GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 3175 users

Walkthroughs > Dungeon Siege II


Zobrazení:209940
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Akt I | Akt II | Akt III | Sekundárne Questy


Sekundárne Questy - Akt I.

1. The Armorer´s Aprentice

V Dryádskom meste Eirulan pôjdete v rámci hlavného questu za Dryádou Telinu po brúsne kamene. Oslovte ju po prvom rozhovore znova a posťažuje sa, že zabudla presný postup na výrobu Dryádskeho brnenia. Ponúknite jej pomoc. Keď sa na konci tretej kapitoly dostanete do Great Hall, kde pôjdete za Dryádou Taar, tak tam nájdete knihu Tome of Smithing. Potom sa vráťte za Telinu a povedzte jej správny postup (možnosť č. 3 v odpovediach). Ako odmenu dostanete brnenie, ktoré vyrobí.


2. Lumilla´s Salve

V obchodníckej oblasti v meste Eirulan je Dryáda Lumilla, ktorá sa zaoberá očarovávaním predmetov. Oslovte ju a povie vám, že potrebuje štyri Nettle Cluster pre výrobu svojej liečiteľskej masti. Nettle Clusteri môžete nájsť náhodne po celom svete, no jednoduchšie je ich kúpiť u obchodníkov s predmetmi na očarovanie. Tu v meste je to Bernard, ktorý stojí neďaleko Lumilly. Keď získate všetky štyri, odovzdajte jej ich a za odmenu dostanete jej výrobok - Lumilla´s Salve.


3. Lelani´s Sorrow

V meste Eirulan zájdite do časti, kde je obchod so zvieratami. V domčeku vedľa neho žije Lelani. Počas Valdisovho útoku prišla o dcéru a chcela by niečo na jej pamiatku. Jej dcéra vždy chcela mať niečo, čo by jej pripomínalo mesto Aman´lu a tak by Lelani chcela splniť toto želanie. Ponúknite jej pomoc. Tento quest je na dlhú dobu, dokončíte ho až v treťom Akte a obsahuje len menenie vecí. Po rozhovore s Lelani si vezmite bábiku Lelaninej dcéry.
Zájdite na plošinu s krčmou a z nej sa zvezte do časti Falls. Tam nájdite elfku Fenellu. Tá by chcela niečo, čo by potešilo jej dcéru, tak jej dajte získanú hračku a ona vám dá na oplátku elfské pivo.
Keď sa potom na začiatku siedmej kapitoly prvého aktu dostanete do malého tábora s vojakmi v Azunite Desert, tak tam oslovte vojaka Balamara. Tu v púšti ho trápi smäd, tak mu dajte elfské pivo a on vám dá mäso zo Skath Cat (Skath Cat Ribs).
S mäsom sa hneď môžete vrátiť do krčmy v Eirulane, kde je na poschodí vojak Jordhan. Tomu zas u Dryád chýba poriadne jedlo, tak mu dajte mäso a on vám daruje sošku Xerie.
Ku koncu siedmej kapitoly druhého sa dostanete do pevnosti Snowbrook. Na nádvorí choďte do jedálne, pod plošinou s veliteľkou. Tam je vojak Kiernan. Je zúfalý zo situácie, v ktorej je, tak mu ponúknite sošku Xerie pre šťastie a on vám ju vymení za Mordenskú hlavu.
Zájdite do Aman´lu, na juh mesta, za most a tam napravo od cesty býva Alar´ithil. Dajte mu Mordenskú hlavu a on vám dá na výmenu Elfskú vodu.
Keď budete v prvej kapitole tretieho aktu v Kalrathii, tak z nej vyrazte severnou bránou smerom k teleportu. Pred teleportom, naľavo sú malé ruiny, v ktorých aktivujte spínač na stene a zvezte sa dolu do podzemia. Tam je Prospector Gareth. Je to hľadač pokladov a je vyčerpaný. Dajte mu elfskú vodu, čo mu vráti sily a on sa vám odvďačí kusom, ktorý práve našiel, tak si vezmite Agallan Relic.
Vráťte sa do mesta Kalrathia a choďte na severné hradby. Tam v severozápadnom rohu je poloobor Nalus. Ponúknite mu relikviu, čo ste dostali od Garetha. Je rád, že má čo študovať, tak vám daruje perá z harpye.
Zájdite do mesta Aman´lu a tam nájdite elfku menom Ithir´renne the Felcher. Býva neďaleko severnej brány. Dajte jej práve získané perá a ona vám za ne dá Aman´luskú orchideu.
Tú konečne vezmite do Eirulanu, na plošinu s obchodom so zvieratami a zaneste ju Lelani. Tento symbol Aman´lu ju uspokojí a konečne ste splnili tento nekonečný quest a získali aj značnú odmenu.


4. Secrets of the Elven Shrine

V Eirulane, v časti s obchodom so zvieratami, býva nad obchodom Laenne. Je zberateľkou umenia a dopočula sa chýry o artefakte nazývanom Stratený Zafír Elfov. Do Elfskej svätyne sa dostanete v rámci hlavného questu.
Keď sa v svätyni zveziete dole výťahom, tak pri výťahu na západnej stene nájdite tajné tlačidlo, ktorým otvoríte skrytú miestnosť. Vezmite si kocku z hromady kociek (Green Life Cube Pile) a položte jednu na žiariaci otvor (Green Sight Cube Socket). Objaví sa páka, ktorú použite a zveziete sa o podlažie nižšie. Tam nájdite za pákou pri výťahu ďalší spínač na stene a otvorí sa tajná miestnosť. Vezmite si tu dve žlté kocky a jednu vložte do otvoru v tajnej miestnosti. Z nej si tiež vezmite dve červené kocky. Objavila sa vám pri výťahu ďalšia páka, tak ju použite a zveziete sa nižšie. Tam nájdite ďalší spínač na stene, ktorým si otvorte tajnú miestnosť. V nej do otvoru vložte jednu červenú kocku a z hromady tunajších kociek si vezmite dve purpurové (Purple Death Cube). V miestnosti s výťahom položte jednu purpurovú do otvoru a otvorí sa vám ďalšia miestnosť. Vstúpte do nej. Sú v nej tri otvory, ktoré sa postupne aktivujú - vložte do nich vaše zvyšné kocky - žltú, červenú a purpurovú kocku smrti. Objaví sa páka, ktorú potiahnite a vyveziete sa výťahom do tajnej miestnosti na hlavnom podlaží, kde budete pokračovať. Tu si vezmite Stratený Elfský Zafír (Lost Sapphire of the Elves). Zaneste ho do mesta Leanne a dostanete od nej odmenu.


5. The Kithraya Hive

V Eirulane choďte z plošiny s krčmou do časti Falls. Ak ste tu prvýkrát, tak prejdite cez dom Fenelly, zvezte sa dole výťahom, prejdite touto zadnou časťou a vyvezte sa druhým výťahom hore. Tu nájdite Dryádu Tamari. Tamari sa vonku stretla s nejakou hmyzoidnou beštiou a teraz nemá pokoja, prenasleduje ju strach. Sľúbte jej, že sa o potvoru postaráte.
Keď budete neskôr v Lower Kithraya Caverns, tak takmer ku koncu sa cesta rozdvojuje. Ľavá cesta vedie z jaskýň a pravá, južná vedie ku Kithraya Hive Queen. Zabite ju a vráťte sa do mesta oznámiť Tamari, že už môže spávať pokojne. Stačí jej ukázať hlavu kráľovnej a quest je hotový.


