Walkthroughs > Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords
1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť
I. Dxun, Onderon
Ako ďalšiu planétu si zvoľte Onderon. No pred Onderonom vás napadnú nepriateľské lode. Máte na výber bojovať, alebo utekať. Ak si zvolíte boj, musíte zostreliť pár nepriateľských lodí (600 XP). No či si zvolíte boj, alebo útek, tak či tak vás zasiahnu a musíte núdzovo pristáť na Dxune. Osud vám rozhodne nepraje; už vám loď obsadili, ukradli a teraz ste tretíkrát zostrelený.
I.1. Povrch Dxunu
1. Jungle Landing
Oblasť, v ktorej ste núdzovo pristáli, toho veľa neobsahuje. Vezmite si niekoho so sebou, Attona nemôžete, dohliada na opravu lode. Dxun je plný divokých zverov, cez ktoré sa musíte prebojovať. Na pravej strane je havarovaná loď. Môžete tam nájsť nejaké súčiastky. Taktiež môžete opraviť terminál (Rusted Computer Port, 600 XP). Z neho máte prístup k droidom, ktorých môžete na diaľku odpáliť (400 XP). Inak môžete k droidom fyzicky zájsť a opraviť ich (1300 XP za kompletnú opravu), aby vám pomohli v boji. Potom pokračujte nahor, kde vás čakajú Durosskí lovci. Zhugovci havarovali ako aj vy, no aj tak vás chcú zajať, takže ich pobite. Ak máte zo sebou Miru, keď k nim prídete, tak si u nej môžete zvýšiť vplyv , keď zvolíte, Who are you? / You really think you can take on Mira? Good luck, she's a real bounty hunter. Naľavo od nich je ďalšia havarovaná loď, odkiaľ si môžete pobrať pár vecí. Napravo od lovcov pokračujte ďalej.
2. Jungle
Pri prvom vstupe do oblasti Jungle, vám tam len stačí zájsť na lúku, na ktorej vás zastaví skupina Mandalorianov. Ak chcete, stále voľte posledné odpovede, vyprovokujte ich a pobite. Za to máte temné body . No potom sa objaví ďalšia skupina a odvedie vás k svojmu vodcovi, takže sa k nemu dostanete tak, či tak, takže s prvou skupinou vôbec nemusíte bojovať.
Potom sa sem dostanete len zo základne Mandalorianov. Ak ste v základni rozbehli quest Battle Circle a porazili v ňom Darvela, tak vás tu teraz čaká. Chce si získať rešpekt vašim zabitím a vyzýva vás na súboj. Môžete s ním bojovať a zabiť ho, môžete odmietnuť jeho výzvu a nechať to tak. Môžete mu tiež navrhnúť, že je tu ďalší spôsob, ako si získať rešpekt a to zabiť Zakkega. Navrhnite mu, že ho zabijete spolu. Súhlasí a vydá sa k miestu, kde sídli a počká tam na vás.
Vydajte sa napravo, smerom nahor (podľa mapy) a dojdete k miestu, kde žije potvora Boma. Tam sa s vami spojí Kreia a porozpráva vám zase niečo o Sile, ktorá je tu sústredená. Naučíte sa novú Silu Beast Trick. Potom potvoru kľudne zabite. Inak si tu len splňte questy, ktoré ste získali v tábore Mandalorianov. Jeden môžete získať aj tu. Choďte do ľavej časti (podľa mapy) a tam nájdete Kelborna (quest Scout Hunt). Pre orientáciu v questoch. V pravej časti hore je stratený Kumus, v pravej časti dole je potvora Zakkeg. V ľavej časti hore je sklad čakajúci na odpálenie výbušnín a v ľavej časti dole sú skauti z výsadku tretej lode, čo tu pristála.
3. Mandalorians Ruins
Dostanete sa do starej základne Mandalorianov, ktorú obývali, keď začali Mandalorianské vojny proti Republike. Tu stretnete ich samotného vodcu Mandaloreho (z klanu Ordo, ak si pamätáte z jednotky, tak tam bol Canderous Ordo). Potrebujete sa dostať na Onderon a Mandalore by vám mohol pomôcť, no najprv si musíte získať jeho rešpekt. Na to je potrebné splniť pár questov.
Takže sa poobzerajte po základni a máte na výber tieto questy: Battle Circle, Missing Mandalorian, Trouble with cannoks, Tech Assistance, Zakkeg Challenge, An Explosive Situation. Inak neďaleko hlavnej brány je Kex, u ktorého si môžete nakúpiť nejaké vybavenie. Potom, keď poplníte pár questov sa vráťte za Mandalorem a súhlasí, že vás odvezie na Onderon.
4. Odchod z planéty
Keď sa s Mandalorem dohodnete, nasleduje animačka, v ktorej sa zhovára Kreia a Mandalore. Ich diskusiu preruší útok Sithov. Vydajte sa pomôcť základni. Najprv pobite všetkých pred hangármi. Mandaloriani vám pomáhajú. Potom sa presuňte do prednej časti. Tam bojujte, až kým Mandalore nerozhodne, že o zvyšok sa už postarajú jeho muži a vy môžete odletieť. Prípadne k nemu zabehnite čím skôr, aby ste to rýchlo ukončili.
Na Onderon s vami ide aj Mandalore, takže ten musí byť v skupine, tak si zvoľte už len jednu postavu, ktorá vás bude sprevádzať. Ak ste sa držali môjho návodu, tak už máte u väčšiny dostatočný vplyv. Akurát temná strana by mohla brať Hanharra.
I.2. Questy Dxunu
1. Find the Outpost
Tento quest splníte hneď, keď dorazíte na základňu Mandalorianov. Stačí prejsť prvými dvoma lokáciami planéty.
2. Alternate Route to Onderon
Tento quest splníte hneď, keď dorazíte na základňu Mandalorianov. Stačí prejsť prvými dvoma lokáciami planéty.
3. The Price of Passage
Po rozhovore s Mandalorem vám povie, že vás dostane na Onderon, ak si získate jeho rešpekt. Na to stačí splniť questy pre Mandalorianov v tábore. Potom sa za ním vráťte. Keď ste ich splnili dostatok, ponúkne vám odvoz na Onderon a dostanete náhodný svetelný meč.
4. Missing Mandalorian
Na základni, neďaleko hlavnej budovy s Mandalorem, trénuje skupina Mandalorianov. Ich trénerom je Xarga. Oslovte ho a požiada vás, aby ste našli telo jedného Mandaloriana, ktorého poslal na misiu a nevrátil sa. V podstate zistíte, že mu ide len o jeho veci. Zájdite do džungle a choďte podľa mapy do jej pravého horného rohu. Tam nájdete na kopci Mandaloriana Kumusa (100 XP). Kumus vám prezradí, že umiestňoval nálože, keď ho prepadlo pár Cannokov a prišiel o muníciu do zbrane a potom zničil pri boji aj zbraň. Požiada vás o pomoc. Môžete ho presvedčiť (Persuade, Force Persuade), aby vám dal odmenu, ak mu pomôžete.
Svetlá strana: Pobite potvory, ktoré sú tu pri kopci, na ktorom je Kumus. Potom ho oslovte a on vám poďakuje za pomoc a odíde naspäť do tábora. Získate svetlé body (250 XP) a zvýšite si vplyv u Bao-Dura, Handmaiden, či Discipleho. Potom sa vráťte do tábora oznámiť Xargovi úspech. Kumus vás požiadal, aby ste nehovorili o tom, čo sa prihodilo. Ak si to necháte pre seba, získate svetlé body (500 XP), ak to vykecáte, získate temné body (700 XP) a tak, či tak, získate náhodný predmet. Ak ste Kumusa presvedčili, aby vám dal odmenu, tak si choďte k nemu po 1000 kreditov, môžete ho o odmenu presvedčiť aj teraz, ale sú za to temné body . Ak ste ho nepresviedčali, nič nedostanete.
Temná strana: Pod kopcom, na ktorom sa skrýva Kumus, je detonátor k výbušninám, ktoré tu umiestňoval (Permacrete Detonator). Aktivujte ho a výbušniny Kumusa zabijú (250 XP) a získate temné body .. Keďže sa nemôžete dostať k jeho telu a veciam, tak už Xargovi nič neprinesiete. Týmto je quest ukončený. Zvýšite si tým vplyv u Hanharra a HK-47.
5. Battle Circle
V zadnej časti tábora je skupina Mandalorianov, ktorá trénuje boj s mečmi. Oslovte seržanta (Mandalorian Sergant) a ten súhlasí, že môžete bojovať v rámci ich tréningu.
Prvý, s kým bojujete, je Darvel. Nesmiete používať zbrane, ani Silu (100 XP). /ak ho porazíte, tak vás bude čakať pri vstupe do džungle - popis teda v časti Jungle/.
Druhým súperom je Kex. Je to vyzývateľ, takže vy stanovte pravidlá boja (150 XP).
Tretím je Tagren. Nesmiete používať zbrane, ani Silu (200 XP).
Potom musíte vyzvať šampióna, no aby vašu výzvu prijal, musíte si získať jeho rešpekt. V časti Jungle nájdite Kelborna a splňte pre neho quest Scout Hunt. Potom sa vráťte do tábora a vyzvite ho.
Potom bojujte teda s Kelbornom, ako so svojim štvrtým súperom. Bojovať môžete len s Dueling Vibroblade, žiadna Sila (250 XP).
Potom môžete konečne vyzvať najlepšieho bojovníka. Je ním Barlor. Verí si, tak môžete používať, čo len chcete, Silu, svetelný meč a tak. Porazte ho (750 XP) a stávate sa šampiónom. Za odmenu dostanete náhodný predmet.
