - po spuštění autoalarmu odejde do parku. V parku s ním pak znovu promluvte a seberte
noviny na zemi. Dejte se více doleva, z vody seberte modrý
kruh a u pískoviště
tenisák. Promluvte se starým známým na lavičce (Clochard). Láhev vám nechce dát, dokud mu nedáte nějaké jídlo. Vraťte se k metru a seberte
svíčku, potom jděte na most (metař je pryč) a vy pomocí deštníku seberte modrou
kostku č. 2.
ZOO - kostka č. 3: Pomocí mapy se vydejte do ZOO, promluvte se zřízencem (dostanete bagetu pokud najdete a přivedete zpět kachny). U sochy seberte lahvičku s
lakem na nehty a u lavičky vlevo
plechovku od piva. Vydejte se uličkou doleva ke kleci s opicí (prohlédněte si opici) a pak se vraťte ke zřízenci a zeptejte se ho na opice. Jděte znovu k opici a do levé škvíry v chodníku dejte
kruh. Potom klikněte kolíkem na opici a kolík zastrčte do díry v chodníku napravo. Nahoru postavte plechovku od piva. Klikněte na kruh (Nina proleze a opice ji bude napodobovat), pak hoďte míček na plechovku. Opice shodí
kelímek s oříšky, který seberete, stejně jako míček a kolík.
Přejděte na opačnou stranu ZOO - ke krokodýlovi. Do vody hoďte plyšového medvídka a pak jděte doleva - nastartujte člun. Na cestičce u rozcestí seberte
vábničku. Poté přejděte úplně doprava ke slonovi a krabičkou s oříšky klikněte na hnízdo na stromě. Slon strom vyvrátí a vy přejdete po stromu do výběhu s krokodýlem, kde seberete
kostku č. 3. Na zemi u slona seberte ještě
krabici. Vraťte se k metru a červeným lakem na nehty vyspravte červené Ferarri. Jděte to oznámit Rossimu do parku a pak vhoďte do fontány 5-ti cent. Rossi tam hodí nakonec také
minci - pro tu si pak zajděte a vylovte ji. Přemistěte se na most, jděte úplně doleva, až uvidíte kachny v řece - použijte na ně vábničku (přilétnou blíže). Přesuňte se do parku a znovu použijte vábničku (klikněte vábničkou na Ninu). Poté jděte do ZOO a přivolejte kachny. Kachny přilétnou a vy jděte za dozorcem - dostanete
bagetu, kterou namočíte v
konvi s mlékem. Přejděte do parku za Clochardem a dejte mu bagetu - dostanete
láhev. Nyní jděte do metra a do automatu na žvýkačky vhoďte minci (10-ti cent).
Vězení - kostka č. 4: Pomocí mapy se přesuňte do vězení a oslovte dozorkyni. Prohlédněte si dveře obou cel (na tu vlevo pak použijte žvýkačku). Jděte za policajtkou a znovu ji oslovte. Zvolte jakoukoliv odpověď. Poté klikněte na Ninu lahví (Nina se napije) a oslovte policajtku. Ta nakonec odejde do zadní místnosti a vy zůstanete sami. Láhev použijte na stříkačku na stole. Poté budete odvedeni do cely. U dveří seberte
prasklý míč a
lžíci. Lžičku použijte na modrou kostku na zdi, ale policajtka vás sjede. Klikněte na stěnu vedle kostky a promluvte si se sousedem ve vedlejší cele. Postupně zadávejte odpovědi:
5 - 9 - 6. Poté pomocí lžíce získejte
kostku č. 4 a zaklepejte na dveře cely - budete propuštěni.
Metro - kostka č. 5: Přemístěte se do parku a ve fontáně naberte vodu do prasklého míče. Jděte do metra a vodu s míčem použijte na malou fontánku, potom jděte stisknout tlačítko ve skříňce vedle hodin. Na fontánu použijte
dudlík a
svíčku a znovu stiskněte tlačítko ovládání fontány. Pak pomocí deštníku seberte
kostku č. 5 (nahoře nad fontánkou).
Nyní máte všechny kostky a můžete se vrátit na hřbitov, dolů do podzemí k mozaice. Na stěně vedle vchodu si prohlédněte mapu Francie (pomůcka na řešení postavení figurek). Do mozaiky nejprve naskládejte všechny kostky - je jedno v jakém pořadí. Potom figurky uspořádejte (viz. obrázek). Spustí se most a v animaci se dostanete do knihovny, setkáte se s Korellem... Jenže nic nejde nikdy hladce, takže po několika dalších animacích skončíte zavřeni v podzemní cele.
Kapitola 8: Zámek ve Francii
Max se ocitá v cele. Seberte
jablko na podlaze a hoďte je na pohrabáč, který je opřený o kamna. Poté
pohrabáč seberte a otevřete dvířka kamen. Následuje několik animací, v nichž se v sídle Puritas Cordis znovu setkáváte s Ninou. Poté jako Nina musíte zvolit ze tří odpovědí: ať zvolíte jakoukoliv, Max je zastřelen... a Nina znovu ve vězení.