6. The Hak´u

Keď budete postupovať v džungli a ničiť Mordenské veže, tak narazíte na Dryádu Morain. Tá vás poprosí o pomoc, pretože Hak´u zajali jej neter Tanzi. Súhlaste. Keď potom zničíte tretiu Mordenskú vežu, tak krátkou za ňou budete môcť odbočiť doprava, na západ. Tam je vchod do jaskýň, kde majú základňu Hak´u. Prebojujte sa v nej až k Tanzi, ktorú oslobodí jeden z dobrých Hak´u. Potom, keď zničíte všetky veže a vrátite sa do mesta, bude vám umožnený vstup na plošinu s Great Hall. Tam zájdite do Infirmary, kde je Hesla, Morain a Tanzi; pohovorte si s nimi, aby ste ukončili quest a hneď môžete získať aj jeho druhú časť.


7. The Hak´u, Part II.

Keď ukončíte quest The Hak´u v Infirmary pri Hesle, Morain a Tanzi, tak môžete získať tento. Tanzi hovorí o Hak´uovi, ktorý ju zachránil. Mnohí z Hak´uov nechcú bojovať s Dryádami, no starého vodcu zvrhol nový uzurpátor, ktorý chce boj. Jej matka Hesla zase chce, aby ste všetkých Hak´uov pobili, za to, čo robia.
Keď neskôr dostanete do Exil Campu a začnete kapitolu 6, tak sa z tábora vydajte cestou na západ, ktorá vás dovedie do jaskyne, v ktorej stretnete Hrawna, Hak´ua, ktorý zachránil Tanzi. Povie vám o novom vodcovi, ktorý vedie Hak´uov do boja proti Dryádam. Sľúbte mu pomoc a objaví sa aj jeho otec, bývalý vodca. Potom zájdite k teleportu a preneste sa do Western Greilyn Jungle a tam choďte na západ, kde na konci nájdete tábor Hak´u. Mohli ste tu byť už skôr, no nemohli ste sa dostať za vysokú stenu. Teraz, keď máte tento quest, vás uzurpátor vpustí dovnútra, kde na vás čaká aj so svojimi bojovníkmi. Všetkých ich pobite. Potom sa vráťte za Hrawnom a jeho otcom a za zabitie uzurpátora vám dajú odmenu. Potom sa ešte vráťte do Eirulanu za Heslou, Morain a Tanzi, u ktorých ukončíte quest oznámením, že boje skončili zabitím uzurpátora.


8. Dire Wolf

Keď začnete piatu kapitolu, tak oslovte v Eirulane Nedu, predavačku zvierat a spýtajte sa, či by nemala niečo silnejšie. Chcela by zaradiť do svojej ponuky Divokého Vlka, no v tom by jej mohol pomôcť čarodej Rokhar. Zájdite do Great Hall, kde oslovte Rokhara a požiadajte ho o pomoc. Súhlasí, že sa s vami stretne v džungli a pomôže vám.
Keď budete v Southern Greilyn Jungle a prejdete za Razka´s Ruins, tak zahnite doľava, na sever, prejdite za rieku a cez malú jaskyňu, až do malého údolia, kde už na vás čaká Rokhar. Oslovte ho a povie, že privolá cez priestorovú trhlinu vlka, no vy ho zatiaľ musíte chrániť pred beštiami, ktoré sa objavia. Tak, ako povedal, sa aj stane, tak bojujte. Keď zničíte všetkých nepriateľov, znovu oslovte Rokhara, ktorý už privolal vlka. Povie, že ho odvedie do mesta. Zájdite potom naspäť za Nedou do Eirulanu a ukončite quest. Odteraz si môžete u nej kúpiť ako spoločníka vlka.


9. Taar´s Investigation

Keď začnete piatu kapitolu, môžete prijať do party Dryádu Taar. Vezmite si ju, zvoľte ju ako vedúcu postavu a choďte do domu pri Great Hall, kde s ňou oslovte Arianne. Tá vám povie o hroznej beštii, ktorú ovládajú Hak´u a ktorú zabijete len ich ceremoniálnou čepeľou. Taar jej veľmi neverí, no sľúbi, že sa na to pozrie. Preneste sa do Northern Greilyn Jungle. Tam choďte do Rituálneho tábora, ktorý ste už navštívili predtým. Od teleportu na sever, cez most a na sever cez druhý most. Tam pobite pár nových nepriateľov a z obradného miesta vytiahnite zo srny Hak´u Ceremonial Blade.
Vráťte sa naspäť do mesta a prejdite do časti s obchodom so zvieratami. Tam prejdite južnou bránou a zvezte sa výťahom dole. Pokračujte v tejto časti džungle. Prebojujte sa nižšie, kde sa cesta stáča na východ. Vy sa dajte na juh do kopcov, kde na konci vstúpte do jaskyne. Na jej konci je Garganturax, beštia, o ktorej hovorila Arianne. Vezmite si do rúk Hak´u Ceremonial Blade, ktorá jediná mu ublíži a zabite ho. Pre ukončenie questu sa už len vráťte za Arianne oznámiť jej smrť beštie.


10. Feldwyr the Blacksmith

Keď budete v Eastern Greilyn Jungle a dostanete sa na jej východný koniec, tam dorazíte k mostu. Naľavo od neho sú nejaké ruiny, do ktorých vlezte. Prebojujte sa až ku kováčovi menom Feldwyr. Bol by rád, keby ste mu priniesli jeho kovadlinu a mitrilovú rudu. Ak súhlasíte, otvorí vám dvere do nižšieho podlažia. V miestnosti nad ním môžete použiť páku a vyviezť sa do veže nad ruinami a znútra ju otvoriť, čím si trochu skrátite cestu von. Vráťte sa dole a prejdite dverami oproti Feldwyrovi a zbehnite do nižšej časti. Na konci sa cesta rozdvojuje. Choďte naľavo a zlikvidujte všetkých nepriateľov, kým nenájdete kovadlinu (Feldwyr´s Anvil). Vráťte sa na rázcestie a choďte doprava. Tam sú silní nepriatelia, takže sa tam vydajte radšej, až keď budete silnejší. Tiež je tam pár miestností, v ktorých pobite nepriateľov a vezmite si rudu (Feldwyr´s Mythril Ore).
S rudou sa vráťte za kováčom, no keď prídete, uvidíte, ako mu ukradli kladivo. Prejdite novootvorenou časťou do haly. Prebojujte sa ďalej do jaskyne a získajte jeho kladivo (Feldwyr´s Hammer). Zaneste mu ho a quest je splnený, ako odmenu vám sľúbi skvelú zbraň - máte si ju vyzdvihnúť u jeho brata Fyrndolfa v Aman´lu, pretože jej výroba mu pár dní potrvá. Len čo začnete druhý Akt a dostanete sa do mesta Aman´lu, tak tam vyhľadajte Fyrndolfa a ten vám dá odmenu.