6. Tech Assistance
Kúsok pred hlavnou bránou opravuje poškodené súčiastky Mandalorian Zuka. Oslovte ho a ponúknite mu pomoc. Potrebuje opraviť nejaké škody, ktoré sám nezvláda. Hneď pri ňom je na zemi poškodené vedenie (Broken Wires), potrebujete Repair a nejaké súčiastky a opravte ho (300 XP). Na konci základne je pri hangároch miestnosť, v ktorej použite terminál (Telemetry Computer). Potrebujete skill Computer a pár Computer Spikes a preprogramujte ho (500 XP). Vráťte sa za Zukom a oznámte mu splnenie úlohy (250 XP) dostanete za odmenu nejakú súčiastky a Computer Spikes.
7. Trouble with Cannoks
Kúsok pred hlavnou bránou opravuje poškodené súčiastky Mandalorian Zuka. Oslovte ho a ponúknite mu pomoc. Okrem opravy poškodených vecí (quest Tech Assistance) potrebuje tiež zohnať nejaké súčiastky, ktoré sú veľmi nedostatkovým tovarom. Nejaké už zohnali, no problém je v tom, že ich zožrali Cannokovia, potvorky z džungle. Aby ste ich získali, musíte pobiť a prezrieť všetkých Cannokov. Takže vyrazte do džungle a popri plnení iných úloh likvidujte všetky potvory. Kontrolujte, či po nich nič nezostane a zozbierajte postupne Phase Pulse Converter: Power, Phase Pulse Converter: Xoew, Phase Pulse Converter: Assembly. Za získanie každej z týchto troch súčiastok máte po 100 XP. Keď máte všetky, tak ich zaneste Zukovi. Daruje vám nejaké súčiastky (450 XP) a ak neodmietnete, tak aj 1000 kreditov. Ak odmietnete, získate svetlé body .
8. Zakkeg Challenge
Pred hlavnou bránou stojí Mandalorian v červenom brnení (Mandalorian Guard Captain). Porozprávajte sa s ním a mimo iných vecí vás varuje pred nebezpečím v džungli. Spýtajte sa na to bližšie a spomenie Zakkega, nebezpečnú potvoru, ktorú zvládnu len Mandaloriáni. Povedzte mu, že ju zvládnete zabiť aj vy. Neverí, musel by vidieť dôkaz. Takže choďte do džungle a do pravej dolnej časti, podľa mapy. Ak ste sa dohodli s Darvelom, tak vás tam bude čakať. Zaútočte na Zakkega a zabite ho. Po boji prehľadajte jeho telo a vezmite si jeho ucho (Zakkeg Ear). Zaneste ho ako dôkaz Mandalorianskemu kapitánovi, ktorý uzná vaše kvality a dá vám za odmenu náhodný predmet (500 XP).
9. Scout Hunt
V džungli, v ľavej časti, nájdete Mandaloriana menom Kelborn. Potrebujete ho nájsť kvôli questu Battle Circle, no aj bez toho môžete u neho získať nový quest. Na planéte pristáli tri lode. Jedna vaša, druhá durosských lovcov (tých ste už zabili) a tretia neznáma. Našiel jedného prieskumník a zabil ho. Ponúknite mu pomoc (žiadne svetlé/temné body tu nie sú, takže sa nebojte zabíjania). Pôjde kúsok naspäť, na rázcestie, dávať pozor, aby nik neunikol a vy máte preskúmať zvyšok oblasti. Pokračujte cestou, pred ktorou stál a dojdete k dvom prieskumníkom. Zabite ich (150 XP), pokračujte ďalej a dorazíte k druhej skupine (150 XP), ktorá bojuje s Cannokmi. Zabite aj ich. Vráťte sa za Kelbornom, pri ktorom ležia telá ďalších prieskumníkov. Pohovorte si s ním o splnení úlohy a on sa vráti do tábora (700 XP).
10. An Explosive Situation
Hneď pri prvom rozhovore s Mandalorem sa ho spýtajte, čo môžete urobiť, aby ste si získali jeho rešpekt. Povie vám o skladoch, v ktorých sú uložené staré zásoby Mandalorianského vybavenia. Sú však zapečatené. Pred jedným takýmto skladom sú už prichystané výbušniny, len ich treba odpáliť, aby ste sa doň dostali. Zájdite do džungle a v ľavom hornom rohu podľa mapy je oblasť, ktorú hľadáte. Tam nájdete aj Permacrete Detonator. Aktivujte ho a odpálite tým dvere vedúce do skladu (150 XP). Vtedy sa na vás vyrúti niekoľko potvor z džungle - neznášajú totiž hluk. Po boji vstúpte do skladu a pozor na míny. V sklade je množstvo droidov. Máte dve možnosti. Prezrite si jedného zo strednej skupinky droidov, konkrétne Construction Droid Foreman a prezrite ho (examine droid). Nájdete datapad. Potom môžete zadať droidom príkaz na samozničenie (final resort), no to je bez skúseností. Druhou možnosťou je jedného napadnúť a a potom vás napadnú všetci ostatní. Pobite ich a získate aj skúsenosti. Potom si už len poberte veci zo skladu a vráťte sa za Mandalorem oznámiť mu splnenie misie (350 XP).
I.3. Povrch Onderonu
1. Iziz Spaceport
Len čo vyjdete z hangáru, osloví vás úradník. Povie vám niečo o situácii na planéte a dá vám vaše víza. Zistíte, že sú dôležité, pretože, jedine s nimi môžete opustiť mesto a je mnoho takých, čo na ne čakajú. Aj tu, aj neskôr v meste nájdete News Hologram, tieto terminály nemajú žiadny väčší význam, akurát si na nich môžete pozrieť správy. Napravo postáva Margar, obchodník, u ktorého si môžete doplniť výbavu. Obďaleč postáva Beast-Rider. Pohovorte si s ním, zistíte niečo o Beast Rideroch aj o tom, že zvieratá v klietkach sú určené pre obnovu ekosystému na Telose. Keď budete od neho odchádzať, tak sa jedno zo zvierat, Boma, dostane z klietky a napadne vás. Zabite ho. Beast Rider vám za pomoc ponúkne 500 kreditov. Môžete odmietnuť, no aj tak ich dostanete a získate svetlé body . Môžete požiadať o viac a dostanete 1000 kreditov, no bez bodov. Potom vstúpte do ďalšej oblasti. Pred vstupom vás zastaví Checkpoint Guard a položí vám zopár otázok. Nemusíte sa s ním zabávať, môžete ho presvedčiť, aby preskočil formality (alebo mu to prikázať presvedčovaním Silou). Ak aj odpoviete na otázky, nič sa nedeje. Vstúpte ďalej.
2. Merchant Quarter
Tu sa už od začiatku musíte rozhodnúť, ako budete postupovať. Viete, že v kraji bojujú o moc kráľovná a jej synovec generál Vaklu. Takže aj pri riešení niektorých questov a celkovo pri komunikácii s obyvateľmi sa pridajte buď na stranu kráľovnej - svetlá strana , alebo k Vakluovi - temná strana .
Svoje rozhodnutie môžete hneď aj demonštrovať na mužovi pred vami, ktorého chcú zatknúť. On tvrdí, že je len obyčajný novinár a stráž, že je špión. Ak ste zlý, tak voľte: What´s going on? / Do you think questioning is necessary? He´s obviously guilty. No a potom pre temné body zvoľte "If he tried to escape..." a pre viac temných bodov zvoľte "I´m sure this self-righeous mudlicker could meet with an accident along the way.". Tak ho odvedú.
Ak mu chcete pomôcť, tak sa spýtajte, či majú proti nemu dôkazy: Do you have some sort of warrant? / Do you have proof of any sort? a potom už len zvoľte presviedčanie, alebo presviedčanie Silou a prepustia ho. Vy získate svetlé body .
Postáva tu niekoľko ľudí, ktorí majú záujem o víza, aby sa mohli dostať preč (quest Starport Visa). Taktiež je tu ďalší obchodník Gegorran, u ktorého môžete obzrieť jeho tovar.
V zadnej časti námestia stojí skupina ľudí a počúvajú Polnara, ktorý má prejav proti kráľovnej. Tu sa môžete zapojiť a vyjadriť podporu kráľovnej, alebo Vakluovi - poviete, že by mala kráľovná naslúchať tomu, čo chcú jej občania. Tu si len poviete svoje a dav sa ukľudní. Keď sa však do tejto časti vrátite neskôr, tak už ich bude Polnar burcovať k vzbure. Utíšiť to môžete jedine pomocou Presviedčania Silou. Tým prinútite Polnara, aby sa utíšil. Môžete sa pridať na stranu kráľovnej a pridať sa k vojakom, zavolajte po posily a bojujte proti rebelom. Druhá možnosť je podporiť Vaklua a pridať sa k rebelom. Pobite niekoľko civilov verných kráľovnej a potom aj vojakov, ktorí dobehli. Poslednou možnosťou, ktorú tu máte, je povedať, že sa do toho nechcete miešať a že nechcete zraniť civilov - tým pádom sa len môžete prizerať prebiehajúcemu súboju.
Ak sa pridáte k rebelom, proti kráľovnej, tak sa Mandalore spýta, prečo to robíte. Ak poviete, že pre zábavu, tak si u neho znížite vplyv , ak odpoviete, že preto, aby ste dokázali vernosť Vakluovi, tak si u neho zvýšite vplyv .
Ak je s vami Go-To, tak si u neho zvýšite vplyv , keď sa pridáte ku kráľovnej, ak sa pridáte k rebelom, tak mu len povedzte, že s Vakluom sa spory skôr urovnajú a tiež si u neho zvýšite vplyv .
