Walkthroughs > Two Worlds
Tato celkem povedená hra od našich sousedů nepotřebuje žádné velké okecávání. Komu se líbí RPG styl "jdi kam chceš a dělej co chceš" je tato hra velmi dobrá. Nechci psát recenzi, proto už jen pár řádek o dění ve hře:
Hrdinova sestra Kira byla unesena tajnou organizací, vedenou tajemným Reistem Tungardem. Únos sestry tě má donutit ke spolupráci s touto organizací. Chtějí po tobě najít a přinést jakýsi relikt, který dávno vlastnila tvá rodina. V obavě, aby se tento mocný artefakt nedostal do nepovolaných rukou, jej rozdělily na pět částí, které ukryly po celém světě zvaném Antaloor. Úkol hrdiny nebude lehký, aby zachránil sestru musí najít všechny části reliktu, a poté je aktivovat. (Aktivovat ho může pouze člen rodiny). Ty-jako hrdina se můžeš vydat na dobrodružnou a nebezpečnou cestu za záchranou sestry Kiry.
Cesta je sice nebezpečná, ale krásná, tak se po ní vydej a hru ve všem dobrém i zlém vychutnej.
K tomu ti dopomáhej tento návod.
Seznam hlavních úkolů
ZKAŽENÁ KREV
1. Do temnoty
2. Nájemný meč, nájemná duše
3. Slabé světlo
4. Temná zpráva
5. Žádné vyjednávání
6. Trhlina ve skle
7. Dvojčata
8. Setkej se s Kirou v dalším portálu
9. Eso v rukávu
10. Vysoké sázky
11. Relikt
12. Najdi kostru reliktu
13. Promluv s Hoem
14. Minulost a budoucnost
15. Najdi kámen ohně
16. Najdi kámen vody
17. Najdi kámen vzduchu
18. Průlom
19. Vysvoboď Kiru
20. Hlídač
Vůdce organizace: Reist Tungard
Úkoly zadává: Gandohar
Seznam vedlejších úkolů
VESNICE KOMORIN
1. Starý přítel
1. 1 Jakýmkoli způsobem
1. 2. Osobní teleport
1. 3. Další osobní teleport
2. Chovatel koní
2. 1. Vydírání
3. Měsíční oko
3. 1. Edwin z Brumhillu
4. Žádné zprávy z Brumhillu
4. 1. Vesnice Brumhill
THARBAKIN
1. Zásoby na dně
2. Cech obchodníků
3. Ztracená hůl
3. 1. Horské kmeny
4. Dračí šupina
5. Staré vězení
5. 1. Tajná cesta
6. Ztracený syn
6. 1. Hněv otce
VESNICE COVENGOR
1. Volná cesta pro alkohol
2. Za zlodějem
2. 1. Vyčistit jeskyni
2. 1. 1. Promluv s nekromancerem
3. Přines mi výhonek zla
3. 1. Přines mi další výhonek zla
3. 2. Přines mi další výhonky zla
3. 3. Přines mi poslední výhonek zla
4. Nebezpečný rebel
5. Zlomená vůle
5. 1. Zlomení vůle
HRANIČNÍ PEVNOST
1. Zjistit, co je s bratrem
2. V podzemí
3. Uvězněný voják
4. Nájemná vražda
4. 1. Proti úder
SEVERNÍ HRANICE
1. Provaz z oběšence
1. 1. Šibeniční vrch
1. 2. Černá magie
1. 3. Další provaz
2. Ztracená hlídka
3. Důl Orna
4. Nebezpeční sousedi
5. Zapomenuté vědění
CLOVELLY
1. Problém se Scapulari
1. 1. Najdi mága
1. 2. Zjisti příčinu Yatholenova hněvu
1. 3. Pátrání v Clovelly
1. 4. Amenleenim švagr
1. 5. Zjisti příčinu Yatholenova hněvu
1. 6. Promluv s Amenleenim
1. 7. Amenleenim se dovídá pravdu
1. 8. Usmiř Yatholenův hněv
2. Sokové v lásce
3. Mladá láska
3. 1. Co je nejlepší pro mou dceru
3. 2. Zloděj soused
3. 3. Na stopě prstenu
3. 4. Promluv s Mayou
3. 5. Pomoz nám utéct
4. Rybářův problém
4. 1. Setkání s pirátem
4. 2. Najdi kompas
4. 3. Hledání kompasu
4. 4. Grestonova žádost
ZAPOMENUTÁ OSADA
1. Pavučina strachu
VYKOPÁVKY
1. Krádež totemů
2. Bezpečné údolí
3. Choulostivá záležitost
4. Zrádce v domě
5. Slabý článek
6. Zkouška věrnosti
7. Hrátky s nadějí
8. Nenahraditelný nástroj
8. 1. Skrýš banditů
8. 2. Vstup zakázán
TÁBOR KARGŮ
1. Karga
2. Oko za oko
1. 1 Poslední úder
1. 2. Pokladnice Kargů
3. Docházejí zásoby
4. Vyzvednutí důkazů
5. Isa
HOSTINEC NA KŘIŽOVATCE
1. Zastavená práce
2. Stíny nad rodinou
VESNICE FOUR STONES
1. Setkání léčitelů
1. 1. Promluv s Demorem
1. 2. Promluv s Granem Maynou
1. 3. Vyvraždění léčitelů
2. Já jsem ten pravý
2. 1. Promluv s učedníkem
2. 2. Promluv s arcimágem
2. 3. Dojdi do Cathalonu
2. 4. Promluv s učedníkem
2. 5. Vrať zrcadlo
2. 6. Znič mágovu kopii
3. Černý stín
4. Dar
CATHALON
1. Získání důvěry
1. 1. Dohoda
2. Pravé hvězdářství
3. Skřetí maskovací zbroj
3. 1. Promluv se zbrojířem
3. 2. Zaplať povolení
3. 3. Cena zbroje
4. Skřetí katapulty
4. 1. Uděláme obchod
5. Výrobce šípů
5. 1. Šípy pro Rigwella
6. Zavaleni uprchlíky
6. 1. Promluv s Rose Primsey
7. Dědictví
7. 1. Promluv s Moriem Drassem
7. 2. Nešťastný bratr
7. 3. Thuya a Ayla
7. 3. 1. Promluv s Phyrrusem Moxem
7. 4. Smír mezi bratry
8. Malíř
9. Zkažené jídlo
9. 1. Donáška jídla
10. Jídlo pro chudé
10. 1. Promluv s Ornou Porrey
11. Proti hvězdářství
12. Dobrý obchod
TÁBOR VÝCHODNÍ ARMÁDY
1. Promluv si s Gravorem
1. 1. Zběh
2. Doruč dopis
2. 1. Tři flašky Whisky
2. 2. Promluv s pašerákem
3. Pozor na past
4. Kuchař
4. 1. Ukrytý poklad
5. Ukradené spodky
5. 1. Prohledej prádlo
VESNICE WINBREAK
1. Karavana
1. 1. Skřetí tábor
1. 2. White Head
1. 3. White Headův úkryt
1. 4. White Head
2. Dřevorubecký tábor
3. Zlobr ve větrném mlýně
4. Zlo na hřbitově
5. Saturasova koruna
6. Hmyz
6. 1. Promluv s mistrem Oldrinem
6. 2. Hmyzí vajíčko
7. Já jsem ten pravý!
CHATA OSAMĚLÉHO DŘEVORUBCE
1. Přátelská služba
QUDINAR
1. Mrtvá manželka
2. Zloději ve sklepě
3. Najdi nekromancery
4. Najdi nekromantické kouzlo
4. 1. Najdi hůl nekromancera
5. Najdi mága obráceného na nekromancii
6. Trhlina v pověsti
7. Jizva
8. Odstranění cechmistra
9. Další neobvyklá donáška
10. Sežeň paklíče
11. Získej zpět rodinné dědictví
12. Jed pro generála
12. 1. Jen hrdinové mohou mluvit s generálem
ZÁPADNÍ TÁBOR
1. Voják na útěku
1. 1. Ztracené brnění
2. Dva zběhové
ASHOS
1. Velký šéf
2. Najdi Hoko
2. 1. Najdi sestru Hoko
3. Promluv s kovářem
3. 1. Zbav se chamtivé sestry
4. Starostova medicína
4. 1. Najdi léčitelku
4. 1. 1. Vyčištění lesa
5. Najdi Hoko
6. Rodinné dědictví
6. 1. Promluv se sběratelkou poezie
6. 2. Úklid starého básníkova domu
7. Na stopě prodavači kouzelného prachu
7. 1. Za prodavačem kouzelného prachu
7. 2. Obchod s kouzelným prachem
8. Najdi učence
8. 1. Prohlídka chrámu
SHROMÁŽDĚNÍ
1. Veřejný nepřítel
ENKLÁVA
1. Proti životu
2. Jiskra v temnotě
3. Test víry
GOR GAMMAR
1. Bodec škorpióna
1. 1. Vyčisti Asmoharovi mýtinu
1. 2. Jdi za nekromancerem na mýtinu
1. 3. Odnes kouzelný přístroj do Gor Gammar
POUŠŤ DRAK´AR
1. Útok šakalů
2. Promluv s Arim Aldamorem
3. Znečištěná voda
3. 1. Najdi Pak´ muna
3. 2. Pak´ munův lektvar
CO BUDEŠ VE HŘE POTŘEBOVAT
Vesnice Komorin
4 x magnezit
Tharbakin
1 x dračí šupinu
Vesnice Covengor
19 x výhonek zla
Cathalon
1 x diamant
5 x peří ptáka Doda
4 x šafrán
Vykopávky
3 x totem Gnomů
Tábor Kargů
2 x léčivý lektvar
Tábor východní armády
7 x srdce vlka
Vesnice Four Stone
5. zlatých
Qudinar
5 x paklíč
1 x nekromantické kouzlo
1 x Stará hůl nekromancera
1 x metál (koupíš u místního kupce)
Gor Gommar
1 x bodec škorpióna
Poušť Drak´ ar
1 x bodec škorpióna
Průvodce hlavními úkoly
ZKAŽENÁ KREV
1. Do temnoty
Na začátku hry se objevíš v chrámu Throglina. Naučíš se základní ovládání hry. Tvůj první úkol je zabít dva Gnomy.
2. Nájemný meč, nájemná duše
Vyjdi branou před chrám a kousek dál po cestě potkáš na tebe čekajícího Taga. Promluv s ním a dostaneš pár informací. Také dostaneš svou první odměnu žoldáka.
3. Slabé světlo
Tago ti také vyřídí zprávu od Gandohara. Čeká na tebe před chalupou na jih od Komorinu.
4. Temná zpráva
Máš se v Kozí jeskyni setkat s vůdcem organizace Reistem Tengardem. Kozí jeskyni najdeš na severovýchodě od Komorinu. (Na mapě je značena jako aktivní úkoly v podzemí).