11. A Family Heirloom

V púšti (Azunite Desert), medzi miestami, kde v rámci hlavného questu získate Stela of Blindness a Stela of Death nájdete vežu, do ktorej vstúpte a zvezte sa v nej dole výťahom. Tam je Master Therstrin, povie vám, že v neďalekej krypte je dedičstvo jeho rodiny, no zabudol, ako sa dostať cez jej ochranu. Ponúknite mu pomoc. V hrobke sú však nepriatelia na úrovni 28.
Keď budete chcieť, tak sa vráťte do tábora pri teleporte a z neho choďte na juhovýchod, kde na konci vstúpte do krypty. Môžete bojovať s nepriateľmi v bočných miestnostiach, ak chcete. Inak oslovte sošku v strede centrálnej miestnosti. Dá vám štyri otázky. Ak odpoviete nesprávne, pošle na vás pár potvor. Správne odpovede sú Azunai, Xeria, Elandir, Zaramoth (3,3,1,1). Keď správne zodpoviete otázky, otvorí vám dvere za ňou. Sú tam dvaja nepriatelia levelu 28 a jeden, čo má level 30. Môžete ich zvládnuť, alebo len zobrať meč a utekať preč. Je to na vás, pre splnenie questu je podstatné, aby ste získali meč zo stredu miestnosti. Ten zaneste Therstrinovi do jeho veže. Keď ho oslovíte, je rád, že ste našli jeho poklad a naučí vás za to Mysterious Chant (Magrum Erupto). Potom vás požiada o získaný meč. Ak si ho nechcete nechať, tak mu ho dajte a za to vás naučí druhý Mysterious Chant (Requo Amicum Es). Tiež vás varuje, že si vami nebol istý, tak vás naučil zlý chant, preto radšej ten predošlý (Magrum Erupto) nepoužívajte.


12. The Imprisoned Half-Giant

Keď dorazíte do pevnosti Windstone v kapitole deväť, tak na jej konci nájdete pár preživších vojakov. Pri nich je v diere v zemi poloobor Sartan. Oslovte ho pre získanie questu. Samozrejme chce, aby ste mu pomohli na slobodu. Keď sa sem neskôr vrátite s aktivovaným Azunitským artefaktom a vojaci odpália kamene, čo uvoľní prechod do chrámu Xerie, tak potom oslovte vojaka menom Orayne. Ten súhlasí s prepustením Sartana a vyslobodí ho z diery. Potom už len oslovte Sartana a quest je kompletný. Môžete ho vziať do party.


13. The Missing Squadron

Keď vstúpite do pevnosti Windstone, tak je hlavný vchod zablokovaný, preto vybehnite hore schodmi napravo do Eastern Windstone Fortress Gatehouse. V ňom vyjdite hore schodmi a v chodbe otvorte prvé dvere napravo. Za nimi je vojak Banos. Oddelil sa od svojej jednotky tak súhlaste, že ho vezmete za veliteľom jeho jednotky Taarthom. Pridá sa k vám, no nebojuje, ani ho nezabíja, je len postava, ktorá vás nasleduje. Prejdite do ďalšej chodby a pokračujte ďalej, až vonku do pevnosti. No nechoďte ešte na sever, k teleportu, ako naznačuje mapka, ale choďte oproti, na západ do Western Windstone Fortress Gatehouse. Prebojujte sa na koniec tejto časti, kde je vojak Caiden. Rozbite nádoby, ktorými sa zabarikádoval, aby mohol prejsť, oslovte ho a tiež sa k vám pridá ako Banos. Vráťte sa späť na nádvorie pevnosti. Prejdite kúsok na sever a zase odbočte doľava, na západ a vstúpte do barákov. Prejdite nimi na koniec, kde nájdete vojaka Nolana. Je to posledný člen jednotky, ktorého ste mali nájsť. Vráťte sa so všetkými troma vojakmi na nádvorie a choďte na sever za teleport. Tam nájdete veliteľa Taartha. Poďakuje vám za záchranu svojich mužov a za odmenu vám dá Dusty Key.


14. Secrets of the Xeria´s Temple

V Eirulane vstúpte do krčmy. Pri pulte sedí Grizzled Bar Patron. Pohovorte si s ním, stále voľte prvú odpoveď, až kým sa nevykecá a získate tento quest. Keď sa napokon v desiatej kapitole dostanete do chrámu Xerie, môžete ho splniť.
V chráme pobite nepriateľov a prejdite ďalej až do miestnosti s dvoma otvormi na kocky v strede. Zboku si vezmite tri zelené kocky a jednu umiestnite do zeleného otvoru. Otvorí sa miestnosť, z ktorej si vezmite tri žlté kocky. Jednu žltú umiestnite do žltého otvoru vo veľkej sále. Otvorí sa ďalšia tajná miestnosť. Vstúpte do nej a umiestnite do otvorov žltú a zelenú kocku. Otvoria sa ďalšie dve miestnosti. V jednej z nich si vezmite tri červené kocky a v druhej miestnosti dve z nich umiestnite do otvorov. Opäť sa otvorí dvojo miestností. V jednej si vezmite tri purpurové kocky. V druhej otvorenej miestnosti umiestnite do otvoru jednu purpurovú kocku. Otvorí sa posledná tajná miestnosť, do ktorej umiestnite druhú purpurovú kocku. Teraz sa vám v miestnosti s otvormi z každého druhu farby sprístupnili všetky otvory. Tak posledné kocky každej farby umiestnite do nich a otvorí sa vám miestnosť s pokladom. V nej si poberte korisť a naučte sa Chant of Scholars. Po vyrabovaní pokladnice už len stačí zájsť do krčmy v Eirulane a oznámiť chlapíkovi v krčme, čo ste našli.



Sekundárne Questy - Akt II.

1. Tywlis´ Broken Staff

V meste Aman´lu nájdite svoju priateľku z detstva menom Tywlis. Zomrel jej dedko a zdedila po ňom jeho magickú palicu, no stratila sa z nej jej žiara. Poprosí vás, či by ste sa na potulkách neobzreli po niečom, čo by ju zas rozžiarilo dúhovými farbami, ako predtým. Súhlaste a prineste jej Rainbow Trinket. Tento kov na očarovanie môžete získať náhodne vo svete, alebo ho kúpiť u obchodníkov. Keď jej ho dáte, palica zas funguje a quest je hotový.


2. A Dark Ohm

V Aman´lu zájdite za čarodejkou Lyssanore. Tá sa zaujíma o astrálny svet a o duchov, ktorých je možné nájsť aj v okolí mesta. Myslí si, že Vai´keshský chorál umožní rozhovor s mŕtvymi, takže by bola rada, keby ste niekde vysledovali ich tajomný rituál a povedali jej o tom.
V piatej kapitole budete naháňať Proroka Vai´keshov. Keď ho prvýkrát stretnete, tak vám ujde, no nechá vám pár nepriateľov v ceste. Pobite ich a po boji choďte ďalej na sever do malej jaskyne. V jej zadnej časti budete svedkami tajomného rituálu. Po rituáli všetkých pobite a naučte sa v jaskyni Chant of Fortification. Vráťte sa do Aman´lu za čarodejkou Lyssanore. Oznámte jej, čo ste videli, čím splníte quest a zároveň sa naučíte Chant of the Dead, ktorý vám umožní rozprávať sa s duchmi, ktorých ste už mali možnosť veľakrát stretnúť.


3. Spirits of Aranna

Po celom svete Aranna ste mohli vidieť na rôznych miestach duchov, no nemohli ste sa s nimi zhovárať. Keď splníte quest A Dark Ohm, tak získate Chant of the Dead. Keď ho použijete v Incantation Shrine, tak získate na istý čas schopnosť zhovárať sa s mŕtvymi. Použite tento Chant a zájdite za niektorým z týchto duchov a získate tento quest. Jeho cieľom je nájsť všetkých 18 duchov a pozhovárať sa s nimi, aby našli pokoj. V hre je inak aj pár duchov, ktorí nesúvisia s týmto questom. Všetkých osemnásť je tu:

- - 1. Teleportujte sa do Lost Valley a choďte na juh. Nad vstupom do Cavern of Phoenix, pri nejakých ruinách je duch (priamo južne od vstupu z Azunitskej svätyne). Na dohľad, východne od neho je Incantation Shrine.