Neďaleko davu stojí Adana, ktorá má úlohu pre prívržencov Vaklua (quest A Matter of Leadership). Za ňou stoja dvaja zhovárajúci sa občania, Twi´lekčan a Devaronian. Obaja sa vadia, každý je prívrženec inej strany. Tu tiež nič nezískate, ale môžete si vyjadriť svoj názor, koho podporujete, alebo povedať, že sa do toho nebudete miešať. Poza nich už len prejdite do ďalšej časti.
3. Western Square
Po vstupe do tejto časti na vás zaútočia lovci odmien, tak ich pobite. Prejdite ďalej, na námestí je droid 1B-8D, ktorému môžete opraviť poruchu (Repair - ak je s vami Go-To, tak si tým u neho zvýšite vplyv ) a môžete od neho kupovať súčiastky pre droidov. Naľavo námestia je vstup do kantíny. Napravo, na konci je dom Dhagona Ghenta, osoby, ktorú hľadáte, Mandaloreho známeho. Pred jeho domom nájdete chlapíka, ktorý vám povie, že Ghent bol zatknutý (quest A Doctor´s Alibi). Nič viac tu zatiaľ nepotrebujete, tak sa vráťte do predošlej oblasti. Cestou späť vás opäť napadnú ďalší lovci odmien, tak sa zbavte aj týchto. Nezabudnite ich prehliadnuť pre ich víza (quest Starport Visa).
4. Iziz Cantina
V kantíne si môžete zahrať s Nikkom Pazaak s vkladmi po 250 kreditov. Keď ho porazíte trikrát, získate od neho nejaké karty. Taktiež si môžete zapretekať Swoop Race. Preteky má na starosti Qimtiq. V prvom kole vyhrajte len 500 kreditov. Potom v ďalších kolách 2. 0.51.64 - 500 kreditov, 3. 0.47.11 - 2000 kreditov a 4. 0.43.04 - 5000 kreditov. Ak usporiadateľa presvedčíte, môžete od druhého kola získať zakaždým o 500 kreditov viac. Inak v kantíne nie je nič zaujímavé, len tu budete riešiť pár questov.
5. Odchod z planéty
Keď oslobodíte Ghenta v queste A Doctor´s Alibi, tak chcete, aby vás skontaktoval s palácom. No potrebuje svoj holodisk, tak splňte pre neho quest Cantina Rats. Potom sa za ním vráťte (predtým si ale poplňte vedľajšie questy, nakúpte, čo chcete, či sa zabavte v kantíne, lebo sa sem nebudete môcť vrátiť) a požiadajte ho, aby vám dohodol schôdzku s Majstrom Kavarom.
Stretnete sa v kantíne, kde len prehodíte zopár slov, keď sa dostavia vojaci generála Vaklua. Kavar utečie a vy bojujte s vojakmi. Ak pred bojom poviete, že je vám jedno, či budú zranení civilisti, zvýšite si vplyv u Hanharra. Získate tak aj temné body . Ak poviete, aby dávali vaši pozor na civilistov, získate svetlé body .
Ak ste sa pridali na stranu Vaklua, tak po chvíli dorazí plukovník Tobin a ukončí súboj. Ešte raz si overí, či sa k nim chcete pridať. Tým ale zrádzajú svojich starých spojencov, takže než to všetko vyjde najavo, tak to musí vyzerať, že sa vás snažia chytiť. Preto, keď vyjdete von, tak či ste s kráľovnou, alebo s generálom, musíte sa prebiť cez vojakov do Merchant Quarter. Tam boj utíchne. Keď sa však dostanete pred vstup do Spaceportu, tak tam vás napadnú vežičky. Zničte ich a vstúpte do spaceportu. Tam už len nastúpte do vašej lode a vráťte sa na Dxun.
I.4. Questy Onderonu
1. Master of the Palace
Tento quest získate po prílete na Onderon a jeho splnenie spočíva v tom, aby ste si zabezpečili stretnutie s miestnym Jedim, Majstrom Kavarom. Na to potrebujete niekoho, kto má kontakty v paláci a to je Mandaloreho priateľ Dhagon Ghent. Splňte quest A Doctor´s Alibi, aby ste ho oslobodili a potom pre neho splňte quest Cantian Rats. Napokon ho už len požiadajte o stretnutie a je to.
Quest síce ešte nie je splnený, ale viac už nenarobíte. Pokračovať bude, keď sa budete neskôr na Onderon vracať znova. Potom nastane práca pre kráľovnú Taliu, alebo generála Vaklua.
2. Starport Visa
Po pristátí ste dostali svoje víza a zistili ste, že je problém dostať sa z mesta bez víz. Mnohí by ich radi získali. Keď budete odchádzať z časti Western Square, napadne vás druhá skupina lovcov odmien. Pobite ich a z ich tiel získate víza. Zájdite do Kantíny a tam oslovte Twi´leka menom Kiph, ktorý ich pre vás upraví, aby boli použiteľné. K ďalšiemu boju dôjde počas plnenia questu Cantina Rats, tam tiež prezrite telá a získate ďalšie otvorené víza. Celkovo získate len tieto dve víza a je tu päť ľudí, ktorý by ich chceli, takže je na vás, komu ich dáte.
Terlyn - táto žena stojí so svojim deťmi na začiatku časti Merchant Quarter. Ak ich dáte jej,získate svetlé body (700 XP).
Xaart - tento chlapík postáva v kantíne. Ak mu dáte víza, získate svetlé body (300 XP).
Gormo - aj ten čaká v kantíne. Ak mu dáte víza (300 XP), ponúkne vám 500 kreditov. Ak ich odmietnete, získate svetlé body .
Tolas - tento muž stojí neďaleko Terlyn, v Merchant Quarter. Tu nie sú žiadne body, teda neutrálne riešenie. Ak mu dáte víza, dostanete za ne 2000 kreditov, môžete ho presvedčiť, až na 3000.
Sakarie - táto žena je v kantíne. Z rozhovoru zistíte, že pracuje pre Exchange a víza potrebuje na to, aby mohli spraviť ďalšiu akciu, takže aj ak jej ich dáte (300 XP), získate temné body . Taktiež získate vplyv u Hanharra, alebo Go-Toa, pretože ste prijali najlepšiu ponuku. Za odmenu si môžete vybrať buď 5000 kreditov, alebo zbraň (Rodian Death Blade), alebo Qixoni Crystal (kryštál do svetelného meča, použiteľný len pre temnú stranu)
3. A Matter of Leadership
Tento quest je len pre temnú stranu.
Ak ste sa rozhodli pridať na stranu Generála Vaklua, tak choďte v časti Merchant Quarter za ženou menom Adana. Požiada vás, aby ste sa zbavili troch kapitánov, ktorí v tejto časti mesta strážia a sú verní kráľovnej. Za každého ponúka 2500 kreditov, takže celkovo môžete získať 7500 kreditov. Je jej jedno, ako sa ich zbavíte, podstatné je, aby tu prestali pôsobiť. Dá vám tiež Security Card, ktorá vám umožní prístup do bezpečnostných terminálov. Ak prijmete túto úlohu a súhlasíte pri tom s Mandalorem, že sa treba držať Vaklua, tak si u neho zvýšite vplyv .
Kapitán Bostuco - tento hliadkuje neďaleko za Adanou. Prvá možnosť je zabiť ho. Choďte k Security Terminalu (nie tomu, čo je pri kapitánovi) a použite ho. Pozrite si kameru, ktorá zaberá Sky Ramp a preťažte vedenie. Následný výbuch kapitána zabije a máte temné body (150 XP).
Druhý spôsob je sa s ním pozhovárať, no potrebujete mať presviedčanie Silou: Who are you? / Could you tell me about hte Wall / Why aren´t you on the wall any more? / You don´t sound too pleased about your post. / [Force Persuade] Tell me your feelings. / If you´re that unhappy, you should request to be reassigned to the wall. / [Force Persuade] You should request reassignment. Immediately. - potom odíde (150 XP).
Kapitán Gelesi - stráži v kantíne. Prvá možnosť je jednoduchá. Zájdite do bočnej miestnosti v kantíne a oslovte chlapíka menom Panar. Nahovorte ho, aby vystrašil Gelesiho tak, aby opustil mesto. Za to mu zaplatíte 500 kreditov (môžete to znížiť na 200). Panar spraví svoju prácu a vy získate temné body (150 XP).
Druhá možnosť je, aby ste ho sami presvedčili k odchodu: You seem tired. / Tell me about Sullio. / What do you know about the murder? / You sound Nervous. / [Persuade] That sound like a good idea. You need to think of your family first. - pri tomto presviedčaní neuspejete, no ak máte dostatočné Persuade, tak potom zvoľte ktorúkoľvek ďalšiu možnosť presviedčania - uspejete a Gelesi odíde (150 XP).
Kapitán Riiken - stráži vežu vzdušnej obrany, v časti Merchant Quarter. Ak máte druhý stupeň presviedčania Silou, tak si s ním choďte pohovoriť: There are a lot of soldiers around. / Could you tell me about the troubles? / Why don´t you tell me what you really think? / [Force Persuade] The urge to speak your mind must be overpowering. Say what you really mean. - tým ho donútite, aby povedal, čo si o súčasnej situácii naozaj myslí. Je za kráľovnú, tak ho konfrontuje vojak, stojaci pri ňom, verný generálovi a Riiken sa vzdá svojej funkcie (150 XP). Toto nemá žiadny vplyv na riešenie questu A Doctor´s Alibi.
Ešte je tu samozrejme druhá možnosť. Keď splníte quest A Doctor´s Alibi, tak sa Riiken presunie do časti Wester Square a bude tam hliadkovať. Počkajte si, kým zájde z námestia medzi budovy, aby ste neboli na očiach verejnosti, tam ho oslovte s tým, že ho chcete zabiť. Povedie to k boju, tak ho zabite a máte temné body (150 XP).