5. Žádné vyjednávání
Po rozmluvě s Tengardem vyjdi před jeskyni. Tam na tebe čeká Gandohar. Od něj se dozvíš o portálech a komunikaci se sestrou na dálku.
6. Trhlina ve skle
První portál kde můžeš mluvit se sestrou najdeš na severovýchod od Kozí jeskyně. Dojdi do středu portálu a objeví se Kira. Řekne ti mimo jiné o reliktu a také o Gandoharovi, který je Kiře něčím zavázán
7. Dvojčata
Po rozmluvě a příslibu setkání na dalším portálu se vydej zpátky ke Kozí jeskyni.
8. Setkej se s Kirou v dalším portálu
Kira se s tebou domluvila na setkání u dalšího portálu Ten najdeš na jih od vesnice Gorelin.
9. Eso v rukávu
Promluv si znova s Gandoharem a pošle tě do jeskyně za Tengardem. Promluv s ním o reliktu. Podmínky tentokrát kladeš ty, jako jediný, který může relikt aktivovat. Relikt se dá zničit pouze v trpasličí peci. Proto chceš výměnu sestry uskutečnit u této pece.
10. Vysoké sázky
Znova prokecni Gandohara před jeskyní. Podá ti další informace o kostře reliktu a kamenech.
11. Relikt
Musíš najít pět částí reliktu a donést Gandoharovi. Bohužel ví pouze o dvou. Ostatní tři musíš vypátrat sám.
12. Najdi kostru reliktu
Kostru reliktu má v pokladnici kmen Kargů. Musíš pro ně splnit pár úkolů, potom ti Karga otevře pokladnici. Kmen Kargů najdeš na severozápadě od Komorinu. (Úplně v rohu mapy). Druhá možnost jak se dostat k reliktu je pracovat pro Skeldeny. Po likvidaci kmenu Kargů se ti z přístupní úkol "Pokladnice Kargů".
13. Promluv s Hoem
Musíš zjistit, kde se nacházejí zbývající části reliktu. V tom ti může pomoci Ho, který bydlí u cesty vedoucí do Cathalonu.
14. Minulost a budoucnost
Znova se máš spojit s Kirou přes portál na jih od vesnice Gorelin.
Kde hledat kámen země ti prozradil Gandohar. Najdeš ho v hrobce, která leží jihozápadně od vesnice Winbreak. Dovnitř se můžeš dostat jeskyní po splnění úkolu "White Headův úkryt", nebo ti od hrobky dá klíč starosta vesnice Winbreak v úkolu "Saturasova koruna".
15. Najdi kámen ohně
Kámen ohně je ve skřetím městě Gor Gommar. Vrata jsou však zamčená. Můžeš projít kobky. Vstup je u zdi na východě města (skřety musíš vymlátit) nebo splnit pár úkolů pro nekromancera Asmoharu. Najdeš ho před domem, v místě zvaném "Starý dům" jihojihovýchodně od Gor Gommaru. Pro splnění jednoho úkolu ti dá záhadný přístroj "Zabiják skřetů". Ten odneseš k bráně, pozabíjí skřety a odemkne bránu.
16. Najdi kámen vody
Kámen vody je v chrámu města Ashos. Kámen chrání město před skřety. Pokud ho odneseš odsoudíš město k záhubě. (K radosti některých, pro nerušené rabování).
17. Najdi kámen vzduchu
Kámen vzduchu najdeš v hnízdě Bílého draka. Hnízdo je na malém kopci na začátku pouště Drak´ar.
Přibližně jihojihovýchodně od města Cathalon.
Po nalezení všech částí reliktu je odnes Gandoharovi, který na tebe čeká na křižovatce před městem Qudinar. (Já jsem ho našel jak se koupal v řece vedle křižovatky). Podíváš se na aktivaci reliktu a zjistíš, že si s tebe udělali blba.
18. Průlom
Potom co přijdeš k sobě se vydej k věži "Bouřný spár". Stojí severozápadně od Qudinaru. Teleportem nad schody se přenes na vrchol věže. Tam na tebe zaútočí nekromancer. Zabí ho, a tím jsi prolomil ochranu Gandoharova hradu.
19. Vysvoboď Kiru
Vydej se na Gandoharův hrad Oswaroh a probojuj se k bráně.
20. Hlídač
U brány si promluv s Tungardem. Ten se záhy stane větším, až bude největším na celém světě. Musíš ho zabít jinak se neodemkne brána. Je velice tuhý. Tak do se nalokej posilujících lektvarů, (čím více tím lépe) prstem obsaď klávesu léčení a hurá do něj. Po zabití Tungarda se otevře brána. Za ní na tebe čeká Gandohar. Máš na výběr: zlo a nesmrtelnost nebo dobro a samozřejmě po čase smrt. Pokud si vybereš dobro čeká tě souboj s Gandoharem ale to je už zívačka. Kira je svobodná a jsou na cestě k lepším zítřkům.
Průvodce vedlejšími úkoly
Hra Two Words začíná v chrámu Throglina kde se seznámíme z ovládáním hry. První dva úkoly "Do temnoty" a "Nájemný meč, nájemná duše" se počítají jako hlavní úkoly.
Vytas meč a otevři bránu před sebou. Vlevo u ohně zabij dva gnomy, ober je a vyber truhlu. Vrat vlevo si zatím nevšímej a vyjdi hlavní branou ven. Venku prokecni Taga a dostaneš odměnu.
Po splnění těchto úkolů se vydej do vesnice Komorin, která se nachází po cestě stále dolů. Za první zatáčkou leží mrtvola a u ní pár věcí, za mrtvolou na malé plošince najdeš na konci bednu. Pozor na divoká prasata, která jsou na začátku velice tuhá. Doporučuji si dát na pravou myš léčení. Dále za magickým zdrojem (doplňuje manu) je tábor gnomů, zabít a obrat. Truhlu musíš vypáčit a tak doporučuji hru uložit, protože se to někdy nepovede.
VESNICE KOMORIN
1. Starý přítel
Projdi vesnicí a, na křižovatce se dej vlevo, u teleportu najdeš starého kámoše mága, prokecni ho a zadá ti úkol.
1. 1. Jakýmkoli způsobem
Máš otestovat aktivátor teleportu. Místo je označeno na mapě, tak se tam vydej. Po cestě je hromada lupičů, gnomů, vlků a jiné havěti na začátku dosti tuhé, ale zato se celkem dobře do začátku vybavíš. Na splnění úkolu musíš aktivovat až označený teleport. V táboře gnomů na křižovatce najdeš také prvního koně, ale zatím nedoporučuji a ve hře jich najdeš celkem dost. Aktivuj teleport a vrať se jím zpět. Prokecni mága a dostaneš další úkol.
1. 2. Osobní teleport
Tento úkol doporučuji udělat co nejdříve, je to dobrá a potřebná věc. Potřebuješ 2x magnezit a ten najdeš kousek od teleportu. Po cestě pár metrů je na pravo malá cestička a na začátku malý tábor gnomů, pod ním leží větší tábor a tam vedle totemu najdeš dva magnezity. (někdy jsem v táboře našel i třetí) Seber magnezit a nezapomeň na totem, bude časem také potřeba. Jinak pozor těch gnomů je tam celkem hodně. Dej magnezit mágovi a dostaneš první osobní teleport.
1. 3. Další osobní teleport
Jeden máš, a ztratit ho nemůžeš a pokud ho někde zapomeneš objeví se ti na mapě. Tak až časem najdeš další dva magnezity prokecni mága, a dostaneš další dva osobní teleporty a úkol bude splněn.
2. Chovatel koní
Vrať se k dolní bráně, prokecni Luciuse Darxe a ten tě pošle na Vesitův výběh. Vydej se po cestě na jih a pozabíjej pár gnomů u cesty. Promluv si s Vesitem a máš další práci.
2. 1. Vydírání
Na jihozápad od něj je jeskyně "Rustlerův úkryt". Tam pozabíjej lupiče a samozřejmě je ober. Oznam to Vesitovi a dostaneš koně. (Brát si ho samozřejmě nemusíš).
3. Měsíční oko
3. 1. Edwin z Brumhillu
V Komorinu u horní brány postává Veran Kostill a ten ti zadá tyto dva úkoly. Před hospodou prokecni starostu Malaxe Conga a dostaneš další dva úkoly.
4. Žádné zprávy z Brumhillu
4. 1. Vesnice Brumhill
Tyto úkoly můžeš splnit najednou. Dej se jakoukoli cestou na označené místo na mapě. Cestou zabíjej, rabuj, aktivuj teleporty a nezapomínej na totemy. V Brumhillu pozabíjej skřety okolo teleportu. Nalákej je ke svatyni, ta ti bude doplňovat zdraví. Aktivuj teleport a proběhni celou vesnicí. Na konci před chalupou leží Měsíční oko. Tak ho seber a rychle uteč k teleportu. V Komorinu prokecni oba borce a máš hotové všechny čtyři úkoly.
Pokud jsi našel po cestě další magnezity a prokecnul mága jsou, úkoly pro Komorin splněny.
A protože jak doufám, jsi nastřádal nějaké zlaté se podíváme do městaTharbakin a dáme vydělat kupcům, kterých je ve městě opravdu mnoho, ale nesmíš přijít po pracovní době.
THARBAKIN
1. Zásoby na dně
Za druhou branou oslov zásobovače, chce deset lahví Měsíčního svitu. Tak hurá do vesnice Covengor severozápadně od Tharbakinu. Promluv si s obchodníkem před chalupou a zjistíš že má problém.
VESNICE COVENGOR
1. Volná cesta pro alkohol
Na hlavní cestě vedoucí na jih najdeš lupiče, kterého můžeš zabít nebo ukecat. Vrať se zpátky, a další problém. Obchodník prodal veškerou pálenku místnímu opilci. Najdeš ho ve velmi podnapilém stavu kousek za baráky. Popřej mu zdraví a prodá ti Měsíční svit za 50 zlatých. Odnes ho zásobovači do Tharbakinu a je hotovo.
A pokud už jsme v Covengoru podíváme se, co pro něj můžem udělat. (Zásobovač může chvilku počkat)
2. Za zlodějem
Pod hlavní cestou, vedoucí na jih je Zlodějská jeskyně. Pokecej s borcem před ní. Postěžuje si na krádež památečního prstenu, ale za zlodějem se mu do jeskyně nechce. Takže je to na tobě. Na tento úkol, je dobré mít drtivou zbraň nebo obouruční meč (od něj sice dostaneš palici, ale tou moc nepořídíš), jeskyně je totiž plná kostlivců. Prorubej se do hlavního sálu kde najdeš zloděje, který tě požádá, o splnění dalšího úkolu.