- - 2. Vstúpte do jaskýň Hak´uov (The Hak´u Caves). Vstup je severozápadne od lanovky do mesta Eirulan v Northern Greilyn Jungle. Na juhu nájdete pri moste ducha a neďaleko neho aj Incantation Shrine.

- - 3. Preneste sa do Western Greilyn Jungle. Od teleportu choďte úplne na západ. Tam je oblasť s domom uzurpátora Hak´u, s ktorým ste mali vedľajší quest. Severne od jeho domu, v najzápadnejšom cípe (od teleportu) je duch. Incantation Shrine je kúsok na východ od ducha.

- - 4. Tento duch je v oblasti Eastern Greilyn Beach. Tá je na konci za jaskyňami Kithraya. Najrýchlejšia cesta je použiť teleport do Kithraya Valley a prejsť cez Lower Kithraya Caverns, až na pláž, alebo použiť teleport do Azunite Desert a tam prejsť portálom v tábore, ktorým sa dostanete priamo na pláž. Duch je popri ceste a neďaleko neho je aj Incantation Shrine. Stačí ísť krátkou cestou medzi portálom a jaskyňou a nájdete ich.

- - 5. V meste Eirulan choďte do časti Falls. Hneď pri lanovke máte Incantation Shrine. Choďte na východ. Zvezte sa dole výťahom a na moste pri vodopádoch je duch.

- - 6. Použite teleport do Temple of Xeria. Tam choďte do veľkej haly so sochou. Na severe pri Incantation Shrine si otvorte tajný prechod do Cavern of Earth. Cestou do Jaskyne Zeme odbočte doľava a vyjdite na balkón, kde stretnete ducha.

- - 7. Tento duch je v Tranquil Cave. Preneste sa do Northern Greilyn Jungle a choďte k zničenej mordenskej veži, ktorú ste zničili ako druhú v poradí v tretej kapitole prvého aktu. Od nej choďte ďalej na juh a pri prvej príležitosti sa dajte na západ. Dojdete k vodopádu. Prejdite ním a za ním je hľadaná jaskyňa. Incantation Shrine je na sever od druhej zničenej mordenskej veže.

- - 8. V Snowbrook Valley vstúpte do Snowbrook Haven Servant´s Quarters. Prejdite veľkou halou so sochami a napravo hore schodmi. Ste na rázcestí, naľavo je Cavern of Frost, vy vstúpte napravo a tam vo vedľajšej miestnosti je duch. Incantation Shrine je na nižšom poschodí, rovno oproti schodom. Ak to riešite neskôr, tak najrýchlejší je teleport do Snowbrook Haven Living Quarters a vyviezť sa hrore výťahom.

- - 9. Choďte od Teleportu Eastern End of Arinth´s Ravine smerom na východ, na miesto, kde ste bojovali s prorokom Vai´kesh. Tam máte jednu menšiu jaskyňu na severe, v ktorej je Incantation Shrine. Ďalej na východe je posledná jaskyňa, v ktorej ste získali Aegis of Dead. V jej strednom cípe je duch.

- - 10. V meste Aman´lu je duch na balkóne, na poschodí v krčme. Incantation Shrine je v severovýchodnom rohu mesta.

- - 11. Choďte do domu Tywlis oproti Incantation Shrine. Vstúpte do jej pivnice pod domom a tam kliknite na lampu na stene, čo otvorí tajný prechod. Za ním sa zvezte dole výťahom. Dole v chodbe, priamo oproti Shrine kliknite na tlačidlo na stene a otvoríte ďalší tajný prechod, ktorý vás dovedie k duchovi, ktorého ste už cestou sem mohli vidieť.

- - 12. Telportujte sa do Garden of the Ancients (South) a vstúpte do Azunite Burial Grounds. Prejdite tam do veľkej jaskyne, kde padá ľad zo stropu. Tam je druhý východ do Garden of the Ancients, na ostrov, na ktorý sa v časti s teleportom nedostanete. Tam je na severe Incantation Shrine a na východe duch.

- - 13. Použite teleport do Eastern Plain of Tears a duch je pár krokov na juh od teleportu. Incantation Shrine. Pokračujte ďalej po ceste na východ a keď sa otočí na severe, tak pôjdete popri veži. Oproti nej máte na druhej strane cesty Incantation Shrine.

- - 14. Tento duch je na v juhozápadnom rohu mesta Kalrathia. Len od teleportu vybehnite hore schodmi na hradby, choďte doľava a nájdete ho. Incantation Shrine je pri severnej bráne, za hradbami.

- - 15. V baniach Kaderak choďte k teleportu Upper Mines of Kaderak (East) a od neho na severe nahor. Odbočte na schody a vybehnite hore. Tam máte za mostom na východe Incantation Shrine a v miestnosti na západe je duch.

- - 16. Duch je na námestí s teleportom v meste Darthul. V juhovýchodnom rohu námestia. Incantation shrine je v meste v časti District of Crossbow.

- - 17. K tomuto duchovi sa môžete dostať až v šiestej kapitole tretieho aktu, keď si vytvoríte z fontány v centre mesta Kalrathia výťah. Zvezte sa ním dole a ako budete plniť hlavný quest, tak keď spustíte prvý prúd vody, vstúpite cez dieru v stene do jaskyne. V nej na rázcestí sa dajte doľava, na juh a cestou stretnete ducha. Incantation Shrine je ďalej od neho, smerom na juh.

- - 18. Môžete sa k nemu dostať až v ôsmej kapitole tretieho aktu. Použite teleport do Lower Zaramoth´s Horns. Od teleportu pokračujte dlhou cestu ďalej a nahor po schodoch, až sa dostanete opäť vonku na otvorené priestranstvo. Tam vybehnite hore schodmi na nádvorie. Duch je hneď naľavo od schodov, stojí pred múrom. Incantation Shrine je na západ od neho, na tomto nádvorí.

Odmenu získavate postupne, duchovia, ktorým umožníte odísť a nájsť pokoj, vám vždy nechajú nejakú tú korisť. A popritom vám niektorí tiež nechajú sériové šperky a nakoniec máte celú sériu Ghostly Vision Set (prstene Spirit of Rest a Spirit of Unrest a amulet Spirit of Repose).


4. Viperclaw

V Aman´lu oslovte elfku Eumenidie. Práve sa snaží zhotoviť istý predmet a potrebovala by, aby ste jej priniesli pár ingrediencií. Potrebujete Jagged Arrowhead, Grifon Feather a Onyx Fragmetn. Sú to veci, ktoré môžete náhodne nájsť po celom svete Aranna, alebo ich kúpiť u obchodníkov. Jeden Feather inak nájdete na ostrovoch Elen´lu a úlomky Onyxu sú v jaskyniach vo Vai´kesh Forest. Keď zhromaždíte všetky tri suroviny, tak ich vezmite k Eumenidie, čím splníte quest a za odmenu od nej dostanete samotný Viperclaw.