4. A Doctor´s Alibi
Keď v časti Western Square zájdete k domu Dhagona Ghenta, zistíte, že bol zatknutý, kvôli podozreniu z vraždy. Zodpovedný je za neho kapitán Riiken. Ten stojí v Merchant Quarteri, tak tam za ním zájdite a pozhovárajte sa s ním. Nič moc nezistíte, len vám poradí popýtať sa v kantíne. Zájdite tam.
Najprv si pohovorte s mužom v bočnej miestnosti menom Panar. Spýtajte sa ho, aký by mohol mať Ghent dôvod, aby zabil kapitánku Sullio (250 XP).
Potom si pohovorte s hráčom pazaaku menom Nikko. Spomeňte, čo viete od Panara a on to odmieta. Je Ghentov priateľ a taktiež aj Ghent a Sullio boli priatelia. Spýtajte sa ho, aký mohol byť motív (250 XP) a na miesto vraždy (250 XP). Vražda sa udiala pred kantínou a Mandalore navrhne, aby ste to tam preverili.
Vyjdite von a poobzerajte sa. Napravo prezrite hromadu odpadkov (Garbage Pile), no nájdete len stopy krvi. No za odpadkami leží zničený droid, prezrite ho (250 XP).
Vráťte sa do kantíny a pohovore si o droidovi s Nikkom a s Panarom - ten vás odporučí za 1B-8D, droidom, ktorý predáva súčiastky pred kantínou (250 XP).
Zájdite teda zase von a oslovte 1B-8D. Spýtajte sa na súčiastky z toho zničeného droida a kúpte ich za 25 kreditov (250 XP).
Vráťte sa do kantíny a oslovte Twi´leka menom Kiph. Dajte mu zvyšky droida a on z jeho pamäte vytiahne záznam toho, čo naposledy videl (250 XP).
S týmto dôkazom choďte za Nikkom. Verí, že to môže dokázať Ghentovu nevinu a vezme vás za kapitánom Riikenom. Je jedno, čo budete odpovedať, pri rozhovore, tak, či tak, to skončí oslobodením Ghenta.
5. Cantina Rats
Keď ste oslobodili Ghenta, tak od neho chcete, aby vás nakontaktoval na palác, aby ste sa mohli stretnúť s majstrom Jedi. Na to potrebuje naspäť svoj holodisk, ktorý mu vzali členovia gangu Bakkel. Zájdite teda do kantíny a v miestnosti napravo (kde bol predtým Panar) oslovte Bakkel, vodkyňu gangu. Rozhovor končí bojom, takže všetkých členov gangu pobite a vezmite si z ich pozostatkov Encrypted Holodisk. Taktiež si vezmite Open Starport Visa (quest Starport Visa). Keď budete potom pripravený, vráťte disk Ghentovi (300 XP).
6. Escape from the Merchant Quarter
Po stretnutí sa s Majstrom Kavarom a po odchode z kantíny sa musíte dostať naspäť k svojej lodi. V tom spočíva celý quest. Prebojovať sa cez pár vojakov a v časti Merchant Quarter zničiť vežičky, ktoré na vás útočia. Keď sa potom dostanete do Iziz Spaceport, je quest splnený (250 XP).
I.5. Onderon, Dxun - záver
Po odlete z Onderonu sa vraciate naspäť do Mandalorianskej základne na Dxune. Mandalore sa rozhodne k vám pridať, aby mohol na cestách s vami zozbierať a spojiť roztratených Mandalorianov, takže už je oficiálne vašim plnohodnotným členom. Môžete zozbierať pozostatky z predošlej bitky a tiež sa môže stať, že ešte narazíte na nejakého toho Sitha. Môžete osloviť Kelborna a zistíte, že mu Mandalore prenechal velenie, než sa vráti. Tiež dodá, že vám pošle správu, keď bude možné sa na Onderon vrátiť. Teraz tiež môžete ísť do hlavnej budovy a vypáčiť zadné dvere, kam vás predtým Mandalore nechcel pustiť. Sú tam tri schránky s nejakou výbavou. Potom sa už len vráťte na svoju loď. Buď po svojich, alebo pomocou sprievodcu (Mandalorian Guide, pri bráne). Nastúpte na Ebon Hawk a vydajte sa na poslednú planétu. Ak je toto vaša posledná, tak sa vydajte, kam len chcete a čakajte na správu od Kelborna.
J. Ebon Hawk (po odlete z Onderonu)
Ak ste sa držali návodu, tak už máte poriešené debaty a premeny na Jediov u všetkých vašich spoločníkov, zostal akurát ešte Hanharr.
Na Onderone ste si mohli zvýšiť vplyv u Hanharra, takže sa s ním pozhovárajte a môžete zvýšiť svoje, aj jeho štatistiky.
Najprv si pohovorte o tom, že Hanharr loví ľudí. I heard you hunt humans. / How do you hunt us? Potom máte na výber:
If you continue to cause that suffering, it will never end. - svetlé body a strata vplyvu .
Not all humans are like the slavers who came to your world - you blame a species for the crimes of a few. - svetlé body a strata vplyvu .
But still you serve me, as a slave should. You know your place. - temné body a zvýšenie vplyvu .
Any human that cannot stand against you deserves to die. - temné body a zvýšenie vplyvu .
Potom sa ho spýtajte, prečo nosí okovy a zistíte ako Czerka zotročovala Wookieeov a ako zabil celý svoj klan: Why do you wear those shackles? / What do you mean? / Tell me about Czerka. / What truth? / a tu sú možnosti:
What they did to you and your tribe was wrong - life is not a commodity. - svetlé body (500 XP)
Yet somehow, they were strong enough to cage you - as it should be. - temné body a zvýšenie vplyvu (500 XP).
Perhaps you are weak in that you allowed the shackles to be placed at all. - temné body a zvýšenie vplyvu (500 XP).
Pokračujte v tomto načatom rozhovore: What happened then? / You Killed them? / How did you fly the ship? / What did you do? / You can't have been the only slave Czerka took from your world. / Wait - you killed your own tribe? / So... you were exiled? / And that is why they cast you out? / And they made you slaves? / What did you do? / What happened with Czerka? / So you slaughtered your entire tribe, killed them. / As long as you justify murdering your own, then fine. Potom máte ďalšie možnosti:
For all the evil you have done, Hanharr, there is hope of redemption for you. - svetlé body a strata vplyvu .
Even if your tribe cannot forgive you, I will. - svetlé body a strata vplyvu .
You lessen an act of slaughter by thinking it was salvation. - temné body a zvýšenie vplyvu .
The only truth is that you killed your tribe because they were weak - which is what they deserved. - temné body a zvýšenie vplyvu .
Pokračujte stále v tej istej vetve rozhovoru: What you did to your people was madness - yet there was strength in it. / What do you know of that? a posledné možnosti tejto vetvy:
And I regret every death, Jedi and Mandalorian, to this day. - svetlé body , strata vplyvu a získate +1 Wisdom (1000 XP).
If you think such deaths bother me, they do not. - temné body , zvýšenie vplyvu a získate +1 Wisdom (1000 XP).
Everyone at Malachor died because they had to - and I would destroy them all again, gladly. - temné body , zvýšenie vplyvu a získate +1 Wisdom (1000 XP).
Ďalej sa ho spýtajte na wookieejský životný dlh: Why do you follow me? / What debt are you talking about? / What kind of debt? / Why do you keep life debts if you hate them? / And to face such oblivion is strength. / Then walk my path, and realize that nothing should keep you tied to this galaxy or others. - a to vám vynesie temné body (1000 XP) a zlomí Hanharrovu vôľu, takže sa vám plne podrobí a získa +2 Strength, no stratí -2 Intelligence.
Potom prejdite k tomu, prečo zabil Miru. Pretože mu zachránila život, no on si prial zomrieť, za to, že zabil celý svoj klan.
Why do you follow me? / Why did you kill Mira? So she saved your life once? / So you would rather she have killed you? / She did not make you a slave - instead, she denied you freedom, death. / I think you wanted her to kill you, to break you. To end your life. / You have spoken of your tribe, Hanharr, and I think you wished to join them. / Your people are no more because you killed them, Hanharr. Not humans. / And I think that thought of slaying them hunts you. And that is why you wanted her to kill you. / Walk with me, Hanharr, and I promise I shall never spare your life, or deny you the death you seek. / That is a pledge I will accept. - toto utvorí nové puto medzi vami a Hanharrom (1000 XP) a obaja získate +1 Constitution.
Zájdite potom za Kreiou, ktorá chce, aby ste sa od Hanharra naučili jeho sile. Prebehnite rozhovor o Hanharrovi (Why do we have that psychotic Wookiee on board? / Maybe I don´t need any more of your teachings. / And what lesson is to be learned from him?) a oslovte ju znova (keď ste si už pozvyšovali hodnoty u Hanharra z rozhovoru s ním):
I have learned that lesson of strenght from Hanharr. / [Wisdom] Hanharr is inccredibly strong - yet he is powerless. / [Wisdom] Bewcause raw strength is nothing compared to the power of one´s will. / Is that Hanharr´s weakness? / What are you asking? / Yes, i tis primal - to kill, to hunt. / I... feel it. I accept it. How is it I am able to tap into his trenght? - za to, že ste prenikli do Hanharrovej povahy ste získali +1 Constitution a +2 Strength.