2. 1. Vyčistit jeskyni
Vymlať všechny chrastící potvory, a vrať se k němu. Skromnost, ale není jeho vlastností, a tak máš další úkol. Máš najít nekromancera, který to zavinil.
2. 1. 1. Promluv s nekromancerem
Opusť jeskyni, odevzdej prsten a vydej se na severozápad kde je nekromancerova chalupa. Pochopí velký problém lupiče a přislíbí nápravu. Tím je tento úkol hotov.
3. Přines mi výhonek zla
Hrdina, který nemá jen tak z něčeho strach se mu hodí. Tak ti zadá úkol najít a přinést výhonek zla. Celkem jednoduché, v okolí jsou dva hřbitovy a tam najdeš celkem čtyři výhonky zla. (Jsou k poznání už z daleka) Dones mu jeden, ten mu, ale nestačí.
3. 1. Přines mi další výhonek zla
Tentokrát chce tři (a ty je máš) pokud jsi sebral všechny ale ani to mu nestačí.
3. 2. Přines mi další výhonky zla
Další výhonky, které máš přinést (5x) najdeš třeba na Popravčím vrchu a různě po hřbitovech. Skromnost, však není jeho vlastností.
3. 3 Přines mi poslední výhonek zla
No, sláva. Posledních deset výhonků najít chce čas, a projít velký kus mapy. Takže časem.
4. Nebezpečný rebel
Tento úkol ti zadá jeden ze Skeldenů, zevlující ve středu vesnice. Máš zlikvidovat jednoho s velitelů kmene Kargů. Najdeš ho, v Chatě osamělého dřevorubce na jih od Brumhillu. Znovu záleží pouze na tobě jak se zachováš. (Kostra reliktu, kterou potřebuješ ke splnění hlavního úkolu je v pokladnici kmene Kargů, ale i prací pro Skeldeny a likvidací kmene Kargů se tam dostaneš)
Tak, tady máme také hotovo, a tak se vrátíme opět do Tharbakinu.
THARBAKIN
2. Cech obchodníků
Před cechem obchodníků tě jeden zastaví, a pozve tě na přátelskou rozmluvu se šéfem. Ten ti předá tajné dokumenty a upozorní tě, že nesmí padnout do rukou Girizi. To ovšem záleží na tobě. Pošle tě do města Cathalon, kde dostaneš další úkol, ale o tom později.
3. Ztracená hůl
3. 1. Horské kmeny
Tyto dva úkoly splníš prokecnutím starého mága vlevo od brány. Postěžuje si na ztrátu své oblíbené staré hole. Jsme slušně vychovaní a máme pomáhat starým lidem, tak se vydej na severozápad od Tharbakinu, kde leží vedle totemu. (Já vím jsem protivný, ale nezapomeň sebrat totem). To je radosti při předání ztracené hole. Oba úkoly jsou splněny a tobě přibylo nějaké to zlato.
4. Dračí šupina
Hned vedle mladší kolega. který se nerad svěřuje cizím lidem, potřebuje nutně dračí šupinu. Vyprav se tedy do Pevnosti bratrstva, kde by nějaká mohla být. Pevnost se nachází na severovýchod od Tharbakinu. Obejdi pár koster draků a ejhle máš rovnou dvě. Odevzdat , bude rád, ale stejně ti nic neřekne.
Šupina může zase počkat. Když už jsme tady, tak splníme pár úkolů pro místní.
HRANIČNÍ PEVNOST
1. Zjistit, co je s bratrem
U druhé brány směrem k pevnosti tě zastaví Eskel Oldrot, který má pochopitelné starosti o svého bratra sloužícího v pevnosti. Po cestě k pevnosti potkáš uprchlíka, který tě bude zrazovat od návštěvy pevnosti, ale jsi hrdina a hlavně zvědaví co se tam vlastně stalo.
2. V podzemí
Tento úkol přibude po setkání s uprchlíkem. V pevnosti je dobré se porozhlédnout, jsou tam dva baráky, které není od věci prozkoumat. Po průzkumu se vydej do podzemí. Projdi ho, vyber bedny a zjistíš že:
3. Uvězněný voják
v jedné kobce se nachází uvězněný voják a chce po tobě šperhák, ten máš (jak doufám), dej mu ho a bude ti velmi vděčen. V této kobce je také tělo hledaného bratra. Jdi ven, a překvápko před východem. Čeká na tebe uvítání v podobě ozbrojených kostlivců. Prorubej je, dojdi k bráně a popřej upřímnou soustrast Eskelovi.
4. Nájemná vražda
Po cestě na západ od campu čeká pašerák na nějakého hrdinu. A ty jdeš akorát kolem. Vytočil ho pěkně velitel pevnosti. Po tobě chce spravedlnost. Jde o prachy, tedy zlatý tak se nediv. Velitele najdeš kousek dál, na západ po cestě v hospodě campu u Rezavého obra. Bude se kroutit a podplácet, jak se zachováš je na tobě, zabít jednoho nebo druhého.
4. 1. Proti úder
Pokud jsi dostal tento úkol, tak jsi se rozhodl zabít Tidara. Dojdi zpátky na křižovatku. Zabij ho a vyber si odměnu od Darata. (Úkol "Nájemná vražda" nesplněn).
A zase zpět do Tharbakinu.
THARBAKIN
5. Staré vězení
U brány se dej vlevo a obejdi město, na druhé straně najdeš jeskyni Palo Stone. Tam tě osloví rebel s kmene Kargů a požádá o malou službu. Dostaneš klíč od sklepení v Tharbakinu, kterým odemkneš vrata do jeskyně.
5. 1. Tajná cesta
Vrať se zpátky do města Tharbakinu, vejdi do podzemí a vyrubej tam vše na co narazíš. Odemkni dvoje vrata a vylez jeskyní ven, ubezpeč ho, že je tam bezpečno a hotovo. Zase tě má pár lidí o něco raději.
6. Ztracený syn
V Tharbakinu tě osloví nešťastný otec Geda Sammr. Postrádá svého syna. Stopa vede na Hagrasta, který se staral o nábor nových dělníků. Od města se vydej přímo na východ. (Je to trochu štreka). Pod vesnicí Brumhill na jihu, je malý plácek. Tam u ohně najdeš Hagrasta Wispa. Řekne ti, že mladej toho moc věděl, a musel zemřít, jako ostatní. Jejich těla najdeš kousek od něj v kobkách Dark Soul. (Tam tě také zavede úkol "Přátelská služba"). Oznam to Gedovi.
6. 1. Hněv otce
Tatík chce pomstu a vydá se zabít Skeldena. Můžeš prý varovat Skeldena, ale jak opustíš město, tak je úkol hotov. (Je zajímavé, že ho zabili, ale v Tharbakinu stále stojí a při oslovení vyhrožuje zabitím Skeldena).
SEVERNÍ HRANICE
1. Provaz z oběšence
1. 1. Šibeniční vrch
Nekromancer sídlící jihovýchodně od Komorinu tě požádá o provaz z oběšence. Ten najdeš kde jinde než na šibeničním vrchu, proto splníš tyto dva úkoly na jeden zátah. Dej se po cestě na sever a na kopci pod šibenicí leží provaz. Nezapomeň. . . . já vím, ale je tam také výhonek zla. Dones provaz nekromancerovi, a splněné jsou oba úkoly.
1. 2. Černá magie
Prokecni znova Basila Tylara. Dostaneš nový úkol, donést podivné panenky pašerákům do jeskyně kousek od něj. Dojdi tam, a při vstupu pašeráci zemřou, oznam to Basilovi. Bude mít velkou radost a dá ti další úkol. (Pokud budeš chtít.)
1. 3. Další provaz
Basil Tylar potřebuje přinést další provaz z oběšence. Jeho pomocí chce zabít Skeldena. Pokud jsi Basila už nezabil, stačí popojít kousek po cestě a úkol je splněn. Když se vrátíš, osloví tě voják Skeldenů. Basil je samozřejmě už po smrti, ale před smrtí při mučení prozradil, že měl společníka. (A na tebe tam čeká voják Skeldenů). Můžeš se vymluvit nebo vojáka zabít. V obou případech je však úkol nesplněn.
2. Ztracená hlídka
3. Důl Orna
4. Nebezpeční sousedi
Tyto tři úkoly slníš současně, pokud prokecneš oba žoldáky v Doupěti u rezavého obra, kde jsi už byl. Musíš dostat úkol "Důl Orna", jinak se tam nedostaneš. Vydej se na jihozápad, venku před dolem pozabíjej trpaslíky a vlítni do dolu. Tam je docela slušný nával trpaslíků, tak dej do boje vše, co v tobě je. Hlavně musíš zabít velitele trpaslíků. Potom projdi celý důl, a objevíš mrtvou hlídku. Dávej bacha, protože určitě narazíš na kyklopa, je s ním docela sranda, hlavně když ještě nevynikáš moc silou. Vrať se zpátky, prokecni oba žoldáky a tyto tři úkoly jsou splněny.
5. Zapomenuté vědění
V Doupěti u rezavého obra za žoldáky, pro které jsi pracoval, je další, který, se žoldákem chce teprve stát, ale má strach s přijímacího úkolu. Trochu si pobrečí, ale hlavně od něj dostaneš klíč od Throglinova chrámu, a to jsou ty vrata co jsem na začátku psal, nevšímat. Nyní právě naopak . Pokud potřebuješ, (a kdo by nepotřeboval) pár vědomostních bodíků (celkem pět), tak hurá do chrámu. Projdi hlavním vchodem a odemkni zadní vrata. Dej si sprchu ve světle a dostaneš bodíky.
No, lesy jsou už docela nuda, tak co třeba pěkná pláž u moře a malebná rybářská vesnice. (Samozřejmě také další hromada úkolů). Tak žádné válení na pláži a hurá do práce.
CLOVELLY
Clovelly je rybářská vesnice jihozápadně od Tharbakinu, kde dostaneš hromadu úkolů, ale také budeš mít hodně běhání. Po cestě narazíš na jeskyně, můžeš je zkusit, ale je na tobě nakolik se cítíš silný. Po cestě potkáš zase hromadu různé havěti ale to už by neměl být problém. No celkem v pohodě dorazíš do vesnice, a pod hlavní branou u studny tě osloví starosta vesnice Vernem.
1. Problém se Scapulari
Svěří se, že na vesnici útočí divné potvory a požádá tě o jejich zneškodnění, ale tady je jádro pudla, nikdo neví, co to jsou zač a proč tam vůbec jsou. Poradí ti mága, který by možná o nich něco věděl. Tak se vydej hledat mága.
1. 1. Najdi mága
Vydej se na jihojihozápad, vede tam cesta od hlavní brány. Najdeš mága, který většinou dřepí u stolu před svojí vilkou. Promluv s ním, a začne honička mezi ním a vesnicí.