5. Arinth´s Legendary Staff

V Aman´lu nájdite čarodejku Eolandu. Našla informácie o tom, že palica legendárneho elfského mága Arintha nebola zničená, ale rozlomená na tri kusy, ktoré boli ukryté v Aranne. Než sa pustíte do tejto úlohy, musíte mať splnený quest A Dark Ohm, aby ste sa mohli rozprávať s duchmi.
Keď získate Chant of the Dead, tak sa Teleportujte do Western Cliffs of Azunai. Tam prejdite do Isteru´s Cavern a na južný koniec jaskyne. V neďalekej Incantation Shrine použite Chant of the Dead a zvezte sa dole výťahom (spínač je ukrytý na schodoch pri výťahu) do elfského relikviára. Dole oslovte ducha a ten vám otvorí truhlu, z ktorej získate časť Arinthovej palice. Potom sa vráťte do Aman´lu.
Teraz sa teleportujte do Elen´lu Isles a choďte na západ do Incantation Shrine, kde použite Chant of the Dead. Potom choďte na sever, do malého údolia, kde sa na jeho konci zvezte dole výťahom. Je tam ďalší elfský relikviár v ktorom oslovte ducha a ten vám otvorí truhlu, z ktorej si vezmite druhú časť Arinthovej palice.
Napokon, keď sa dostanete do Snowbrook Valley, tak sa od prvého teleportu vydajte na západ a tam dojdite až za most. Za mostom na severe môžete zbehnúť dole schodmi k rieke a tam je výťah do efského relikviára. No najprv pokračujte na západ a tam nájdete Incantation Shrine, v ktorej použite Chant of the Dead. Vráťte sa k mostu a dole na severe sa zvezte výťahom do Relikviára. Oslovte ducha, ktorý vám otvorí truhlicu. Z nej si vezmite poslednú časť Arinthovej palice.
Vráťte sa do Aman´lu a keďže už máte všetky tri časti Arinthovej palice, zájdite za Eolandou. Je potešená vaším úspechom, hneď sa pustí do práce a zloží naspäť Arithovu palicu. Za odmenu vám nechá túto unikátnu palicu vhodnú pre bojového mága.


6. Arinth the Mad

Keď splníte quest Arinth´s Legendary Staff, tak sa premiestnite do Lost Valley of the Azunites. Od teleportu pokračujte na severovýchod a východ. Dorazíte do nejakých ruín, kde v ich východnom cípe je výťah vedúci do Stratených Elfských Ruín. Spínač je ukrytý na stene ruín, tak sa zvezte dole. V nich si v miestnosti naľavo nájdite tajné tlačidlo a otvorí vám miestnosť napravo. V nej pobite nepriateľov a pri dverách aktivujte ďalšie tajné tlačidlo, ktoré otvorí ďalšiu miestnosť. Takýmto spôsobom si tajnými spínačmi otvorte cestu až k schodisku, na konci ktorého je zavretý Arinth.
Dajte bojovému mágovi do rúk Arinthovu palicu (ktorú ste získali v queste Arinth´s Legendary Staff) a rozbite s ňou pilier medzi mrežami. Tým ho oslobodíte a Arinth utečie. Než odídete, tak kliknite na lampu, na stene pri dverách ktorými ste sem vstúpili zo schodov. Otvoríte tajnú miestnosť pri schodoch, kde je Mysterious Buckler. Vráťte sa do Aman´lu a preneste sa do Elen´lu Isles. Tam choďte len kúsok na východ, kde vás v chráme Istaura a Isteru čaká Arinth. Bojujte s ním a zabite ho. Mimo predmetov, ktoré z neho vypadnú, získate tiež skill pointy naviac. Quest je kompletný. No aj tak ešte zájdite za Eolandou, ktorá vám dala predošlý quest Arinth´s Legendary Staff. Je potešená, že ste natrvalo zbavili svet Arinthovej hrozby a tiež vám dá odmenu.


7. Mythrilhorn

V Aman´lu zájdite do obchodu so zvieratami a oslovte predavača menom Galeron. Spýtajte sa, či nemá niečo špeciálne. Niečo by chcel, no mohol by v tom pomôcť akurát čarodej Khartos the Wise. Sľúbte, že ho pohľadáte.
Keď sa dostanete do mesta Kalrathia, tak tam v krčme nájdite muža menom Khartos the Strong. Zmenil si meno a chce sa stať bojovníkom. Požiadajte ho o pomoc pri chytaní zvieraťa, tak vás vyzve na súboj, aby si vás overil. Porazte ho a potom vám sľúbi pomoc.
Vyrazte z mesta severnou bránou až teleportu. Pred ním zabočte na východ a choďte až na rázcestie. Tam sa dajte doľava, na sever. Na konci cesty vás čaká Khartos, ktorý vám povie, že privedie cez trhlinu Mythrilhorna, no vy ho zatiaľ máte chrániť. Je to rovnaké, ako v queste Dire Wolf. Len likvidujte nepriateľov a keď ich všetkých skosíte, oslovte znova Khartosa. Ten sa aj so zverom vráti do Aman´lu.
Aj vy teda zájdite do Aman´lu. Tam choďte do obchodu so zvieratami za Galeronom a ten vám poďakuje za získanie Mythrilhorna. Quest je kompletný. Odteraz si môžete Mythrilhorna kúpiť ako zviera - spoločníka.


8. A Family Heirloom, Part II.

Ak ste v prvom Akte splnili quest A Family Heirloom, tak v krčme v Aman´lu oslovte Athelasa. Povie vám o Thestrinovi, ktorý sa snaží vypustiť démona. Ponúknite mu pomoc a on odíde.
Keď budete vo Vai´kesh Foreste, tak sa od teleportu vydajte na juh, kde nájdete vchod do malého väzenia. V ňom sa objaví Thestrin a vypustí démona. Bojujte teda s démonom a zničte ho. Potom len oslovte Athelasa - ukončíte quest a dostanete odmenu.


9. Lothar´s Innocence

Keď máte v parte Lothara, tak choďte do krčmy v Aman´lu a oslovte Rolanda. Obviní Lothara z krádeže. Lothar chce dokázať svoju nevinu, tak súhlaste, že mu s tým pomôžete a získate quest.
Keď budete v Southern Vai´lutra Forest, tak choďte na hlavnú cestu, ktorá vedie až k teleportu pri moste. Inak prejdite mostom a držte sa západnej strany. Tam narazíte na jaskyňu (Watery Cavern). Prebojujte sa na koniec jaskyne, do jej hornej časti, kde je poloobor Margus pestujúci huby. Oslovte ho a Lothar ho obviní z krádeže, z ktorej bol obvinený on sám. Margus to prizná, no utečie. Úplne náhodou mu však vypadol kľúč od jeho domu. Vyjdite z jaskyne a choďte naspäť na sever a na východ do Margusovho domu. Tam ho znova oslovte a napadne vás. Bojujte s ním, pokým sa nevzdá. Sľúbi, že sa vráti do mesta a povie pravdu. Vráťte sa do mesta teda aj vy a zájdite za Rolandom do krčmy. Tam už čaká Margus, ktorý mu povedal pravdu. Roland sa Lotharovi ospravedlní a dá mu aj nejaké odškodné. Quest je tým kompletný.