Ešte je jedna vec, ktorou sa môžete pobaviť. Zájdite s Madalorem za Mandalorianmi, ktorí sú na Nar Shaddaa a na Dantooine a Mandalore ich vyzve, aby sa pridali k ostatným na Dxune. Tých na Nar Shaddaa stačí presvedčiť, že je hodný byť novým vodcom, keďže ste Jedi a sprevádzate ho. Pri tých na Dantooine musíte poraziť ich vodcu a zvyšní uznajú Mandaloreho.
K. Korriban
K.1 Povrch
Po prílete na Korriban prehodíte pár slov s Kreiou. Odmieta ísť s vami na povrch, takže sa budete musieť zaobísť bez nej. Ak ju na záver rozhovoru odbijete "Fine. I didn´t want your company anyway", stratíte u nej vplyv.
1. Valley of the Dark Lords
Pristáli ste v údolí Temných Lordov, presne tam, kde ste boli aj v predošlom dieli. Akurát, že tentokrát sú hrobky zasypané a nedá sa do nich vstúpiť (inak do hrobky Marka Ragnosa sa môžete pozrieť v budúcnosti, v hre Jedi Knight: Jedi Academy - to som si uvedomil až teraz). Zájdite ku každej z hrobiek a Kreia vám o nich niečo porozpráva. Ak ste určili, že Revan bol dobrý/á, tak pri hrobke Ajunta Palla spomenie Kreia, že Revan zachránil/a jeho ducha (čo sa dalo, no mne sa to kurníkšopa nepodarilo), spozornite, že sa vám to nepozdáva "[Awareness] You sound like you disapprove." a potom k tomu vyjadrite svoj názor:
No one is beneath redemption, Kreia. No one. - svetlé body .
Ajunta Pall was a fool. The Dark side sustained him even beyond death and Revan tricked him into surrendering to oblivion. - temné body .
Taktiež v oblasti nájdete mnoho mŕtvych tiel. Pri nájdení prvého vás Kreia varuje, aby ste ich nechali na pokoji. Keď predsa len prezriete to telo, objavia sa Hssissovia, potvory napojené na Silu, strážiace mŕtve telá. Kreia je nespokojná a ak je odvrknete "These creatures shouldn´t be much challenge.", tak u nej stratíte vplyv .
Pokračujte hore do kopcov a dorazíte k vchodu do jaskyne. Kreia vám radí, aby ste tam išli až neskôr, no na tom nezáleží. A ak idete podľa návodu a toto je pre vás posledná planéta, tak sa netreba báť.
2. Shyrack Cave
Vcelku jednoduché, prehľadajte jaskyňu, poberte si korisť a pobite nepriateľov. Nič špeciálneho na vás v jaskyni nečaká. Keď prezriete celú spodnú časť, tak prejdite na konci kamenným mostom na druhú stranu. Cestou vás napadnú Sithovia. Na druhej strane poberte ďalšiu korisť, zabite pár Hssissov a čaká vás tu aj vchod do tajnej hrobky. Aby ste mohli vstúpiť, musíte byť dostatočne vysoký level a silne priklonený k svetlej/temnej strane. Vstúpiť môžete len sám, takže sa zatiaľ rozlúčte s vašimi spoločníkmi.
3. Secret Tomb
V tejto hrobke sa stretnete s niekoľkými víziami, s ktorými budete bojovať. Ak prehráte súboj s víziou, nezomriete, akurát získate temné body (zrejme neúspech vedie k temnej strane, no to by ale stavalo svetlú stranu do iného svetla. Neúprosná.?). Svetlej strane sa tu nedopĺňajú body Sily klasicky, takže pozor, šetrite silou a radšej bojujte normálne. Temná strana s tým problém nemá.
Hneď po vstupe sa stretávate s Malakom, svetlým Jedim (hlavným záporákom jednotky), ktorý nahovára ostatných Jediov, aby jeho a Revana nasledovali do vojny s Mandalorianmi. Môžete si podebatovať, no aj tak to vždy vyústi v súboj. Porazte nepriateľov a vydajte sa na prieskum. Najprv prezrite, čo sa skrýva za dverami naľavo a napravo. Sú tam len miestnosti s nejakým vybavením. Pokračujte dverami pred vami.
Prebojujte sa cez množstvo Shyrackov až do miestnosti s ďalšou víziou. Tu ste už v boji s Mandalorianmi na Dxune. Vaši vojaci navrhujú neútočiť, pretože je pred nimi mínové pole. Vy ako generál rozhodnite. Ak zvolíte "The Battle is an invaluable opportunity. We will fight on. / War calls for blood. Yours was taken that day. Searching for meaning is pointless. / The only casualties that mattered in that war were Jedi. Now charge!", tak ich pošlete na útok cez mínové pole a získate temné body . Svetlé nezískate, no môžete to spraviť podobrom a povedať, že sa postaráte o míny. Potom tak aj učiňte a zbavte sa mín. Či už míny zneškodníte vy, alebo cez ne prebehnú (a mnohí aj pomrú) vaši vojaci, napokon vás napadnú Mandaloriani. Zabite ich a vízia zmizne. Opäť potom prezrite miestnosti za dverami naľavo a napravo. Cesta ďalej vedie dverami oproti.
Keď sa dostanete ďalej, tu máte opäť rázcestie. Choďte najprv napravo. Tam nájdete telo mŕtveho Jediho. Keď ho prezriete (splníte quest Jedi Entombed) napadnú vás Hssissovia. Inak, tu je finta. Telo mŕtveho Jediho môžete prezerať koľkokrát chcete a zakaždým sa objavia noví Hssissovia, čím viac boja, tým viac XP a tým vyšší level. No to len tak na okraj, ak chcete podvádzať, ale nie cheatovať.
Potom pokračujte poslednou cestou, ktorá vám zostala. Tam vás čaká Kreia. Pustite sa do rozhovoru a dorazia Atton, Bao-Dur a T3-M4 (k následnému boju sa pridá aj Handmaiden/ Disciple). Títo traja a Kreia sa chystajú spolu bojovať a vy sa musíte rozhodnúť, ku komu sa pridáte.
Môžete to vyriešiť neutrálne "I think I´ll just stand back and watch.", alebo "You are all just visions anyway. It doesn´t matter what I do." a nepridáte sa na stranu nikoho. No ani vízie nemajú radi alibizmus a napadnú vás všetci.
Ak sa pridáte na stranu Kreii, tak zvoľte.
I will protect you, Kreia, so that you may be redeemed later. - svetlé body .
We are on the same side, you and I. - temné body .
Kreia prizná že je na temnej strane a ktorúkoľvek odpoveď zvolíte, aj tak sa k nej pridáte a budete bojovať s vašimi ostatnými spoločníkmi.
Ak sa pridáte k Attonovi a ostatným, tak zvoľte:
You are right Kreia. I will defend yu, so that you may live to pursue redemption. - svetlé body .
You are beyond redemption, Kreia. Prepare to die! - temné body .
Obe odpovede vás posunú k boji s Kreiou.
Inak, aj tu je finta. Pokiaľ sa pridáte ku Kreii, tak tu po boji zostane. Ak ju potom oslovíte, celá scéna sa zopakuje. Toto môžete opakovať viackrát a zakaždým získať svetlé/temné body . No skôr, či neskôr si zvoľte buď Attona, alebo súboj so všetkými, aby Kreia zmizla, inak nebudete môcť otvoriť dvere vedúce ďalej.
Keď skončíte s víziou Kreii, tak pokračujte ďalej a stretnete Revana. Žiadny rozhovor, rovno vás napadne. Porazte ho a spojí sa s vami Kreia. Chvíľu podebatujete a získate náhodný svetelný meč (1000 XP). V miestnosti, kde bol Revan, otvorte sarkofág a zistíte, koho hrobka to je. Je tu pochovaný Ludo Kressh a získate jeho Armband a War Sword. Prezrie ešte dvere po bokoch, pre výbavu a potom prejdite dverami za sarkofágom.
Vrátite sa do Shyrack Cave. Z jaskyne sa vráťte von a už vám zostáva len vstúpiť do akadémie.
4. Sith Academy
Po vstupe do Akadémie sa za vami uzavrú dvere. Ste v pasci. No nič to, jasná myseľ a svetelný meč to zvládnu. Prezrite si celú akadémiu. Niektoré miestnosti sú zatiaľ uzavreté, tie, ktoré nie sú, prezrite, pobite nepriateľov a poberte výbavu. V dolnej časti nájdete datapad označený New Recruits, zistíte z neho, že počas neprítomnosti majstrov majú študenti cvičiť pomocou výuky na počítači. Nájdite teda k Computer Panel a použite ho. Zvoľte New Recruit a dostanete svoje číslo ID # 3401726-B853S5O0X001. Potom si ho zvoľte a dostanete sa k výuke. Tam zvoľe Access Learning Material a otvoria sa vám dvere do knižnice. Ešte tam nechoďte, ale zvoľte Take the level one written test a potom Begin test.
Dostanete písomný test, kde si volíte jednu z možných odpovedí. Aby ste uspeli, musíte mať správne minimálne štyri z piatich otázok.
1. Ktorý Sithský Lord nemá hrobku na Korribane? Odpoveď: Freedon Nadd.
2. Koľko Sithských Lordov viedlo pohrebný rituál Marka Ragnosa? Odpoveď: 20 (Twenty).
3. Ktoré z týchto zvierat je najmenej vhodné za domáce zvieratko Sithského Majstra? Odpoveď: Gizka.
4. Ktoré z nasledujúcich prehlásení nie je paradox? Odpoveď: I Always lie. (Vždy klamem).
5. Cesta na prelomenie reťazí je... Odpoveď: passion - strength - power - victory (vášeň, sila, moc, víťazstvo).
Splnením testu ste získali prístup k druhej úrovni výcviku. Zvoľte v počítači Access Trainint Room a otvoria sa ďalšie zo zavretých dverí.