1. 2. Zjisti příčinu Yatholenova hněvu
1. 3. Pátrání v Clovelly
Oba úkoly máš zadány od mága, tak zpátky do vesnice. Tam nepátrej a prokecni Brovena. Pokud půjdeš přímo k vesnici, tak akorát přeskočíš plot. Utopil se mu bratr, a pošle tě za vdovou Amenleem.
1. 4. Amenleenim švagr
Promluv si s vdovou, najdeš ji na druhé straně baráku u moře jak pleje. (Vytrhává neužitečnou květenu) Svěří se ti, že manžel se utopil na moři. No a proto proklela boha Yatholena. Něco málo víš, tak se vydej za mágem.
1. 5. Zjisti příčinu Yatholenova hněvu
Mág ti řekne, že to asi nebude ta správná příčina, a tak zase do vesnice. Promluv s Brovenem a pod pohrůžkou násilí, podlehne a ke všemu se přizná. Hádka, a poté vražda. Tak, a rychle k mágovi.
1. 6 Promluv s Amenleenim
1. 7 Amenleenim se dovídá pravdu
A to je velmi smutný konec, Amenleenim se obětuje za celou vesnici a hajzl zůstane hajzlem. Čest její památce. Tentokrát naposledy za mágem, překvapen ti oznámí, že Scapulaři se stahují.
1. 8 Usmiř Yatholenův hněv
Trochu jsem se nechal unést, konec předchozího úkolu patřil do usmíření, ale co na tom. Promluv s Vernem, a po malé domluvě dostaneš 650 zlatých, no a je to.
2. Sokové v lásce
Hned za hlavní branou potkáš nabručeného tatíka Aiase Moratose. Za dcerou mu chodí nějaký blb, a ty ho máš vypudit s vesnice. Vpravo od hlavní brány u moře je chalupa, tak zaklepej a vejdi. Pokecej s Hloosem a rozhodni se.
3. Mladá láska
Jako starší člověk (nemyslím starý) jsem se rozhodl pomoci. Jinak volba je na tobě. Hloos tě pošle za matkou své velké lásky, May.
3. 1. Co je nelepší pro mou dceru
Matka si přeje, aby alespoň přinesl dceři zásnubní prsten. Oznam to Hloosovi, toho to potěší i zklame.
3. 2. Zloděj soused
Hloos ti prozradí, že u něj nocoval cizinec, kterého mu doporučil soused a ráno byl prsten fuč. Promluv si se sousedem, bydlí skutečně hned na druhé straně baráku. Tomal Aikos po "přátelské" rozmluvě prozradí, že jeho přítel se odstěhoval do lesa.
3. 3. Na stopě prstenu
Na jihovýchodě od hlavní brány pokecej s "přítelem", dá ti prsten, ale hned tě napadne i s kumpány. To ovšem bylo poslední co ve svém životě udělal. Promluv s Hloosem a pošle tě i s prstenem za matkou May.
3. 4. Promluv s Mayou
3. 5. Pomoz nám utéct
Matinka dost riskuje, že tě za dcerou pošle samotného, ale je to hra, tak jenom prokecni (doufám, že jsem to napsal správně)Mayu. Pošle tě za mágem Solanem Murbarem, najdeš ho vlevo od hlavní brány před chalupou. Po rozmluvě si můžeš sednout a odpočinout, hotovo. Úkol "Sokové v lásce" je nesplněn.
4. Rybářův problém
Hned vedle "zlodějského" souseda tě osloví rybář Etar, který má trable s piráty. Nemůže díky jejich přítomnosti chytat ryby.
4. 1. Setkání s pirátem
Upaluj na sever k zálivu Stico, a najdeš tam šéfa pirátů jménem Virgul, ten jak jinak si začne stěžovat na člena posádky, který ukradl kompas. Jeho našli a zabili, ale kompas se někde vytratil.
4. 2. Najdi kompas
4. 3. Hledání kompasu
Tak a to je tvoje práce, ale ne zase tak složitá. Vyprav se na severovýchod, je tam velký kopec, tak jdi radši po cestě. Cesta tě dovede k jeskyni Stico. Před jeskyní postává Greston dá ti kompas, ale něco za něco.
4. 4 Grestonova žádost
Máš zaskočit do Clovelly za jeho matkou Faodou a říci jí, že se omlouvá. (Za co se omlouvá nato se zeptej matinky). Bydlí v druhém baráku vpravo od hlavní brány. Po cestě předej kompas Virgulovi a ve vesnici pokecej s rybářem. No, a tím nám padlo další místečko na cestě za Kirou. (Nechápu, proč je ve hře tak rozmazaná)
Dosti rozvalování na pláži, práce je stále více než dost a na severu tě také potřebují.
ZAPOMENUTÁ OSADA
1. Pavučina strachu
Osadu najdeš na jihozápadě od Tharbakinu. Je to velký kopec, ale hrdina je nekuřák , tak je výstup bez dechových následků (já mám problém vyšplhat na náš camp) Na hlavní cestě je odbočka do osady. Starosta Old Barkin je zděšen tvým příchodem a snaží se tě okamžitě vyhnat. Strach tkví v tom, že se bojí obrů. Jednoho najdeš na západ od osady v pevnosti Eagle´s Head. Když ho zabiješ tak je úkol splněn. Ale v tvé nepřítomnosti osadu vymlátí další obři. (Já se zkoušel párkrát rychle vrátit, a pouze jednou se mi podařilo zachránit alespoň pár lidí s osady.
VYKOPÁVKY
1. Krádež totemů
Pokud jsi mé rady o totemech bral vážně, tak máš vyhráno. Teda splněný další úkol. Na východ od Komorinu po hlavní cestě , na křižovatce k Vykopávkám před chatou tě osloví Meno Hagerard a zadá ti úkol sebrat gnomům pár totemů, nejméně tři. (pokud se nevyhýbáš boji, tak je máš).
2. Bezpečné okolí
Od chaty Meno Hagerarda se dej na jih a dojdeš na vykopávky. Projdi až k přední bráně. Tam tě osloví Harbon a postěžuje si na smečku vlků. Na jihu od vykopávek najdeš jeskyni a pár vlků, tak je zabij a oznam to Harbonovi. Splněno.
3. Choulostivá záležitost
Tento úkol ti zadá Samo Moon. Postává před svou chatou hned na proti výkopu. Chce zpátky svou zásilku, kterou ukradli Kargové. Pošle tě do vesnice Gorelin. Máš tam najít pašeráka Estana Grema. (Úkol "Ďábel a modré moře").
4. Zrádce v domě
Brokk, , voják na vykopávkách potřebuje vypátrat zrádce a přinést kompromitující dokumenty. Tento úkol souvisí s úkolem, který ti zadá Ethan v kmeni Kargů. (Zrádce je Zed Masaru v Gorelinu). Můžeš se rozhodnout pro koho úkol splníš. (Jeden z nich však bude nesplněn).
VESNICE GORELIN
1. Ďábel a modré moře
Do vesnice se dostaneš pouze pokud jsi splnil nějaký úkol pro Girizu. Pokud jo, tak projdi branou do středu vesnice a vlevo najdeš Estama Grema. Ten ti označí na mapě kde Kargové mají ukrytý lup. Je to jihozápadně nad vesnicí Covengor. A zase pokud nemáš splněn úkol pro Kargy , tak se tam dobrovolně nedostaneš. Jinak vejdi do jeskyně a najdeš tam láhev jakéhosi léku. Donést Samo Moonovi a hotovo.
No, já myslím že Samo chvilku počká, a mrkneme se kousek na jih na Staré panství.
2. Strašidelné zříceniny
Na jih od Gorelinu narazíš na Staré panství. Promluv si s Jarem a dozvíš se o strašidelných zříceninách. Najdeš je po cestě na kopci jihozápadně od panství. Uvnitř jsou samí kostlivci, ale ke splnění stačí dojít ke vchodu.
Samo Moon už je netrpělivý a hlavně potřebuje svůj lék, tak se vydáme za ním.
VYKOPÁVKY
5. Slabý článek
Erat Skelden po tobě chce, abys kontaktoval a umlčel člověka, který hlídá tábor Kargů.
6. Zkouška věrnosti
Máš přesvědčit manžela zajaté Maxie Calvo, aby spolupracoval. Najdeš ho v Covengoru před první chalupou. (Při rozmluvě s ním se můžeš stále rozhodnout, komu pomůžeš).
7. Hrátky s nadějí
Zajdi za Maxií do vězení. Tady máš poslední možnost se rozhodnout. Pokud dáš Maxii klíč, který leží vedle tebe na zemi, tak ona uteče a tebe označí za zrádce, a u brány tě napadnou. (Samozřejmě jsi u Skeldenů na nule). Naopak, když ji nepustíš, tak Skeldeni napadnou kmen Kargů. (Nesplněné úkoly jsou smazány, mimo jediného, který se aktivuje: "Pokladnice Kargů" kde najdeš kostru reliktu.
Já se rozhodl pro Kargy. Kmen Kargů najdeš na sever po cestě z vesnice Covengor. Pokud jsi zabil Skeldena a Sama, potkáš hned za branou Karga otce. Poděkuje ti, ale řekne, že takto si to nepředstavoval. Zato jeho syn ti dá bohatou odměnu. Budeme předpokládat, že Skelden je ještě na živu, abychom mohli dodělat další úkoly ve Vykopávkách, ale hlavně za kmen Kargů.
8. Nenahraditelný nástroj
8. 1. Skrýš banditů
8. 2. Vstup zakázán
Prokecni Seta Kistona a dostaneš tyto úkoly. Máš zabít vůdce banditů Finche. Jeskyně leží jihovýchodně od Yarrutské vnější brány. Před branou tě zastaví bandita, řekni mu heslo, které ti dal Set a pusté tě do jeskyně. (Tím splníš úkoly "Skrýš banditů" a "Vstup zakázán"). V jeskyni si promluv s Finchem. Dozvíš se o tajemném cizinci, který vyvolal v Gorelinu nepokoje a čas od času je vidět ve vesnici Four Stone. S Finchem se můžeš domluvit nebo ho zabít, ale hlavně si vezmi "trpasličí přístroj". Dojdi za Setem a hotovo. Trpasličí přístroj odnes Lonovi do Hostince na křižovatce a máš také slněn úkol "Stíny nad rodinou".
COVENGOR
5. Zlomená vůle
V Covengoru prokecni manžela Maxie, postává vlevo před chalupou. Pokud pomůžeš Maxii z vězení, máš splněn i úkol "Zlomení vůle"
TÁBOR KARGŮ
1. Karga
Projdi táborem Kargů. V horní části tábora před chalupou oslov stráž u dveří. Za starým Kargou tě nepustí, dokud nepromluvíš s mladým Kargou, který stojí kousek vedle. V chalupě promluv s Kargou. Ten potřebuje důkaz proti Skeldenům, a tak se vydej do vykopávek. V Samově chalupě ho najdeš. (Nevím, jak to funguje, ale po prvé byla odemčená).