10. Deru´s Treasure Hunt

V juhovýchodnom výbežku na okraji mesta Aman´lu postáva Prospector Albain. Ak máte v parte dryádu Deru, tak ho oslovte. Je to lovec pokladov, no nemá úspech. Deru je chtivá po dobrodružstve, tak navrhne, aby ste ten poklad hľadali vy. Súhlaste a dostanete od Albaina mapu, kľúč a quest.
Teleportnite sa do Southern Greilyn Jungle a nad teleportom vstúpte do Rashka´s Ruins. Uprostred sa zvezte dole výťahom. Tam sa prebojujte k dverám, ktoré otvoríte kľúčom, ktorý ste dostali pri prijatí questu. Vyprázdnite bočné miestnosti za dverami a v miestnosti pred vami otvorte truhlu (môže len Deru). Získate nejaké zlato a predmet s hádankou, ktorá vás má doviesť k ďalšiemu pokladu.
Potom sa preneste teleportom do Western End of Arinth´s Ravine. Od teleportu pokračujte ďalej až k mostu. Keď prejdete mostom, napravo je Frozen Cave. Strieborným kľúčom si v jaskyni otvorte bránu a s Deru otvorte truhlicu. Získate nejaké zlato, zlatý kľúč a ďalšiu hádanku.
Keď sa neskôr dostanete do mesta Kalrathia, tak z neho vyjdite severnou bránou a pokračujte k najbližšiemu teleportu. Pred ním zabočte na východ a pokračujte až na rázcestie. Tam ignorujte druhú cestu a pokračujte stále na východ až k jazierku na konci. Tam vstúpte do jazierka, ktoré je však iba ilúziou. Vstúpte do jaskyne, ktorá je tu ukrytá a na jej konci sa naučte Chant of Health. Otvorte dvere zlatým kľúčom, ktorý ste získali predtým, v rámci tohto questu. Vstúpte, označte si Deru, ako vedúcu postavu a otvorte s ňou truhlicu a konečne získate poklad, ktorý tak hľadala.


11. Mark of the Assassin

V Aman´lu je vedľa obchodu so zvieratami opustený dom, do ktorého vstúpte a zo stola si vezmite Liantir Stone. Následne sa vás pokúsi zabiť tajomný vrah. Objaví sa Dandel a vysvetlí vám, že ten kameň označí človeka ako cieľ pre tajomný klan vrahov, čoho sa samozrejme chcete zbaviť, tak získate quest, ktorý však pokračuje až v treťom Akte.
Keď sa v treťom akte dostanete do mesta Kalrathia, tak tam oslovte Enchantress Valariu, ktorá vám povie, že zbaviť sa znamenia môžete len tak, že zabijete vraha, ktorý vytvoril ten kameň. Sľúbi vám pomoc, no potrebuje mytrilový prsteň.
V piatej kapitole tretieho aktu sa dostanete do Kaderakských baní. V baniach, vo vstupnej časti prejdite ďalej a pobite nepriateľov. Choďte do miestnosti úplne na juhu. V nej je páka, ktorá vám otvorí ďalšiu miestnosť. V nej otvorte truhlu a získate Trpasličí Mytrilový prsteň.
S ním sa vráťte za Enchantres Valaria, ktorá je v meste Kalrathia. Tá vám prsteň očaruje a keď ho budete nosiť, vďaka nemu uvidíte tajomného vraha aj cez jeho neviditeľnosť. Zájdite tu v meste do krčmy a na poschodí v jednej izbe je obchodník Kendril, pre ktorého bol určený kameň v Aman´lu. Oslovte ho a vtedy sa objaví Luun the Assassin. Aj keď je prekvapený, že na vás nezaberá jeho kúzlo neviditeľnosti, aj tak zaútočí, tak ho zabite. Získate od neho kompletnú sériu, meče Giethaa a Citaa. Aj keď len dve, sú skvelé. Tým je quest kompletný. Ešte oslovte Kendrila a uzná, že ste mu trochu pomohli, tak vám tiež prihodí nejakú tú odmenu.


12. The Aman´lu Arena

V Aman´lu choďte do krčmy. Tam si pohovorte s barmanom, ktorý by rád počul vaše historky, no povedzte mu, že ste nebojovali s ničím z toho, čo spomína a navrhne vám zlepšiť svoje dobrodružné schopnosti v aréne, do ktorej sa môžete dostať výťahom, ktorý je za dverami za ním. Prejdite tam a zvezte sa dole výťahom. Dole potiahnite páku pri stene a otvorí sa vám prechod. Za ním je Tristeth. Oslovte ho a otvorí vám ďalšie dvere. Za nimi zbehnite dole schodmi. Dole stojí Daesthaj. Oslovte ho, zistite si od neho, ako to v aréne chodí. Keď chcete bojovať, musíte si od neho kúpiť token, ten umiestniť na podstavec v strede haly a budete prenesený nižšie, kde vás čaká boj. Keď zabijete všetkých nepriateľov, tak potiahnite páku na stene a vyveziete sa naspäť hore. Za každý vyhratý boj získate kľúč, ktorý otvorí jednu z deviatich miestností s pokladmi v tejto hornej časti arény. Získate tam dobré veci, ktoré si môžete vylepšiť klasickým Save/load - ak sa vám nepáči to, čo vypadlo. Každý boj prináša samozrejme silnejších nepriateľov. Za posledný vyhratý boj získate zlatý kľúč, ktorým si otvoríte dvere v miestnosti, ktorú ste si otvorili deviatym kľúčom. Tam získate Mysterious Token.
Celkovo máte 10 zápasov a ceny za každý jeden token sa tiež zvyšujú: 1000; 1500; 2000; 3000; 4000; 6000; 8000; 12000; 16000; 25000.
Keď zvíťazíte vo všetkých zápasoch a stanete sa šampiónom, tak si od Daesthaia môžete kúpiť ako spoločníka zviera - Light Naiada.


13. A Servant´s Haunt

Keď v meste Aman´lu prejdete cez južný most (potom, čo ho Finala opraví, teda v kapitole 4), tak choďte doľava, na východ, tam býva Eldorath Wilwarin. Posťažuje sa vám, že duch jeho strýka Threnitha nemôže nájsť pokoj. Bol totiž dlhoročným služobníkom rodiny Levreth a jedného dňa našli jeho pána zavraždeného. Dôkazy ukazovali na Threnitha, tak bol popravený. Sľúbte mu, že očistíte meno jeho strýka. V tomto queste pokračujte, až keď splníte quest A Dark Ohm, aby ste sa mohli zhovárať s duchmi.
Zájdite k teleportu a preneste sa do Southern Vai´lutra Forest (South). Pri teleporte je Incantation Shrine, tak v nej použite Chant of the Dead, aby ste sa mohli zhovárať s duchmi. Potom choďte na východ a v stavbe pripomínajúcej svätyňu sa zvezte výťahom do Levreth Estate. Tam sa zvezte ďalším výťahom a dole nájdete ducha Threnitha Wilwarina. Oslovte ho a povedzte mu, že ste prišli očistiť jeho meno (ak vám aj vyprchá Chant, po prvom oslovení s ním môžete hovoriť stále). Otvorí vám dvere na juhu. Choďte do miestnosti s duchom, vezmite si portrét lady Levreth a znovu oslovte ducha. Otvorí vám ďalšie dvere, za ktorými si vezmite prameň zlatých vlasov. Znovu oslovte ducha a zistíte že Levreth mal milenku. Nasledujte ho do ďalšej miestnosti, kde vezmite spálený list. Oslovte ducha a zistíte, že aj Levrethova milenka bola zavraždená. On odniesol majstrovo telo, aby nebolo pošpinené jeho meno tým, že mal milenku a preto bol od krvi, keď ho našli a preto ho aj obvinili a popravili. Duch vám otvorí poslednú miestnosť, v ktorej vezmite drahokamy Levrethovho sídla, aby ste dokázali, že Threnith nekradol a tiež si vezmite zlato pre seba. Máte tu na stene aj spínač, ktorým si otvoríte tajné dvere vedúce do miestnosti s výťahom, čo vám trocha skráti cestu. Vráťte sa k teleportu a choďte do mesta. Tam zájdite za Eldoriathom, od ktorého ste aj získali túto úlohu. S dôkazmi, ktoré ste získali môže očistiť Threnithove meno a quest je splnený. Potom oslovte Threnithovoho ducha, ktorý sa tu tiež objavil a ponúknite mu pomoc, keďže stále nenašiel kľud a získate druhý quest.