Choďte najprv do knižnice. Tam vypáčte zavretú truhlicu, alebo na ňu použite mínu (ak ju napadnete hrubou silou, exploduje) a vezmite si z nej výbušniny. S nimi môžete zájsť k veľkým zapečateným dverám neďaleko terminálu, v ktorom ste robili test. S touto výbušninou zničte dvere. Je tam Holocron, v ktorom je správa od Bastili, ak ste určili Revana ako zlého, ak ste ho určili ako dobrého, tak je holocron poškodený. Sú tu ešte dve truhlice s výbavou.
Potom choďte konečne do hornej tréningovej miestnosti, ktorú ste otvorili po splnení testu. Pozor cestou na svetielka popri ceste, vypúšťajú jed. Vstúpte do tréningovej miestnosti a zvoľte v termináli tréning. Porazte všetkých Tuk´atasov, ktorí vás napadnú a znova použite terminál. Bez ohľadu na to, ako rýchlo ich porazíte, napíše vám, že ste to nestihli v časovom limite. Máte sa hlásiť v miestnosti oproti, kvôli vášmu potrestaniu. Otvoria sa dvere oproti (100 XP).
Vstúpte a nájdete mŕtvolu Jedijskej Majsterky Vash. Ak prehlásite, že je škoda, že ste ju nemohli zabiť sami "I might have killed her myself. She was one of those responsible for my exile" získate temné body . Ostatné odpovede sú bezbodové (nech poviete čokoľvek, získate 500 XP). Prezrite jej telo a nájdete datapad a náhodný svetelný meč. Potom použite terminál a v ňom Access System Commands / Enter "Lonna Vash". / Open front door. a otvoríte tak hlavné dvere.
Vydajte sa naspäť. Cestou sa stretnete so Sionom a jeho Sithmi. Môžete mu klásť otázky, ale aj tak to vyústi v súboj. Kvôli XP zabite najprv Sithov, Siona nemôžete zabiť. Keď mu odoberiete dosť zo života (stále si ho dopĺňa), tak sa s vami spojí Kreia a oznámi, že ho nemôžete poraziť a tak máte utiecť. Poslúchnete ju a utečiete. (len pre zaujímavosť, ak ste žena, vydá Sion rozkaz, aby vás nechali na pokoji, ak ste muž, nariadi prenasledovanie).
Vráťte sa na palubu Ebon Hawku. Ak je toto vaša posledná planéta, tak vás osloví T3 a oznámi vám správu od Kelborna. Ak nie, tak pokračujte na ďalšiu planétu.
K.2. Questy
Korriban je lineárny, ako Peragus, takže questy plníte počas prechádzania jednotlivými oblasťami, tak ich vypíšem len stručne.
1. Jedi Entombed
V časti Secret Tomb prezerajte mŕtvoly a z datadisku zistíte, že sa túto oblasť vydali prezrieť Jediovia. Keď nájdete telo mŕtveho Jediho, quest je splnený.
2. A Hidden Power
Tento quest je vlastne celá oblasť Secret Tomb. Keď prekonáte všetky vízie a nájdete východ z hrobky, quest je splnený.
3. Trapped
Po vstupe do Sithskej akadémie sa za vami zatvoria dvere a ste tu uväznený. Spravte, čo je potrebné, aby ste sa dostali von a quest je splnený.
L. Onderon (druhá návšteva - záver)
Potom, čo prejdete poslednú planétu, vráťte sa na palubu Ebon Hawku a T3 vám predá správu od Kelborna. Máte sa vrátiť, tak zaleťte opäť na Dxun. Tam zájdite do tábora Mandalorianov a hneď začne rozhovor s Kelbornom. Spolu s Kreinými (alebo Tobinovými) pripomienkami zistíte, že ďalší nepriatelia sú na Dxune. Takže sa musíte rozdeliť. Vy letíte na Onderon a druhý team nechávate na Dxune. Zvoľte, kto to bude. Pri určení vodcu máte na výber Handmaiden/ Discipleho, Miru, Visas Marr a Attona. Ešte vodcovi prideľte dvoch spoločníkov, to už môže byť ktokoľvek z vašej partie. Keďže tam nebudete, aby ste im mohli pomôcť, doporučujem dať do teamu vaše najsilnejšie postavy.
L.1 Misia na Dxune
1. Jungle Tomb
Na chvíľu sa k vám pridáva aj Mandalorián Xarga. Postupujte vpred jaskyňou a zlikvidujte potvorky. Na konci vás čaká mínové pole. Za ním je detektor pohybu (Motion Detector). Ak pri ňom dôjde k explózii míny, alebo sa tam vy sami prebehnete, tak vyvolá poplach a objaví sa skupina Sithov (inak žiadny problém, už by ste mali byť silný). Ak má niekto u vás skill Demolition, tak môže spraviť výbušninu, ktorou ho zničí, ak máte niekoho so skillom Repair, tak ho jednoducho odpojí. No kto tam pôjde, nech má Stealth generator, aby ho teda detektor nezaznamenal.
Potom vyjdite z jaskyne von. Naľavo je Turret Power Generator. So skillom Repair ho môžete zničiť, čím vyradíte obranné vežičky (no takto za ne nezískate XP). Pokračujte ďalej napravo. Tam je malý tábor Sithov. Pobite ich a môžete použiť Terminál. V ňom si môžete stiahnuť mapu oblasti a taktiež môžete zadať príkaz "Foothold", ktorý spôsobí, že droidi a vežičky budú útočiť proti všetkým, takže nie len proti vám, ale aj proti Sithom. Choďte k neďalekému vstupu do hrobky. Naľavo od neho je Droid power generator, tak ako predtým, môžete ho so skillom Repair zničiť a odstaviť tak droidov (no takto za nich nezískate XP).
Potom sa pripravte na poriadny zápas a vybehnite hore schodmi k hrobke. Tam pobite poriadnu jednotku Sithov a napokon vstúpte do hrobky.
2. Sith Tomb
Vstúpte a pripravte sa na ďalšie boje. Ešte predtým vás tu osloví Xarga a povie vám niečo o tejto hrobke. Patrí jednému zo Sithských Lordov menom Freedon Nadd. Po pár metroch dorazíte na rázcestie. Najprv sa vydajte napravo. Tam v konečnej miestnosti nájdete pole temnej energie (Dark Side Energy). Môžete ho použiť a buď sa poddať temnej strane - získate temné body a zvýšenie Force points (alebo vám pridá jednu z útočných, temných Síl, ako Force Storm a podobne), alebo sa jej pokúste odolať a ak sa vám to podarí získate svetlé body a dočasné zvýšenie Constitution a Strength +4.
Potom choďte do miestnosti uprostred. Je tam uzamknutá schránky Ancient Box. Použite Ancient Terminal a skúste aktivovať systém. Nabehne vám
(6_2)_8_9_1=13
na výber máte plus "+", mínus "-", krát "*" a deleno "/". Vypočítajte si, ako usporiadať tie čísla, aby ste dostali výsledok 13 a potom podopĺňajte znamienka takto:
(6*2)-8+9*1=13
(Tiež sa dá aj (6*2)-8+9/1=13). Už to sedí, takže ste spustili systém a otvorili Ancient Box (500 XP). Vnútri sú upgrady pre svetelný meč. Inak máte tu aj Workbench, ak by ste potrebovali a tiež poškodeného droida, ktorého ak opravíte (1500 XP za kompletnú opravu) pomôže vám na istom úseku s nepriateľmi. Vráťte sa na rázcestie a choďte teraz na opačnú stranu. Tam tiež všetkých pobite a v strednej miestnosti zase použite Ancient Terminal a máte zvoliť poškodený modul na vymenenie. Zvoľte možnosť "C". To otvorí aj tunajší Ancient Box (500 XP). V tejto miestnosti ešte máte poškodeného Medical Droida. Opravte ho, za súčiastku (480 XP) a bude vás sprevádzať v celej tejto oblasti a zároveň liečiť.
Opäť sa vráťte na rázcestie a tentokrát choďte už poslednou cestou vpred. Postupujte až k veľkej bráne, ktorá sa nedá otvoriť. Máte tu opäť cesty naľavo a napravo. Obe vedú k terminálom, z ktorých môžete bez problémov tú bránu otvoriť. Na oboch cestách vás čakajú nepriatelia, akurát, že ak pôjdete ľavou cestou, narazíte tiež na ďalšie pole temnej energie, ako predtým. Tak si jednu zvoľte (alebo oboje, kvôli XP) a otvorte bránu. Vráťte sa, pobite nepriateľov, ktorí sa objavili a vstúpte dole, do hlavnej sály. Tam vás napokon čaká súboj so Sithskými majstrami. Pri rozhovore postupujte ľubovoľne, akurát na konci si zvoľte buď prijať temnú silu (I feel ti... there is much power here) pre temné body , alebo ju odmietnuť (I will not... be tempted. That path leads to the dark side), pre svetlé body . Tak či tak to skončí súbojom. Sú traja a sú silní, tak sa zamerajte s oboma vašimi spoločníkmi vždy všetci na jedného, aby ste ho čím skôr zabili. Keď ich porazíte, splnili ste svoju misiu. Za vami sa objaví Xarga. Ešte prezrite halu a na konci otvorte sarkofág a z múmie si vezmite Freddon Nadd´s Short Lightsaber. Potom už len oslovte Xargu.
L.2. Misia na Onderone
Po splnení misie na Dxune, uvidíte, ako vám Mandaloriani dajú Baziliska, ich povestného bojového drodia. Nie je síce plne funkčný, ale mal by vás dopraviť na Onderon. Zvoľte si jedného spoločníka, druhým bude Kreia.