Max: Naštěstí se Maxovi podařilo přežít a dostává se z vykopaného hrobu. Seberte
vázu a
rýč. Jděte průchodem vpravo nahoře, nahlédněte vlevo do okna k Nině (pravé tlačítko myši). Odstupte od okna. Na past použijte rýč. Získáte
kus sýra, který vložte do vázy. Nyní opět můžete hrát střídavě jako max nebo Nina.
Jako max: Oknem vzadu na levé straně prolezte do skladiště, z regálu seberte
2 pytle a
fotoaparát, z police vlevo nahoře seberte
sprej a prohlédněte si knihy a časopisy. Ze šicího stroje seberte
sešit (Game Girl) a nad ním vezměte
věšák. Věšák použijte na
televizor jako anténu a poté televizor seberte a postavte na místo k oknu (kudy jste sem vlezli) a zapněte jej.
Prolezte oknem zpět a na dvorku jděte doleva na nádvoří, kde hlídá jeden strážce. Všimněte si na rohu teploměru a použijte na něj sprej. Pak se vraťte zpět k oknu Nininy cely a přepněte postavu.
Jako Nina: Klikněte na dveře vpravo a když přijde mnich, klikněte na
vločku. Potom hovor ukončete. Přepněte na Maxe.
Jako Max: Pomocí pohrabáče získáte od Niny mnišské
šaty. Odstupte od okna a převlečte se za mnicha. Jděte na nádvoří, kde nalevo seberte
divoký česnek (přidejte jej do vázy) a pak promluvte se strážcem (připomeňte mu obhlídku). Až odejde, pomocí fotoaparátu vyfoťte lavičku vedle dveří. Pak jděte dál červenými dveřmi k Nině. V inventáři spojte sešit (Game Girl) s fotografií a výsledek dejte Nině. Poté si všimněte u dveří vpravo číselníku a zadejte postupně čísla
7 - 11 - 666 (tzn. 7-1-1-6-6-6). Otevřete tím dveře cely.
Ninu ukryjete ve skladišti a dveřmi napravo vyjděte na nádvoří. Nyní jsou zde u dveří dva mniši. Promluvte nejdříve s tím sedícím, pak si prohlédněte otvor na skládání uhlí (kam vedou stopy) a poté oslovte stojícího strážce. Odejděte na dvorek s hrobem a vedle podložky použijte rýč na zeď s psím vínem (naberte pak do jednoho pytle). Potom se vraťte k Nině a klikněte na ni prázdným pytlem (schová se v něm) a nakonec na ni použijte i druhý pytel. Nyní vyjděte pravými dveřmi ze skladu a pytlem s Ninou klikněte na strážce vepředu.
Nina: Nina nakonec skončí ve sklepě s uhlím. Seberte z police
láhev,
ručníky,
helmu a z hromádky
uhlí. Pokud se přiblížíte k papouškovi, vyvolá poplach (ale to nevadí). Předejte Maxovi ručníky a láhev a přepněte se na Maxe.
Max: Přejděte zadním průchodem do skladiště a na šicím stroji sešijte ručníky. Pak se vraťte k okénku a prostrčte sešité ručníky Nině. Pak jí postupně nastrkejte všechno, co máte v inventáři (láhev, vázu s ingrediencemi, rýč, pohrabáč). Přepněte se na Ninu.
Nina: Pohrabáč spojte se sešitými hadry a zakryjte klec s papouškem. Nyní můžete sebrat
medaile na stěně. V helmě smíchejte obsah láhve a obsah vázy. Do kamen přihoďte uhlí a helmu postavte na plotnu. Seberte helmu, přelijte polévku z helmy do vázy a vázu podejte Maxovi, pak mu dejte i medaile. Přepněte na Maxe.
Max: Přejděte do průchodu k oknu do cely a položte medaile na slámu na podlaze. Pak přejděte na nádvoří a předejte vázu s polévkou sedícímu hlídači. Přesunete se dovnitř. Zatímco hlídač pojídá polévku, promluvte s ním a upozorněte jej na medaile. Hlídač vejde do cely a vy stiskněte tlačítko alarmu.
Nina: Ocitáte se v řídícím centru ve věži, u ovládacího pultu je šéf spolku Puritas Cordis - Pat Shelton. Pokud na něj kliknete, uvidíte "Game Over". Ale to nevadí - máte další pokus. Použijte na Sheltona helmu se 'superpolévkou' a pak jděte k ovládacímu pultu. Prohlédněte si knihu. Stiskněte dole červené tlačítko
Autodestrukce. Je zde 7 tlačítek - zadejte kombinaci (ZANDONA) - postupně navolte čísla
9-1-5-2-5-5-1 a pak stiskněte Enter. Přijde Shelton, ale Nina skočí postupně o 2 patra níže. Shelton ji neustále pronásleduje, takže v jednotlivých lokacích nemáte moc času. Dole seberte plechovku od oleje a utečte výtahovou šachtou doprava a pak se opět vraťte do výtahové šachty. Musíte se dostat až nahoru do řídícího centra a z otevřeného okna vystrčit plechovku. Strážce zvenčí ji proděraví několika výstřely. Opět vás prožene Shelton, takže se šachticí vraťte nahoru. Potom plechovku použijte na schody a klikněte na sochu Svobody vedle schodů. Blíží se konec... ale Max přece nenechá Ninu na holičkách. Následuje závěrečná animace a epilog (asi na Bahamách).