14. A Servant Haunt, Part II.

Po splnení quest A Servant Haunt oslovte Threnithovho ducha, ktorý je už v dome svojho synovca Eldoriatha. Stále nenašiel pokoj, takže musíte chytiť skutočného vraha. Zájdite teda teraz do Dryádskeho mesta Eirulan a tam do krčmy. Oslovte tam Lady Levreth. Prizná sa, že vrahom bol jej brat, veliteľ stráží v Aman´lu. Po jej priznaní sa objaví Dryáda, ktorá ju zatkne. Ak chcete, môžete ju navštíviť vo väzení, kde ste boli na začiatku hry aj vy. Potom sa vráťte do Aman´lu.
Tam zájdite do centrálnej budovy, kde je Guardian Commander Wethril, brat lady Leverth. Oslovte ho a zabite v nasledujúcom boji. Po boji oslovte Celeb´hela a dostanete odmenu a ukončíte aj quest.


15. Amren´s Vision

V Aman´lu, v krčme je Amren, ktorého si môžete pribrať do party. Keď je s vami, tak s ním zájdite na jeden zo štyroch kruhov z húb, ktoré sú na rôznych miestach v Aranne. Keď prídete k prvému, bude mať Amren víziu. Použite jednu aktívnu hubu z kruhu a zveziete sa do svätyne. V každej svätyni aktivujte jednu sochu.
Keď aktivujete všetky štyri sochy, tak sa vám uprostred svätyne aktivuje portál, ktorým prejdite.

Prvý kruh: V Eirulane použite teleport do Southern Greilyn Jungle. Prejdite východne za Razka´s Ruins a na severe je malý výbežok, na ktorom je prvý kruh. Aktivujte hubu a zveziete sa do svätyne. Vezmite tam knihu The Path of Life a aktivujte sochu.

Druhý kruh: V Aman´lu použite teleport do Southern Vai´lutra Forest (North). Po pár krokoch na západ, na úrovni teleportu sa dostanete k druhému kruhu. Zvezte sa do svätyne a vezmite si tam knihu The Path of Sight a aktivujte sochu.

Tretí kruh: V Aman´lu použite teleport do Garden of Ancients (South). Zvezte sa do svätyne, vezmite si tam knihu The Path of Death a aktivujte sochu.

Štvrtý kruh: V Kalrathii použite teleport do Ruins of Okaym. Vydajte sa cestou na východ, ktorá sa po chvíli stáča naspäť na západ. Tam prejdite popri ruinách veže a narazíte na posledný kruh. Zvezte sa do svätyne, vezmite si tam knihu The Path of Blindness a aktivujte sochu.


16. Finala´s Contempt

Keď Finala opraví most, tak ju môžete na konci tretej kapitoly prijať do party. Vezmite ju a choďte do Eirulanu. Ak si spomínate, tak v Kithraya Caves bol pokazený výťah. Teleportujte sa z mesta do Kithraya Valley a choďte všetci do horných Kithrayaských jaskýň. Tam pohľadajte výťah, označte si Finalu a s ňou kliknite na výťah. Povoľte jej ho opraviť a zvezte sa dole výťahom. Týmto zároveň získate tento quest. Tam s Finalou otvorte truhlu, v ktorej nájdete mapu so zaznačenými štyrmi tajnými Mordenskými vežami. Vráťte sa naspäť do jaskyne, naspäť k teleportu a preneste sa do Southern Greilyn Jungle. Tam choďte trocha na západ a naľavo sú ruiny, ktoré ste už mali možnosť predtým preskúmať (Some Abandoned Ruins). Teraz v nich Finala objaví tajný vchod, ktorým prejdite. Prejdite tajnou chodbu, na konci ktorej sa vyvezte výťahom a ste v údolí, ktoré ste mohli zhora vidieť už predtým, no nemohli ste sa k nemu dostať. Tu zničte Mordenskú vežu, tak ako ste ich už pár zničili v prvom Akte (rozbite klietku, použite úlomok z nej ako fakľu, tú pripáľte o oheň a podpáľte ňou vežu). Vráťte sa naspäť k teleportu a preneste sa do Northern Greilyn Jungle. Tam len zájdite pár krokov na sever a napravo máte stenu, ktorá vám doteraz bránila v ceste na východ. Finala v nej objaví tajný prechod. V kopcoch za stenou len pobite nepriateľov a zničte tri ďalšie Mordenské veže. Po zničení poslednej Finala objaví ďalšiu mapu a súčiastku z výťahu. To je nateraz všetko. Vráťte sa späť do mesta Aman´lu.
Keď sa v druhej kapitole tretieho aktu dostanete do mordenského mesta Darthul, tak z námestia s teleportom choďte na východ. Tam nájde Finala tajný vchod do liahne tých mordenských chrobákov. Prebojujte sa na koniec chodby, všetkých pobite a potom streľte do bomby pri mrežiach. Za nimi otvorte s Finalou truhlicu, z ktorej získa nejakú súčiastku.
V štvrtej kapitole tretieho aktu sa teleportujte novozískaným kameňom do Southern Desert of Kaderak. Od teleportu choďte na sever k stavbe so štyrmi sochami, ktorá je hlavným questom. Choďte od komplexu ďalej na sever. Tam je teleport Northern Deser of Kaderak. Za ním je výťah, ktorý aktivujte s Finalou, ako vedúcou postavou. Keď sa zveziete dole, všetkých pobite a na konci s Finalou otvorte truhlicu. Tým ste ukončili quest Finala´s Contempt.