1. Merchant Quarter
Pristávate v obchodníckej štvrti, kde ste už boli predtým. No teraz je to tu poznamenané bojmi. Na uliciach sa stále bojuje, tak sa pridajte k vašej strane (Princezná/ Generál) a pobite nepriateľov.
Ak hráte za temno, tak vás navštívi osobne generál Vaklu a predostrie plán. Pridelí vám pár svojich mužov. Ak ste s kráľovnou, tak sa k vám pridá kapitán Bostuco. Prejdite jedinou možnou cestou na Sky Ramp.
2. Sky Ramp
Tam sa len prebite nahor, na plošinu. Napravo vstúpte do budovy a použite terminál. Môžete ním použiť delo na veži a v minihre zostreliť niekoľko stíhačiek. Tiež tam môžete deaktivovať silové pole. Naľavo sú baraky. Veliteľ vojakov, ktorých vediete, vám povie, že ísť tam nie je potrebné, no môžete tam skočiť, pobiť vojakov a pobrať veci. Ak ste s kráľovnou, tak vám tam pridelia dvoch mužov. Potom postupujte ďalej, nahor smerom k palácu. Ak ste nedeaktivovali silové pole vo veži, tak ho môžete nechať vyradiť Bao-Durom, alebo jednoducho zničiť svetelným mečom. Potom sa už len prebojujte až nahor, do paláca.
3. Royal palace
Po vstupe sú pred vami zavreté dvere vedúce do trónnej sály. Vydajte sa najprv napravo (nadol podľa mapy) a postupujte až na koniec. Cestou pobite nepriateľov, poberte si veci. Na konci vstúpte do miestnosti, kde pobite tunajších posledných odporcov, spolu s ich kapitánom. Tiež je tu Kiph, hacker z kantíny. Pomáhal im a chystal na vás pasce. Môžete ho zabiť, alebo nechať ísť. Napokon použite Security Console a zadajte otvoriť všetky zabezpečené dvere a tiež deaktivoavať silové pole na klietke za vami, pokiaľ teda ste na strane kráľovnej Talie a je tam zavretý kapitán Riiken. Napokon v Security Console zadajte shutdown terminal (250 XP) (ak ste s kráľovnou, tak až po oslobodení a rozhovore s Riikenom).
Potom sa vydajte na opačnú stranu. Ak ste na strane Vaklua, tak vás tu čaká jeho dôstojník a odvedie vás na začiatok, aby ste sa nemuseli zdĺhavo vracať. Tak sa dajte naľavo (nahor podľa mapy) a opäť sa prebiť až na koniec. Cestou rozhodne vstúpte do múzea, kde získate Viridian Crystal, Ponite Crystal, Jal Shey Perception Gloves a Ossus Keeper Robe. Potom na konci vstúpte do miestnosti, kde použite druhú Security Console a zrušte uzamknutie ako na predošlej (250 XP). Potom sú dvere otvorené. Než sa vrátite, tak choďte ešte k úplne poslednej miestnosti na tejto strane. Je to sklad a je zamknutý. Použite terminál a pri sekvenciách vkladajte tieto údaje: 66, 45, 39. Potom sa vám dvere otvoria a vy môžete sklad vyrabovať.
Už viac nemáte čo robiť, tak sa vráťte na začiatok a vstúpte do trónnej sály. No na začiatku vás čaká Rdrexl, také veľká potvorka. Ak ste si nechali Onderon nakoniec, ako je v návode, tak ju zvládnete bez väčších problémov. Potom vstúpte do trónnej sály a prebojujte sa k trónu. Tam buď budete bojovať najprv s Kavarom a kráľovnou Taliou, alebo s generálom Vakluom a jeho mužmi, podľa toho, na koho strane ste.
Ak ste na strane Talie a porazili ste Vaklua, tak vám Kreia navrhne, aby ste ho zabili, pre dobro Onderonu. Ak prikážete jeho popravu, alebo to prenecháte na kráľovnú, zvýšite si u nej vplyv, ak odmietnete, tak si vplyv u nej znížite. Ak ho dáte popraviť, zvýšite si tiež vplyv u Mandaloreho.
Či už Kavara zabijete, alebo nie, naučíte sa od neho nový štýl boja so svetelným mečom. Ak ste pracovali pre kráľovnú, tak sa vám poďakuje (750 XP) a ak ste pracovali pre Vaklua, tak vás aj odmení 10000 kreditov (1750 XP).
Potom sa vraciate na Dxun, kde sa stretávate vašimi spoločníkmi.
M. Dantooine (druhá návšteva)
Zaleťte na Dantooine a zájdite k Jedijskej Enkláve, ktorú ste preskúmali už predtým. Teraz je obnovená, tak do nej vstúpte hlavným vchodom. Vnútri zájdite k rade, ktorá vás obviní, že kvôli vášmu spojeniu so Silou sa k vám ostatní pridávajú, nasledujú vás a smerujú k záhube. Preto sa vás rozhodnú odrezať od spojenia so Silou. Vtedy zasiahne Kreia. Keď sa preberiete, získate novú Silu. Svetlí hráči Force Enlightenment a temní hráči Force Crush.
To sa stane pre svetlú stranu. Keď hráte za temnú, tak ste Majstrov Jedi zabili a nik tu nie je. Stretnete sa tu akurát s Kreiou a tá sa vás pýta, či ste spokojný s tým, že ste zabili Majstrov a pomstili tak svoje vyhostenie. Akákoľvek odpoveď vedie k tomu, že vás napadne. Potom to pokračuje rovnako a preberáte sa s novou Silou.
Opustite potom Enklávu a automaticky budete prenesený do Ebon Hawku. Tam zistíte, že Kreiu uniesli Handmeidenky na Telos. Odsledujte animačky a automaticky odletíte na Telos, do tajnej základne Atris.
N. Telos (po prejdení všetkých planét).
1. Hidden Base
Po pristátí na Telose uvidíte animačku, v ktorej sa stretne Kreia a Atris, tentokrát však už ako Darth Trayas. Ak hráte za mužskú postavu, tak uvidíte Handmaiden, ako ju konfrontujú jej sestry a obviňujú zo zrady. Nech poviete čokoľvek, zaútočia a Handmaiden ich zabije. Potom príde Atris. Tiež ju obviní zo zrady, takže preberte úlohu Handmaiden a bojujte s ňou. Atris napokon aj tak zvíťazí a vtedy sa objavíte vy, aby ste Handmaiden ochránili. Bojujte s Atris a porazte ju. Potom utečie do svojej komnaty. Bežte tam za ňou . Trochu sa pozhovárajte, zistite jej temné plány a potom s ňou opäť bojujte. Tentokrát ju už porazte nadobro. Keď zvíťazíte, už máte len možnosť rozhodnúť sa, či ju zabijete, alebo necháte žiť. Potom nasleduje rozhovor s Kreiou a so zachránenou Handmaiden, ktorá sa vzdá svojho klanu a prijme svoje vlastné meno Brianna. Prenášate sa na stanicu na orbite planéty.
Ak hráte za ženskú postavu, tak ten úvod s Handmaiden sa vás netýka. Jednoducho po vystúpení z lode prebehnite prázdnou základňou až do Atrisinej komanty, kde sa s ňou pozhovárajte a potom ju porazte v súboji. Aj tu máte samozrejme po boji na výber, či ju zabijete, alebo necháte žiť.
2. Citadel Station
Stretávate sa opäť s poručíkom Grennom. Trochu vám osvetlí situáciu. Stanicu napadli Sithovia a obyvatelia sa dali na evakuáciu. Vy sa musíte prebojovať k Ravengeru. Inak stretnete tu Zherrona, alebo Azkula, podľa toho, ako ste prešli Dantooine, ako pomáhaju Telosu. Tak isto tu stretnete buď kapitána Riikena, alebo Vakluovho dôstojníka, v závislosti od toho, ako ste prešli Onderon. Taktiež vás tu očakáva Mandalore, oznámi vám, že vás na chvíľu opustí, aby dal dohromady svojich mužov pre útok na Ravenger. Vybehnite von a pomôžte vojakom pobiť Sithov. Prejdite do ďalšej časti. Tam vás oslovia, aby ste im pomohli zbaviť sa vežičiek, ktoré tam Sithovia nainštalovali. Aj tak nemáte na výber, keďže tadiaľ musíte prejsť, tak súhlaste. Pobite Sithov v chodbe. Potom prejdite do poslednej časti Entertainment Module. Tam nájdete raneného vojaka. S Treat Injury ho môžete presvedčiť, aby bojoval ďalej a pridá sa k vám (no ak ho zabijú, bude to mať temný vplyv na vašich spoločníkov). Pobite všetkých Sithov v oblasti. Do kantíny sa nedá ísť, no môžete si otvoriť dvere k obchodníkom a pobiť ich aj tam. Keď prejdete k vstupu do dokov, pokračujte ešte vyššie, do kancelárie Grenna. Tam otvorte zadné dvere a pobite Sithov, aj Temných Jediov (tým splníte vedľajší quest - snažili sa sabotovať stanicu, aby sa zrútila na povrch, quest Fuel Sabotage). Potom choďte k vstupu do dokov. Tam vás čaká Mandalore so svojimi mužmi. Povedzte, že ešte nie ste pripravený na cestu a pridá sa k vám aj Visas. Potom už Mandaloremu povedzte, že môžete vyraziť a prenesiete sa na Ravenger.