2. Oko za oko
Když vyjdeš ze dveří osloví tě syn Kargy. Slíbí ti velkou odměnu za zabití Skeldena. (je to na tobě).
1. 1. Poslední úder
Odnes důkaz Kargovi, a Skeldenové jsou poraženi.
1. 2. Pokladnice Kargů
Po odevzdání důkazu ti otevře pokladnici a máš první součást, kostru reliktu.
3. Docházející zásoby
Za branou vpravo potkáš mága. Potřebuje dva léčivé lektvary. Dej mu je a další úkol za tábor Kargů je splněn.
4. Vyzvednutí důkazů
Máš dojít do vesnice Gorelin a vyzvednout usvědčující dokumenty proti Skeldenům. Dojdi do Gorelinu a prokecni Zeda Masaru. Dá ti dokumenty a můžeš se rozhodnout komu je dáš. (Pro Skeldeny to je úkol "Zrádce v domě").
5. Isa
Chtějí po tobě najít jakéhosi zrádce. Bohužel jsem ho zatím nenašel. Nejsem si jist, zda je vůbec někde k nalezení.
HOSTINEC NA KŘIŽOVATCE
1. Zastavená práce
Hostinec najdeš u cesty směrem na jih od Tharbakinu. Promluv si se Storkem. Dá ti úkol zjistit co se stalo ve vykopávkách. Vydej se tam a ve výkopu(postav se zády k Moonově chalupě) a vlevo pod úrovní na malé cestičce potkáš ustrašeného kopáče, který nechce moc mluvit, ale dostaneš to z něj (bedny, tajná zásilka, zmizení kopáčů). Řekni o tom Storkovi a hotovo.
2. Stíny nad rodinou
Vedle Storka promluv Lonem. (Musíš mít bodík u Girizy, jinak se stebou nebude bavit). Máš najít bandity, kteří přepadají a vykrádají dodávky trpasličích přístrojů. On potřebuje takovýto přístroj přinést. Dej se po cestě do kopce na jihovýchod od Yarrutské vnější brány. Dojdeš k jeskyni tam tě zastaví bandita, a bude chtít heslo. Můžeš ho zabít a vymlátit jeskyni, ale nesplníš pár úkolů. Vydej se do Vykopávek a prokecni Seta Kistona. Ten ti mimo jiné prozradí heslo. Jdi do jeskyně a promluv si s Finchem. Stačí se s ním domluvit a přístroj ti dá. Dej ho Lonovi a úkol je hotov.
CHATA OSAMĚLÉHO DŘEVORUBCE
1. Přátelská služba
Na jih od Brumhillu najdeš chatu. Prokecni borce před chatou a pustí tě dál. (Musíš mít ale bodík pro kmen Kargů). V chatě promluv s Connorem Krannachem. (Pokud jsi ho nezabil v úkolu "Nebezpečný rebel"). Máš najít figurku Troglina. Dej se na sever od chaty a narazíš na kobky Dark Soul. Vejdi, a na podstavci najdeš figurku. Odnes ji Krannachovi a máš další plusové bodíky pro kmen Kargů.
VESNICE FOUR STONES
1. Setkání léčitelů
V chalupě vedle vesnice najdeš Mostrola Mirra. Potřebuje se rychle sejít se třemi léčiteli. Tvůj úkol je jasný. Najít je a svolat do jeho domu.
1. 1. Promluv s Demorem
Prvního léčitele najdeš ve vesnici Winbreak na jihozápadě od Four Stones. Přislíbí účast a prozrad ti , že ostatní jsou ve vesnici Clovelly.
1. 2. Promluv s Granem Maynou
Vesnici Clovelly už znáš, tak se vydej na procházku. Zase mezi potvory. Prvního léčitele bys měl znát z úkolů pro mladý pár. Stojí stále před svojí chalupou, vlevo od hlavní brány. Odevzdej mu pozvánku a jdi najít dalšího. Tolema najdeš u severní brány, také se hned vydá na cestu. Úkol je splněn, ale né zas docela. Vrať se do Four Stone.
1. 3. Vyvraždění léčitelů
Dojdi k Mirronově chalupě a osloví tě jeden z léčitelů. Potřebuje pomoci. Mirron se prý zbláznil a ještě to tak vypadá, . že to není on. Dojdi do chalupy, tam jsou dva mrtví léčitelé a promluv s Mirronem. Ten zase naopak chce zabít posledního léčitele a začne ti vyprávět o své nemocné dceři a o obstrukcí ze strany léčitelů. Jak se zachováš je stále na tobě. (já jsem mu nevěřil a zabil ho).
2. Já jsem ten pravý
V chalupě s věžičkou najdeš mága Annoma Nohu. Neví co dělat se svým dvojníkem, ale pomohlo by zrcadlo, které má jeho učedník.
2. Já jsem ten pravý!
Pokud navštívíš nejdříve vesnici Winbreak, tak tam najdeš také Ammona Nohu. Úkoly jsou stejné. Rozhodnutí je však pouze na tobě. (Tak nebo tak nějaký úkol bude nesplněn).
2. 1. Promluv s učedníkem
Velmi nervního učedníka najdeš před hospodou. Zrcadlo ti nedá ani náhodou. Má svého mistra rád, ale není si jistý, který to je. Pošle tě do Cathalonu za arcimágem.
2. 2. Promluv s arcimágem
2. 3. Dojdi do cathalonu
Město vidíš na mapě, tak nemůžeš zabloudit. Je tam dosti kupců, tak toho využij. Po nákupech dojdi do středu města. U kašny najdeš arcimága. Ten však o všem ví a požádá tě právě o to zrcadlo. (Nedostávalo se mu dobrých mágů tak vyrobil kopii)
2. 4. Promluv s učedníkem
Vydej se zpátky do Four Stone a promluv si s učedníkem. Malým podvodem dostaneš zrcadlo. Můžeš se rozhodnout. Dát zrcadlo jednomu s mágů, nebo ho donést arcimágovi
2. 5. Vrať zrcadlo
Odnes zrcadlo arcimágovi do Cathalonu. (Pokud se rozhodneš pro tuto možnost, úkoly pro mágy jsou nesplněny.
2. 6 Znič mágovu kopii
Určitě by mi vadilo být dvakrát, tak rozhodnutí bylo jednoduché. Dát zrcadlo mágovi Nohovi. Šťasten zničil svojí kopii (Kdo byl kdo se už nikdo nedozví) To nás však nemrzí, hlavně že úkol zdárně skončil. (Úkol "Vrat zrcadlo" nesplněn).
3. Černý stín
Půvabná čarodějka, Juna Evrist, stojící vedle Annoma si neví rady s Temnou věží a nebezpečím z toho vyplývajícím. Našla ale hrdinu v tvé podobě. Tak, a je tu další práce. Věž stojí jihozápadě od Four Stone, ale je vidět zdaleka. Tak ani snad zabloudit nemůžeš. Vydej se k věži a po cestě provětrej svoji zbraň. Okolo věže je hromada nekromancerů a zombíků. Prskají po tobě jed ze svých holí. Nemělo by ti to, už moc vadit, tak je pomlať. Můžeš se podívat do věže, nad schody je malý teleport, je tam dobrý výhled na okolí. Pod věží si můžeš osedlat dosti nekrmeného koně. Promluv si s Junou, je ráda že konečně bude pokoj. Konec, a hurá pryč.
4. Dar
Tak ne. Je tu ještě mini úkol. Za branou směrem na Cathalon tě osloví mladá, sličná, ale velmi smutná dívka. No a je na tobě jí rozveselit. Laza Lazarata je velice skromná a pro svou nemocnou matku chce akorát pět zlatých. A ty jsi dávno za vodou. Dej jí zlaté a uděláš jí takovou radost, že ti slíbí(no samozřejmě )bylinky pokud někdy půjdeš okolo. Tím je hotovo.
CATHALON
1. Získání důvěry
Tento úkol je pokračováním žádosti cechu obchodníků v Tharbakinu o doručení dokumentů. V Cathalonu je cech obchodníků hned vpravo za hlavní branou. (To je ta za teleportem venku)Vejdi dovnitř. (Já musel dveře vypáčit a tudíž zaplatit pokutu, ale stráže jsou podplatitelný, jenom nesmíš překročit jejich "dobrou vůli" jinak tě napadnou).
1. 1. Dohoda
Po předání dokumentů ti Samon Veller dá další zásilku. Tentokrát ji musíš doručit do Qudinaru Garridovi Swanovi. Celé to začíná být podezřelé a měl bys zjistit, co vlastně neseš. Zastav se u Zataga v Qudinaru. (Je to člen Girici a barák mají od teleportu na hlavní ulici. stojí tam borec, který tě pozve dál)Ten zjistí, že je to plán na výrobu trpasličí oceli. Potom doruč balík Swanovi. (To je barák kousek dál vlevo).
2. Pravé hvězdářství
Ve stejném domě, ale blíže k bráně vejdi do dveří. Promluv si s rozezleným hvězdářem Farielem (rozbili mu čočku dalekohledu) a protože nemůže bádat , tak tě požádá o diamant na výrobu nové čočky. V báglu by měl diamant být, pokud jsi moc neexperimentoval. . Jinak musíš hledat.
3. Skřetí maskovací zbroj
V zadní části města stojí za cvičícími vojáky mistr zbrojíř Crey. Slíbí ti super maskovací zbroj za 5000 zlatých, ale potřebuje povolení od krále, maličkost.
3. 1. Promluv se zbrojířem
Pár metrů od něj promluv s Otisem. Zanadává na žold, a povolení ti nabídne za 2000 zlatých. Pokud je máš, tak ti dá povolení. S povolením mazej k mistrovi.
3. 2. Cena zbroje
Povolení odevzdej Creovi, změří si tě, a máš přijít později. Znovu ho prokecni a dostaneš zbroj. Samozřejmě těch 5000 zlatých si vezme. Zbroj se bude hodit v dalším úkolu. (pozor, zbroj je pouze na jedno použití, tak si ho hned nezkoušej)
4. Skřetí katapulty
V městě Cathalonu vpravo od hlavní brány tě osloví kapitán bratrstva. Má starost o město, které skřeti hodlají odstřelovat s katapultů. Zatím je, ale klid, protože ti tupci nemohou přijít na to jak vlastně to celé fachčí. A to je příležitost pro tebe. Máš okamžitě vyrazit na hrad Hadeborg a najít tři spouště do katapultů. Hrad stojí na jih od Cathalonu. Je to dost daleko a hlavně po cestě potkáš více a silnějších potvor všeho druhu. Od hlavní brány doběhni na křižovatku a dej se vlevo.
4. 1. Uděláme obchod
U cesty táboří Trados. Chce po tobě přnést také ony spouštěče ke katapultům, ale na kšeft. (jak se rozhodneš je na tobě, ale zabít ho můžeš hned-úkol nesplněn) To byla malá odbočka, ale hlavní úkol, ať ho splníš pro kohokoli je stále před tebou. Překážkou na cestě pro někoho může být rozbitý most přes řeku. Ale ty umíš plavat (doufám), tak do vody a na druhou stranu. Za mostem je velký tábor skřetů. Pobij je nebo se jim vyhni. Nezapomeň aktivovat teleporty. Další zastávka je hřbitov, mimo zombíků a kostlivců tam najdeš také další tři výhonky zla. (jsou pro nekromancera, vzpomínáš. ) Před tebou je křižovatka, tak odboč vpravo. Před tebou se motá pár golemů, ale můžeš je obejít. A další skřetí tábor. Tady si dej pozor na lučištníky, kteří umí vyrazit zbraň z ruky (velmi nepříjemné uprostřed vřavy). Mrtví rytíři o kus dál, nic moc, ale je jich tam hodně. Za jezerem uvidíš v dálce hrad, a tak to můžeš střihnout rovnou k němu. Máš alespoň pokoj od rytířů. Před hradem si navlékni maskovací zbroj. (Nemusíš, chceš-li si pořádně zabojovat)Vyběhni na hrad a na levé straně uvidíš teleport, vedle ohně leží tři spouště. Seber je a od teleportuj se do Cathalonu. Sundej maskovací zbroj, jinak od stráží dostaneš po hubě. Rozhodni se komu spouště odevzdáš. (Pokud potřebuješ prachy, prodej spouště Tradosovi za 6000 zlatých a pak ho zabí. Spouště odevzdej kapitánovi a oba úkoly jsou splněny).
5. Výrobce šípů
Na stejném nádvoří u terčů stojí šípař Mellor. Má citlivou ženu tak jeho práci odneseš ty. Potřebuje peří pěti ptáků Dodo. Bohužel pro splnění úkolu je budeš muset zabít. Použij osobní teleport a přenes se někam, je jedno kam, ptáci Dodo se vyskytují všude, nyní samozřejmě nepotkáš ani jednoho. (nedávno jsi o ně zakopával na každém kroku) Po čase nějaké najdeš. Dej peří Mellorovi a požádá tě, o doručení šípů Rigwellovi.
5. 1 Šípy pro Rigwella
Rigwell má kšeft v táboře východní armády. Vydej se na jihovýchod od Cathalonu. Vpravo vedle brány předej šípy. Rigwell ti dohodí novou práci a máš úkol "Promluv si s Gravorem". (Po návratu do Cathalonu prokecni ještě Mellora).
6. Dědictví
Vedle vstupu do městských kobek bydlí River Drassem. Má problém s bratrem a dědictvím po otci.
6. 1. Promluv s Moriem Drassem
Moria najdeš v domě u západní zdi města. . Je nešťastný a potřebuje tvou pomoc.
6. 2. Nešťastný bratr
Svěří se ti, že mu utekla jeho mladá žena. Na tobě je zas dát manželství dohromady. Odstěhovala se k sestře bydlící vedle západní brány.
6. 3. Thuya a Ayla
Před domem potkáš její starší sestru Thuyu. Ayla jí udělala ze života peklo, tak jí potřebuje vrátit manželovi. Máš jí přinést lektvar lásky od Phyrruse Moxe.
6. 4. Promluv s Phyrrosem Moxem
Moxe najdeš na východ od severní brány. Prodá ti lektvar za 200 zlatých. Odnes lektvar Thuyi. Skoč si promluvit s Riverem. Řekni mu, že Morius mluví ze spaní o dědictví. Máš se vrátit později. Ptřebuje se o tom přsvědčit. Dojdi za Moriem, ten jenom září spokojeností. Žena se mu vrátila a miluje ho. Přesto, že mu bratr sebral polovinu dědictví chce se usmířit.
6. 5. Smír mezi bratry
Dojdi za Riverem a předej mu vzkaz. Tím jsi ukončil tento propletenec. Jako odměna pro tebe je 5000 zlatých.
7. Zavaleni uprchlíky
Vedle severní brány tě osloví Gil Braver. Má velké trápení s velkým množstvím bezdomovců, které nemá kam uložit.
7. 1. Promluv s Rose Primsry
Její dům je hned vedle. (S tímto úkolem jsem dlouho nemohl hnout, až po splnění úkolů pro bratry Drassovi). Po tomto úkolu mi zbyla květina a ta pomohla oblomit Rosu. Promluv ještě s Gilem. Ten je překvapen obratem té "staré čarodějnice" a poděkuje ti.
8. Malíř
Proti západní bráně vejdi do baráku a promluv si s malířem Brokatem. Nemůže dokončit královský portrét. Potřebuje sehnat čtyři rostliny šafránu. Pokud je náhodou nemáš tak, žádný problém. Projdi Západní branou . Jedu najdeš u křižovatky za teleportem. Další tři rostou mezi teleportem a svatyní. Dones je Brokatovi a dostaneš odměnu 5680 zlatých.
9. Zkažené jídlo
Na jihu města u hospody mezi lavičkami tě osloví Saria. Někdo po městě rozhlásil, že jídlo je nakažené zlem, a Saria má po kšeftech. Potřebuje dokázat lidem, že v jejím jídle zlo není.
9. 1. Donáška jídla
Musíš jídlo donést vynálezci Claviovi, který bydlí u jihovýchodní zdi města. Předej mu jídlo a promluv s ním o jeho vynálezech. Dá ti krabičku na zjišťování zla v jídle. Dones přístroj Sarii a máš splněno.
10. Jídlo pro chudé
Vedle Sarie stojí Drux Galor a nemá polévku pro bezdomovce. Pošle tě za Ornou Porrey, která má přebytek zeleniny.
10. 1. Promluv s Ornou Porrey
Dojdi za Ornou, ale pokud jsi nesplnil předešlé úkoly "Zkažené jídlo" a "Donáška jídla" nedá ti nic a je velmi hrubá. Pokud jsi je splnil , tak jí řekni o nakaženém jídle zlem, a ráda se ho zbaví. Jídlo dones Druxovi a ten tě pozve na polévku.
11. Proti hvězdářství
Na proti hvězdáři, kterému jsi možná už donesl diamant na novou čočku do dalekohledu bydlí vykladač osudu Garondel. Nemá hvězdáře v lásce a chce mu vyvést špinavý kousek. Můžeš odmítnout, ale úkol bude nesplněn. Máš do jeho domu odnést kouzlo. Stačí vejít do domu a objeví se velký pavouk. Garondel ti vyplatí 5680 zlatých.
12. Dobrý obchod
Tento úkol souvisí s donáškou balíku od cechu obchodníků. Po dlouhé cestě jsi se konečně vrátil do Cathalonu. Promluv si se šéfem Talorem Ravinardem. Dozvíš se, že vlastně šlo o zkoušku před důležitým úkolem, který po tobě bude chtít. Máš zase naopak zabít šéfa Girizy. Tak, a je na tobě jak se rozhodneš.
Pravděpodobně by tam měl být ještě úkol od starosty, ale za boha ho nemohu najít. (Po rozbití pentagramu ).
TÁBOR VÝCHODNÍ ARMÁDY
1. Promluv si s Gravorem
Za ním tě poslal Rigwell, kterému jsi přinesl šípy od Mellora. Tak s ním promluv. Stojí o kousek dál u palisády.
1. 1. Zběh
Máš najít zrádce Kona Paika, který se má setkat se skřety na hradě Hadeborg. Tento úkol, i když se jeví složitě, je celkem jednoduchý. Použij osobní teleport a přesuň se na Hadeborg. Paika uvidíš hned vedle teleportu. Vyběhni ven a rychle ho zabij, zpátky do teleportu a tábora. Oznam to Gravorovi a odměna 6000 zlatých je tvoje.
2. Doruč dopis
Voják u brány tě požádá o doručení dopisu jeho veliteli. Předej ho veliteli, ale máš kliku, že tě nezavřel, dopis je totiž falešný. Na oplátku po tobě chce choulostivé poslání.
2. 1. Tři flašky Whisky
Dojdi zpátky k vojákovi u brány. Zalži o dopisu a on ti pomůže kontaktovat pašeráka. (Prozradí ti heslo pro tento den).
2. 2. Promluv s pašerákem
Zajdi za pašerákem Samuelem Girkorem. Řekni mu heslo "Po dobré whisky lítají třísky" a za 90 zlatých dostaneš tři láhve whisky. Dones je veliteli a máš další úkoly hotové.
3. Pozor na past
Dalšího, kdo pro tebe má práci najdeš u palisády vedle velitele tábora. Xyrosovi dělá hlavu "Ošklivý skřet". Vyjdi z tábora a za teleportem v kruhovém valu z kamení najdeš skřeta. Zab ho a vrať se pro odměnu.
4. Kuchař
Dále v táboře najdeš kuchaře jménem Bodlo. Zachráníš mu zadek po přinesení sedmi vlčích srdcí.
4. 1. Ukrytý poklad
Nemá zlatý, tak ti prozradí místo kde vojáci ukryli poklad. Nachází se na ostrově s městem Qudinar. Západně od města je schován pod lodí. (50000 zlatých).
5. Ukradené spodky
V táboře tě osloví voják Marco. Je nespokojený s chováním velitele, který je zbytečně buzeruje a chce se s kamarády pomstít Máš ukrást velitelovi spodky. Vydej se k řece jihozápadně od tábora. Na břehu řeky uvidíš stan a pár vojáků peroucích prádlo. (Někteří perou tak horečně, že jsou celí pod vodou).
5. 1. Prohledej prádlo
Mezi vojáky a stanem najdeš na lavici položené velitelovi spodky. Vezmi je, dones Marcovi a dostaneš odměnu.
VESNICE WINBREAK
1. Karavana
Ve vesnici tě osloví kapitán Hograd. Strachuje se o hlídku která měla deportovat do města Cathalon skřetího zajatce, velitele Whita Heada. Požádá tě jestli se po nich podíváš. Vydej se po cestě směrem k městu. Jeho obavy se splnily a ty najdeš kmen přes cestu a pár skřetů okolo převráceného vozu. Bohužel Whit Head mezi nimi není. Oznam to Hogradovi. Ten má ještě jednu možnost kde by mohl být.