O. Ravenger
1. Command Deck
Konečne ste na palube Ravengeru a to spolu s Mandalorianmi. Vašim cieľom je tu umiestniť štyri výbušniny do rôznych častí lode. Nebudem ju popisovať nejak zvlášť detailne, keďže nie je príliš veľká, ani zložitá a nemáte tam na práci nič, než boj s nepriateľmi. Takže prezerajte všetky miestnosti a berte všetku korisť, ktorú nájdete, ja spíšem len to podstatné. Najprv sa dajte napravo a postupujte stále popri pravej stene a vstúpte do prvých dverí napravo. Tam je Bomb Site One, prvá miestnosť, do ktorej umiestnite výbušninu (250 XP). Prezrite si zvyšok tejto časti a pokračujte na rázcestie, kde je pred vami veľká hala. Choďte najprv naľavo do miestnosti označenej Maintenance bay and workbench, v ktorej je Missile Bay. Zatiaľ ju nepotrebujete, len aby ste vedeli, budete sem musieť zájsť neskôr. Potom vstúpte do veľkej haly. Z nej vedú chodby naľavo aj napravo. Choďte do chodby napravo a na jej konci umiestnite druhú výbušninu (Bomb Site Two, 250 XP).
Potom choďte do centrálnej haly (Central Chamber). Odtiaľ vedú opäť dve cesty, ktoré sa však za halou spájajú a vedú na mostík. Tam až o chvíľu. Najprv choďte napravo a tam, napravo, na konci chodby je Bomb Site Three, kde umiestnite tretiu výbušninu (250 XP). Vtedy uvidíte v animačke, ako Sithovia zničia štvrtú. Mandalore to zhodnotí, že ďalšiu musíte nájsť, alebo vyrobiť. Pokračujte ďalej touto stranou a pôjdete popred celu, ktorá patrila Visas. Osloví vás, že by v nej chcela naposledy pomeditovať. Dovoľte jej to, za to sa jej zvýši maximum Force Points a taktiež, ak je blízko k svetlej/ temnej strane, získate Light Side Mastery / Dark Side Mastery. Potom sa presuňte na ľavú stranu. Tam je v bočnej miestnosti Bomb Site Four, akurát, že zatiaľ nemáte ďalšiu výbušninu. Za jednými dverami tu aj nájdete plukovníka Tobina. Zistíte od neho niečo o jeho majstrovi, o tom, ako ich podviedol, aby vyvolal vojnu na Onderone a ďalšie veci. Potom ho môžete zabiť. Ak ho zabijete, zvýšite si vplyv u Mandaloreho. Tiež ho môžete presvedčiť, aby vám pomohol a odbehne pomôcť Mandaloriánom, no u Mandaloreho tým stratíte vplyv .
S touto palubou ste v podstate hotový, no ešte sa vráťte do miestnosti Maintenance bay and workbench. Použite na stene Missile Bay Control a voľte príkazy "Activate the launch sequence" a potom "Override the emergency sequence". Odhláste sa a choďte k torpédu (Missile Bay), v tejto istej miestnosti a vezmite si z neho uvoľnené protónové jadro. S ním sa vráťte na posledné miesto, kde ste výbušninu neuložili a napravte to (250 XP). Ozve sa výsadok, tak im povedzte, nech ešte počkajú, musíte zabiť Darth Nihilusa. Takže sa konečne vydajte na mostík.
2. Bridge
Na mostíku len zájdite za samotným Darth Nihilusom. Po krátkom rozhovore, v ktorom sa z vás pokúsi vysať život, no nepodarí sa mu to, s ním bojujte. Keď mu odoberiete časť života, osloví vás Visas, len ju upokojte, nech stojí pri vás, že ho porazíte. Bojujte ďalej, až kým ho nezabijete. Potom sa Visas postaví k jeho telo. Chce ho prezrieť, dovoľte jej to a povedzte jej tiež, nech vám prinesie jeho masku. Visas sa pozrie, kto to je (aj by som to rád vedel, no nedozvieme sa to) a prinesie vám masku, za čo sa vám zvýšia Force Points (1000 XP).
Potom sa len vráťte na predošlú palubu a prebehnite až do vašej lode, teda na miesto, kde ste začali. Po odlete loď exploduje. Nasleduje krátke Intermezzo na Telose, kde uvidíte Carha Onasiho (a v závislosti od pohlavia Revana aj Bastilu) a odlietate preč.
P. Malachor V
1. Surface
Pristávate na Malachore, teda skôr havarujete (už zas). Na povrch vystúpite úplne sám (no super, získavame u spoločníkov vplyv ako blbci, len aby sme z nich spravili Jediov a nakoniec sme v tom sami). Od miesta, kde začínate, vedú dve cesty, no obe sa poniže spájajú pred mostom. Povrch pôsobí najprv dosť zmätene, no keď sa viackrát pozriete do mapy, nebude to problém. Toto zdanie vyvoláva to, že cesta je veľmi nepravidelná a občas sa šialene stáča, má množstvo zárezov, v ktorých buď pokračuje, alebo sú slepé. Od mostu pokračujte už jedinou cestou až k vstupu do útrob Malachoru. Cestou vás napádajú Strom Beast, no už by ste mali byť silný viac než dosť, takže by ste si s nimi mali hravo poradiť.
2. Depths
V druhej časti platí to isté, čo v prvej. Napravo od vás sú len slepé cesty s výhľadom na bránu, do ktorej musíte vstúpiť. Naľavo pokračujte až do jaskyne, za ktorou vás čaká súboj s Great Storm Beast. Keď ju porazíte, už len zbehnite dole a ste pred vstupom do akadémie. Vstúpte. Vtedy sa hra prepne na remote.
Teda ak hráte za svetlú stranu, tak najprv na Miru. Vysledovala vás až sem, no tu ju napadne Hanharr, ktorého, ako ste videli, zachránila Kreia. Porazte ho, ak je z Miri Jedijka, tak by to nemal byť veľký problém. Ak nie, tak bojujte podobne, ako u Visquisa. Utekajte, vystreľte a zase utekajte. Keď ho porazíte, tak sa rozhodnite, či ho zabijete, alebo nie. Či svetlý, či temný, potom už hráte za Remote.
Bao-Dur za vami vyslal svoju guľku, čo s ním stále poletovala. Má upraviť Shadow Generator. Na to je potrebné vložiť kód do štyroch konzol štyroch havarovaných lodí. Ak ste predtým prezreli celé oblasti, tak ste ich už našli a teraz tam len priamo zaleťte. Doporučujem, aby ste s vašou postavou prezreli celý povrch, nielen preto, že už budete vedieť, kde sú havarované lode, ale aj preto, že pobijete nepriateľov, s ktorými si Remote neporadí. Len pre istotu spomeniem, že jedna loď je v pravom hornom rohu a druhá v ľavom dolnom rohu (aj v časti Surface, aj v časti Depths) (za každú je 250 XP). Keď to zvládnete, vraciate sa k svojej postave v akadémii.
3. Trayus Academy
Prebojujte sa na koniec chodby a tam máte dvojo dverí. Obe vedú do dlhých chodieb a sú plné nepriateľov. Chodba naľavo vedie do časti Trayus Prison, chodba napravo vedie do časti Trayus Proving Grounds. Je úplne jedno, ktorú si vyberiete (ak sa vám chce, môžete vyčistiť obe), účelom oboch týchto lokácií je, aby vás doviedli do zadnej časti lokácie Trayus Academy. Sú to len krátke úseky plné nepriateľov, preto ich ani nerozpisujem ako osobitné časti. Proste prejdite, prebojujte sa jedným z týchto dvoch úsekov do zadnej časti akadémie a tam vás čaká Darth Sion. Porazte ho. No ako už viete z Korribanu, stále si dopĺňa život z temnej strany. Najprv ho musíte poraziť slovne, musíte nahlodať jeho sebavedomie, napríklad tým, že sa ho Kreia chce zbaviť, že je to test pre vás, pokúšajte sa ho presvedčiť (Persuade, alebo Wisdom, či Intelligence). Ak uspejete, hra vám to napíše, že ste nalomili jeho vôľu. Niekoľkokrát ho porazte v súboji s mečmi a niekoľkokrát slovne. Napokon padne definitívne.
Potom už len vstúpte do Trayus Core, kde na vás čaká Kreia. Ak sa s ňou pozhovárate, miesto toho, aby ste sa na ňu hneď vrhli, zistíte aspoň jej motív. Nenávidí Silu a všetko s ňou spojené. Vy ste sa dokázali od nej odtrhnúť a vrátiť sa späť, poraniť Silu a preto vás využila, aby ste zlikvidovali svetlých Majstrov Jedi, temných Sithských Lordov a aj ju samotnú. No samozrejme, že sa bude brániť. Tu už nič nezmôžete, takže potom bojujte. Na prvýkrát to nie je až také hrozné. Použite podporné Sily a svetelným mečom ju dorazte. Keď ju pripravíte o život, tak vás osloví. Je jedno, čo poviete, aj tak si ešte raz doplní život a privolá si na pomoc tri svetelné meče, ktoré vás budú naháňať. Tie meče sú už podstatne horšie, než samotná Kreia. Odlákajte ich, opäť použite nejaké tie podporné Sily a dorazte Kreiu. Teda máte dve možnosti. Buď zničiť všetky tri meče a tým je Kreia porazená, alebo meče len odlákajte od nej a zabite priamo ju.
Keď to zvládnete tentokrát, už to bude nadobro. Potom sa s ňou ešte môžete pozhovárať. Vyveští vám osud vašich priateľov, Mandaloriánov a aj Republiky, samozrejme v závislosti od toho, či ste svetlý, alebo temný (tiež môžete zistiť, že Mandalore je Canderous Ordo). Je spokojná, že ste ju porazili, tak ju potom už len nechajte zomrieť. Nič viac vás nečaká. Žiadny odchod, animačka, nič. Teda niečo hej - titulky. Rozhodne koniec, ktorý by si zaslúžil pokračovanie.
1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť
| Návody | Autori |