1. 1. Skřetí tábor
Na sever od vesnice najdeš u cesty skřetí tábor. Pobij je, ale zase smůla Whit Head mezi nimi zase není. Řekni o tom Hogradovi. Zatím ho nic nenapadá tak ho nech chvíli přemýšlet.
1. 2. White Head
Promluv znovu s kapitánem. Dostal čerstvé zprávy o úkrytu šéfa skřetů. Úkol je jasný. Najít a zabít.
1. 3. White Headův úkryt
Vrchní skřet se má ukrývat někde poblíž Kings´Barrows. Vydej se na jihozápad od vesnice. Na pravo uvidíš hrobku a před sebou teleport. Před teleportem se otoč vlevo a dojdeš k jeskyni. Tam pokecej s White Headem.
1. 4. White Head
Chce se setkat s kapitánem Hogradem. Vyřiď vzkaz kapitánovi a zpátky s odpovědí k White Headovi, řekni mu, že se kapitán těší, a konečně jsi doposlíčkoval. Toto běhání si můžeš ušetřit zabitím White Heada hned při prvním setkání. Jinak se můžeš touto jeskyní také dostat do hrobky. (Klíč od hlavního vchodu ti dá starosta v úkolu "Saturasova koruna").
2. Dřevorubecký tábor
Sigyor má problém s lupiči na jihovýchod od tábora. Lupiči přepadli a obsadili tábor dřevorubců a nyní ohrožují vesnici. Pobít lupiče a vrátit se pro odměnu.
3. Zlobr ve větrném mlýně
Starosta Gondar tě požádá o zabití zlobra. Zlobr se usídlil v jejich mlýně na kopci, dojdi tam a co jiného, zabít. Potom si dojdi ke starostovi pro odměnu.
4. Zlo na hřbitově
Protože jsi se osvědčil dostaneš novou práci. Po návštěvě jakési osoby v černém se začali na hřbitově objevovat zombí a kostlivci. Máš hřbitov vyčistit a umožnit vesničanům přístup ke svým mrtvým. Nezapomeň sebrat dva výhonky zla.
5. Saturasova koruna
Starosta chce pryč z vesnice ale nemá peníze. Zato má klíč od hrobky z pokladem. Strach z potvor uvnitř mu nedovoluje poklad vyzvednout. Tak, a na to jsi tu zase ty. Hrobka se nachází v Mohylovém údolí, kde jsi hledal šéfa skřetů. Teleport by tam měl být aktivován. Naskoč ve vesnici na teleport a přenes se do údolí. Hrobku máš před sebou. Okolo hrobky se potuluje dost zombíků, ghůlů a kostlivců. Co máš udělat už snad víš, Vejdi do hrobky a u druhé branky narazíš na dvě chodby. Levá tě zavede do hrobky, ale můžeš projít i tu pravou. Ta vede do jeskyně kde se ukrýval White Head. Levou chodbou jak jsem říkal se dostaneš do hrobky. Pozabíjej kostlivce a vem z hrobu korunu. Nezapomeň na Kámen země (první artefakt reliktu do hlavního úkolu). Dones korunu starostovi. Je štěstím bez sebe, koruna je totiž jenom napodobenina. To je však jeho věc, ty máš splněno.
6. Hmyz
Promluv si znova se Sigyorem. Potřebuje zabít obtížný hmyz, ale nic o něm neví.
6. 1. Promluv s mistrem Oldrinem
Mistra najdeš v chalupě pod teleportem. Podělí se s tebou o vše co o hmyzu ví, ale má prosbu.
6. 2. Hmyzí vajíčko
Pro mistra Oldrina máš donést jedno hmyzí vajíčko. Vydej se severovýchodně od vesnice. (místo je označené na mapě) Tento hmyz bohužel nejde rozšlápnout a proto do boje musíš vložit celé své srdce bojovníka. Nezapomeň sebrat vajíčko. Aktivuj teleport, a hurá do vesnice. Odevzdej vajíčko mistru Oldrinovi a promluv se Sigyorem. Úkoly pro vesnici jsou splněny.
QUDINAR
1. Mrtvá manželka
Vdomě za teleportem promluv s Rogem. Nemůže spát, protože ho straší zemřelá manželka. Dá ti manželčin náhrdelník. Tvůj úkol je celkem jednoduchý, donést náhrdelník na manželčin hrob. Za severní branou na pravo je hřbitov. Zabí pár zombíků a polož náhrdelník na hrob. (Hrob je hned na proti vchodu, směrem do rohu). Oznam to Rogovi.
2. Zloději ve sklepě
Yan Radeos stojící před domem, kousek od severní brány tě požádá o vyčištění sklepa od lupičů. Vejdi do sklepa a nech promluvit svůj meč. Oznam výsledek Yanovi a další úkol je splněn. (Je tam druhý východ ven z města).
3. Najdi nekromancery
Před uličkou vedoucí k teleportu tě osloví Argos Moraios. Je to lovec nekromancerů, ale asi velice líný. Tak je ta práce na tobě. Jeden je u beden vedle brány. (Mám dojem , že tenhle mu stačil). Práskni nekromancera a hotovo.
4. Najdi nekromantické kouzlo
U teleportu v podloubí stojí mág Selot Broten. Potřebuje na svůj výzkum nekromantické kouzlo "Vyvolání kostlivce". To máš určitě u sebe, tak mu ho prodej. Požádá tě o další službičku.
4. 1. Najdi hůl nekromancera
To je o malinko horší. Hůl u sebe asi nemáš. Tak to zatím odlož na později. Na další cestě za svobodou sestry vymlať pár skřetů a u některého ji najdeš. (Potřebuje "Starší hůl nekromancera"). Po předání hole mágovi projdi uličkou od teleportu. Osloví tě Origen Ormaios.
5. Najdi mága obráceného na nekromancii
Origen tě obviní ze sympatie k nekromancerům, ale dá ti šanci to napravit. Máš zabít Selotha Brotena. Ten se přemístil na místní hřbitov. Zas je to na tobě. Když ho nazabiješ, a řekneš to Origenovi tak tě napadne. (Úkol nesplněn). V opačném případě úkol splníš. Za tuto špinavou práci si odneseš 4240 zlatých.
6. Trhlina v pověsti
Na druhé straně baráku se sklepením promluv se Zatagim. Máš přinést jakékoli dokumenty, které najdeš nebo ukradneš. Zajdi s dokumenty (dostal jsi je v úkolu "Získání důvěry") do Girizi za Zatagim a ukaž mu je. Prohlédne si je, a ty je máš donést o kousek dál, do cechu obchodníků.
7. Jizva
Hned vedle Zatagiho promluv se Slingem. Dostaneš úkol zabít jakéhosi Jizvu, který dělal problémy v Gorelinu. Najdeš ho ve vesnici Four Stone. (Pokud tam není, tak jsi pravděpodobně nesplnil úkoly pro Seta Kistona ve Vykopávkách). Dojdi do vesnice zabí ho a oznam to Slingovi.
8. Odstranění cechmistra
V prostřední místnosti najdeš Akiho Hosena, který je vůdcem Girizi. Chce po tobě hlavu šéfa cechu obchodníků Talora Ravinarda. Zase je to na tobě (Talor po tobě bude chtít zase jeho hlavu až splníš všechny úkoly pro cech obchodníků).
9. Další neobvyklá donáška
Tento úkol dostaneš po předání balíku s Cathalonu. Tentokrát máš balík doručit Takashimu do města Ashos. Tak se vydej na cestu, ale před touto cestou si pořádně opraš zbraně. (Potvory můžeš obejít, ale není to ono).
10. Sežeň paklíče
Rovně od jižní brány najdeš Athose Keiose. Potřebuje nutně pět paklíčů. Střel mu je, dostaneš 200 zlatých.
11. Získej zpět rodinné dědictví
Projdi uličkou za Athosem, tam stojí obchodník Stelios Lomaia. . Athos ho okradl, a on chce zpátky rodinnou brož. . Znova oslov Athose. Bohužel řekne "jen přes mojí mrtvolu". Vem brož a odnes jí Lomaiovi. Úkol "Sežeň paklíče" je nesplněn
12. Jed pro generála
Máš předat jed sluhovi generála Halosovi. Ke generálovi však jen tak někoho nepustí. No, ale jak se k němu dostat?Náhoda je blbec a sedla i na mou hlavu.
12. 1. Jen hrdinové mohou mluvit s generálem
Projdi táborem a před stanem oslov vojáka Aribuna Retora. Chvíli se bude chlubit a ukazovat medaile, ale potom ti jednu prodá. (Musel jsem ho oslovit ještě jednou). Ukaž ji strážnému a ten po kecech na téma "možnosti koupě" tě nakonec pustí. A tady máš zase dvě možnosti. Prásknout to generálovi, (úkol nesplněn) nebo předat jed sluhovi. (Můžeš udělat i obojí, nic se nezmění).
ZÁPADNÍ TÁBOR
1. Voják na útěku
Za branou tábora potkáš Evona Creose. Máš najít zběha Ariona Theriese. Kde by asi mohl být? Nad táborem je hospoda a před ní sedí nešťastný voják. Zbroj prohrál v kartách a bojí se dojít do tábora. Můžeš to ohlásit nebo pomoci.
1. 1. Ztracené brnění
Za hospodou stojí Aristo Radia. Můžeš od něj zbroj třeba i koupit. Vrať ji Arionovi a ten se konečně může vrátit do tábora. (Může, ale dřepí tam dál a ani si nenavlékl zbroj). Úkol je slněn.
2. Dva zběhové
Kapitán Spirk tě osloví a chce po tobě najít a zabít dva zběhy. Stačí přinést jako důkaz cop jednoho z nich. Wilcora Foxe najdeš jižně od tábora. Sedí na břehu řeky u ohně. Poví ti, že druhý se utopil a hlavně ti řekne svou verzi. Můžeš ho zabít nebo si vzít pouze jeho cop. Ten zanes kapitánu Spirkovi a dostaneš tučnou odměnu.
ASHOS
1. Velký šéf
Předal jsi balíček a zjistil, že tě akorát zkoušeli, ale prošel jsi a máš se setkat s cechmistrem Talorem Ravinardem v Cathalonu.
2 . Najdi Hoko
U brány tě osloví strážný Yoren Togawa. Protože lidé v Ashos cizincům nevěří, doporučí ti Hoko přítelkyni z mládí. Dům Hoko Saguri máš vyznačen na mapě. Vejdi do domu a Promluv s Hoko.
2. 1. Najdi sestru Hoko
Potřebuje tvojí pomoc. Sestra se jí ztratila za podivných okolností. Podezření padá na chrám. Tam se děje něco divného, ale jak se dostat do chrámu. (Jsou dvě možnosti, ale projdeme zatím tu první). Hoko ti doporučí místního kováře, který nedávno dělal nové dveře od chrámu.
3. Promluv s kovářem
Místo, kde kováře najdeš je označeno na mapě. Klíč sice má, ale také problém se svou sestrou. Chce otcovo dědictví pro sebe. To je zas úkol pro tebe.
3. 1. Zbav se chamtivé sestry
Zajdi za ní a poslechni si její verzi. Požádá tě jestli bys nezaskočil za starostou potvrdit závěť. (Aby ti kovář dal klíč, tak ji musíš zabít, ale pokud nechceš zabíjet počkej na úkol "Prohlídka chrámu". Dostaneš klíč od učence.).
3. 2. Závěť pro starostu
Starosta má dům vedle teleportu. Potvrdí závěť, ale požádá tě o pomoc.
4. Starostova medicína
Máš mu přinést lék od léčitelky.
4. 1. Najdi léčitelku
Skoč za léčitelkou, která má barák mimo město. Vyjdi branou a dej se po cestě na křižovatku. Tam zahni vpravo a před sebou máš barák léčitelky. Lék ti neochotně slíbí, ale něco za něco.
4. 1. 1. Vyčištění lesa
Pod domem roste mnoho léčivých rostlin, ale je tam plno velkého hmyzu. (Myslím hodně velkého). Pozabíjej ho a vrať se pro lék. Při předání ti léčitelka prozradí pravdu o starostovi, který se mění ve vlkodlaka. Tak, a začíná se to pěkně rýsovat. Dojdi za starostou a můžeš mu dát lék, nebo mu říci co o něm víš. Řekne ti aby sis to pořádně rozmyslel a vrátil se. (Já se vrátil několikrát, a nic. ) Nyní, ale musíš to celé dokončit. Podívej se starostovi do ložnice. Najdeš červené šaty. Vezmi je. Vrať se se závětí za chamtivou sestrou. Abys dostal klíč od kováře musíš ji zabít. Nyní je ten správný čas na druhou možnost. Můžeš získat druhý klíč, bez krve na rukou, a to v úkolu pro mága Kana Mizoguchiho "Prohlídka chrámu". Tak je to na tobě, ale úkol pro kováře nesplníš. Prokecni všechny co ti dali nějaký úkol, a hlavně informuj Hoko o sestře a starostovi.
5. Najdi Hoko
U brány tě zastaví Togawa. Má starosti o Hoko. Ta zabila starostu a utekla do lesa. Vysvětli mu, proč k tomu došlo, pochopí a pošle tě Hoko najít. Stojí na cestě, po které jsi přišel u teleportu. Promluv s ní a slib pomoc. Máš vyřídit Togawovi, že na něj počká. Togawa je, ale svědomitý a přijde až mu skončí služba u brány.
6. Rodinné dědictví
Za dveřmi na pravé straně města pokecej s Kouji Hisakawou. Prodal dopisy po prababičce a nyní je chce zpět. Sběratelka poezie je však neoblomná. Dostaneš 400 zlatých máš mu je přinést.
6. 1. Promluv se sběratelkou poezie
Ta bydlí na druhé straně města. Slíbí ti dopisy, ale pod jednou podmínkou.
6. 2. Úklid starého básníkova domu
Kimura Ischie koupila starý dům na samotě, ale obsadila ho banda zombíků. Za branou se dej vpravo podél vody. Pochvilce narazíš na dům. Je tam pár zombíků, tak je zabí. Naklusej k Ischii. Ta se ti však vysměje. Zas je to na tobě, okrást nebo zabít. Odnes dopisy Hisakawovi.
7. Na stopě prodavači kouzelného prachu
Vlevo od brány tě zastaví strážný Hajimu Nasawara. Najme tě abys kontaktoval prodavače kouzelného prachu. Rovně od brány za můstkem vejdi do dveří. Osloví tě hospodský a pošle tě za Tagumim Kajurou. Máš mu doručit kouzelný prach.
7. 1. Za prodavačem kouzelného prachu
Bydlí hned vedle teleportu. Odevzdej zásilku a pošle tě ke svému společníkovi.
7. 2. Obchod s kouzelným prachem
Zásilku doruč Araiovi Kuriharovi a dostaneš zaplaceno. Oznam toto všechno strážnému. Máš se zastavit později pro další úkol.
8. Najdi učence
Oslov strážného Nasawaru a ten tě pošle tě za mágem Kanem Mizoguchim, který potřebuje pomoci. Bydlí u posledního můstku vlevo.
6. 1. Prohlídka chrámu
Kano ti dá klíč od chrámu. Má podezření, že z chrámu pochází hmyz potulující se po okolí. Do chrámu se dostaneš zadním vchodem. (Je vpravo od hlavního vchodu). Projdi chrám a pozabíjej hadí potvory. Až se dostaneš do chodby z které uvidíš portál a úkol je splněn. . Oznam Kanovi, že jsi v chrámu nic nenašel.
Tak jsem prolezl celé město a nikdo už po mě nic nechtěl. Vzal jsem vodní kámen, ale venku na mě čekalo nemilé překvapení. Obyvatelé města mrtví a město plné skřetů.
SHROMÁŽDĚNÍ
1. Veřejný nepřítel
Vydej se severní branou od města Cathalonu po cestě. Za křižovatkou vlevo najdeš zříceninu. Prokecni mága Sigiuse Destruse. Zadá ti úkol najít Enklávu a tam někoho jménem Plamen. Enkláva je osada obývaná nekromancery. Najdeš ji na jihu skoro na konci mapy. Jihozápadně od Gor Gammar. Máš za úkol Plamena zabít.
ENKLÁVA
1. Proti životu
Projdi osadou a oslov Ito Tamagu. Někdo narušuje Enklávě pokusy se zlem a kdo to dělá je úkol pro tebe. Projdi branou a dej se po cestě na jih. Narazíš na stavbu, která je podobná teleportu. Pozabíjej tam pár potvor, a vrať se pro odměnu.
2. Jiskra v temnotě
Na levo před chalupou tě osloví Xavo Wellmek. Má pochybnosti o své cestě zla. Máš ukončit trápení jeho bratra, který při pokusu se zlem zešílel. Plamen ho drží v jeskyni Krvavá jáma. Jeskyni najdeš na jihozápad od Enklávy. V jeskyni na tebe zaútočí pár kostlivců a dva golémové. Na konci jeskyně je bratr Xava. Zabí ho a jdi zpět do osady.
3. Test víry
Konečně jsi našel Plamen a můžeš si s ní promluvit. Po dlouhé debatě o zlu, dostaneš úkol. Máš prokázat svojí oddanost. Předá ti balíček obsahující jed, který máš odnést do Four Stone a otrávit studnu. Zase je to na tobě . Pokud tento úkol splníš, Plamen ti řekne, že máš ukončit veškeré soukromé věci a vrátit se úplně volný. (Co to znamená jsem nezjišťoval, a radši jí zabil). Vrať se k Destrusovi a oznam, že Plamen je mrtvá.
GOR GAMMAR
1. Bodec škorpióna
Ve spáleném lese na jihovýchod od Gor Gammar najdeš nekromancera Asmohara. Potřebuje na svůj pokus bodec škorpióna. Pokud ho nemáš u sebe, tak za spáleništěm nějaké škorpiony najdeš. Dej mu bodec a máš novou práci.
1. 1. Vyčisti Asmoharovi mýtinu
Ke svým pokusům potřebuje také svoji mýtinu. Tu však obsadila banda Octogromů. Jeho mýtina je vlastně starý chrám na jihovýchod od spáleniště. Pozabíjej všechny Octogromy a vrať se k Asmoharovi. Máš za ním přijít na mýtinu.
1. 2. Jdi za nekromancerem na mýtinu
1. 3. Odnes kouzelný přístroj do Gor Gammar.
Dojdi za ním na mýtinu. Tam ti předá záhadný přístroj na zabíjení skřetů. Můžeš ho přijmout nebo úkol odmítnout. Pokud ho přijmeš, tak musíš přístroj odnést k bráně Gor Gammaru. U brány se aktivuje a pozabíjí skřety ve městě a okolí, také odemkne bránu města. Po návratu na mýtinu uvidíš paladina jak zabije Asmoharu. Po rozmluvě s paladinem se dozvíš, že tímto kouzlem vyvolal armádu nemrtvých skřetů. (Úkol nesplněn). Pokud úkol nepřijmeš tak se nic neděje a bude čekat dokud si to nerozmyslíš. Brána Gor Gammaru, ale zůstane zamčená. (Do města se můžeš také dostat chodbou do, které najdeš vchod u východní zdi města).
POUŠŤ DRAK´ AR
1. Útok šakalů
Přibližně od středu pouště na východ se nachází oáza Xanthos. U vstupu do oázy tě zastaví Thilatus. Stále na ně útočí šakalové. Najdeš je severovýchodně od oázy. Pokud jsi je po cestě pozabíjel, stejně tam musíš alespoň dojít. Vrať se pro odměnu a hotovo.
2. Promluv s Arim Aldamorem
Potřebuješ zjistit nějaké informace o Bílém drakovi. V tom by ti mohl pomoci Aldamor, kterému říkají "zaříkávač draků". Aldamorova chatrč je západně od oázy Xanthos. Řekne ti, že ztrácí nad draky moc, kterou naopak Bílý drak získává tím, že krade ostatním drakům vejce. Máš za úkol najít hnízdo Bílého draka kde vejce ukrývá. Hnízdo najdeš na jihu pouště mezi horami. (Kousek od hnízda je teleport). Možná jsi hnízdo našel, už po cestě do pouště, potom stačí pokud ho znova oslovíš.
3. Znečištěná voda
3. 1. Najdi Pak´ muna
Tyto dva úkoly ti zadá Kimal. Stojí hned vedle studny v oáze Xanthos. Postěžuje si, že při nedávném útoku šakalů jeden spadl do studny a hnije tam. Ty máš dojít za šamanem Pak´ munem a přinést od něj lektvar na vyčištění studny. Vydej se na jihojihovýchod a před zříceninou najdeš šamana.
3. 2. Pak´ munův lektvar
Lektvar ti dá, ale na výrobu potřebuje bodec škorpióna. Pokud ho nemáš, všude v okolí je škorpiónů dost. Dej mu bodec a dostaneš lektvar. Dones ho Kimal a odměna je tvoje.
Pár slov na závěr
Tímto úkolem, (pokud jsi plnil úkoly podle tohoto návodu) jsi splnil vše na co jsem v této hře narazil. Pravděpodobně tam úkolů bude víc, ale to bych tuto hru musel projíždět stále dokola. (Hrál a dohrál jsem jí 4x, a pokaždé jsem narazil na něco nového). Doufám, že jsem tímto návodem byl někomu nápomocen na cestě za vysvobozením hrdinovi sestry Kiry.
Velký dík Rudovi a Ince za pomoc s korekturou textu.
| Návody | Autori |