17. Rahvan´s Curse

Keď budete v Garden of the Ancients (North), tak na juhozápade od teleportu nájdete v rámci hlavného questu ducha. Je to Champion Rahvan, duch bojovníka, ktorý dávno bojoval v boji so Zaramothom. Nepustí vás do pohrebiska, ktoré stráži, pokým mu neprinesiete pohrebné masky jeho troch bratov, aby vedel, že po smrti boli náležite pochovaní. na východ a po pravej strane popri ceste nájdete tri hrobky a úplne na konci na východe je posledná, štvrtá hrobka. V strede každej hrobky je maska, ktorú si vezmite. Keď získate všetky štyri masky, tak sa vráťte za Rahvanom. Tri sú pre hlavný quest, no štvrtá je jeho vlastná pohrebná maska. Keď donesiete všetky štyri, tak si spomenie čo sa stalo. Bojovali tu a narazili na Licha, ktorý ich zabil. Jeho dušu uväznil a spravil z neho strážcu jeho katakomb. Aj keď si teraz na všetko spomenul, nemôže nájsť pokoj, kým je tu Lych, tak mu ponúknite pomoc. Naučí vás Mysterious Chant (Letiso) a získate tým aj tento quest.
Vstúpte do Azunite Burial Grunds. V prvej miestnosti si všimnite na zemi štyri symboly, ktoré si zapamätajte. Pokračujte ďalej. Prejdite od veľkej haly, kde padá zo stropu ľad. Vy pokračujte stále na juh k teleportu.
Za teleportom prejdite cez dve plošiny. Na druhej sú štyri stĺpy so symbolmi. Otočte ich podľa symbolov, ktoré ste mohli vidieť na dlážke cestou sem. Takže zľava doprava: Purpurový strom (smrť), červené zavreté oko (slepota), žlté otvorené oko (videnie) a zelený strom (život). Objaví sa vám výťah, ktorým sa zvezte do katakomb.
Pri prvej možnosti odbočte doľava, na juh. Tam pobite nepriateľov v svätyni a postavte sa k východnej stene na symbol purpurového stromu. Funguje ako Incantation Shrine, tak na ňom zarecitujte Mysterious Chant, ktorý vás naučil Rahvan. Otvorí sa tajná miestnosť, v ktorej vás čaká Letiso the Shadow Lich a ďalší nepriatelia. Pobite ich a získate kameň s dušou Rahvana. Tiež sa tu naučte Chant of Purity. Teraz sa už len vráťte za Rahvanom odovzdať mu jeho dušu a ukončiť quest.


18. Evangeline´s Folly

Na konci šiestej kapitoly vám ponúkne princezná Evangelina, že sa k vám pridá. Priberte ju do party. Preneste sa do Southern Vai´lutra Forest (South), kde je zničená karavána. Oslovte raneného Milindrila a povie princeznej, že temní elfovia Vai´kesh uniesli ostatných vojakov. Tak získate tento quest.
Potom sa preneste do Western End of Arinth´s Ravine. Tam sa vydajte cestou na západ až k mostu. Pred mostom choďte do jaskyne na západ/juhozápad. Keď ste tadeto prechádzali prvýkrát, tak ste mohli naraziť na pár jaskýň, v ktorých boli dvere, cez ktoré vás nechceli pustiť. Teraz sa cez dvere dostanete. Za nimi pobite všetkých nepriateľov, získajte bronzový kľúč, otvorte mreže a oslovte vojaka za nimi. Povie vám, že princezninho priateľa držia v inom väzení a prezradí vám heslo.
Vráťte sa k teleportu, ktorým ste sem pred chvíľou prišli a choďte od neho na východ. Keď budete môcť, odbočte na sever do veľkej jaskyne. Na jej konci vám opäť otvoria dvere, za ktorými zase všetkých pobite, získajte strieborný kľúč, otvorte mreže a oslovte vojaka, len aby ste zistili, že Jessic je v inom väzení.
Vráťte sa von na cestu a pokračujte ďalej na východ. Za mostom stále na východ, až k ďalšiemu mostu, čo sa stáča na juh. Ignorujte ho a pokračujte na východ až do poslednej jaskyne, v ktorej prejdite zatvorenými dverami. Tu už len zase všetkých pobite, získajte zlatý kľúč, otvorte mreže a zachránite Jessica. Tým ste splnil quest.



Sekundárne Questy Aktu III.

1. Dwarven Song of Ore

V radnici v meste Kalrathia je historička Leontia. Spýtajte sa, s čím jej môžete pomôcť. Chcela by získať starú trpasličiu pieseň, tak jej sľúbte, že sa po nej na svojich cestách obzriete.
Keď sa v piatej kapitole dostanete do Kaderakských baní, tak v nich budete postupovať tak, že zakaždým potiahnete páku, ktorá vám otvorí ďalšie dvere a posunie vozík na koľajniciach pod vami o kus ďalej. Keď potiahnete tretiu páku, prejdite novootvorenými dverami a vstúpte do miestnosti naľavo. Tam otvorte truhlicu a získate Silver Stanza.
V tých istých baniach, keď sa dostanete k teleportu Upper Mines of Kaderak (East), tak potiahnite páku, ktorá vám otvorí dvere na severe. Keď nimi prejdete, tak zahnite doľava, vybehnite hore schodmi a hore v poslednej miestnosti na západe otvorte truhlu, z ktorej získate Iron Stanza.
Keď pri postupe Kaderakskými baňami zničíte vozíkom veľký kryštál, dostanete sa k výťahu, ktorý váz zvezie dole, na miesto, kde kryštál stál. Než pôjdete dole, preskúmajte dve miestnosti za výťahom. V jednej z nich je páka, ktorá otvorí tajnú miestnosť, v ktorej je v truhlici Mythril Stanza of Dwarven Sonf of Ore (na splnenie questu vám stačia Zlatá, Strieborná a Železná, táto je naviac).
Keď sa Kaderakských baniach dostanete k teleportu Lower Mines of Kaderak, tak od teleportu choďte najprv a úplne na koniec. Tam nájdete truhlicu, v ktorej je Gold Stanza pre quest Dwarven Song of Ore.
Potom sa vráťte do Kalrathie, do radnice. Tam trpezlivo čaká Leonia, tak jej odovzdajte, čo ste našli a splnili ste quest Dwarven Song of Ore. Dostanete odmenu, vrátane toho, že vás naučí Chant of Prosperity.
Ja som Mytrilovú Stanzu našiel až po splnení questu, no stále jej ju môžete zaniesť a dostanete za odmenu Greater Chant of Prosperity.


2. The Lore of Aranna

V meste Kalrathia žije Telgrey the Scholar. Je starý a pred smrťou by chcel vidieť zbierku všetkých dvadsiatich kníh zo série Lore of Aranna. Keď ich získate všetky, tak ho oslovte a dostanete odmenu. Oslovte ho potom ešte raz a dostanete ďalšiu odmenu a aj Mysterious Book.

Zväzok č. 1. - Kings and Queens of the Northern Reaches.
Snowbrook Heaven Servant´s Quarter.

Zväzok č. 2. - The Dark Wizards
Vai´kesh Sanctuary. Budete ňou prechádzať pri prechode cez Vai´kesh Forest.

Zväzok č. 3. - Downfall of the Manu Ostar.
Alar´ithilov dom, na juhu Aman´lu.

Zväzok č. 4. - Valdis and His Armies.
Tywlisin dom v Aman´lu.

Zväzok č. 5. - Turmanar and its Aftermath.
Radnica Aman´lu, budova uprostred mesta.

Zväzok č. 6. - The Skath.
Vo veži, kde ste stretli Vixa, neďaleko Kithraya Cavern.

Zväzok č. 7. - The Deeds of Xeria.
Windstone Fortress Western Gatehouse v pevnosti Windstone.

Zväzok č. 8. - The Death of Xeria.
Chrám Xerie za pevnosťou Windstone. Posledná miestnosť pri teleporte.

Zväzok č. 9. - The War of Legion.
Chrám Xerie za pevnosťou Windstone. Posledná miestnosť pri teleporte.

Zväzok č. 10. - The Legend of Arinth the Mad.
Aman´lu. Dostanete ju od Eolandy, keď prijmete quest Arinth´s Legendary Staff.

Zväzok č. 11. - The Dryads and their Customs.
Aman´lu, v dome Eolandy.

Zväzok č. 12. - Zaramoth´s Ascendance and Downfall.
Aman´lu. Na poschodí v obchode s magickými predmetmi.

Zväzok č. 13. - Elandir´s Life and Teaching.
Aman´lu. Na poschodí v krčme.

Zväzok č. 14. - Fables of Ancient Artifacts.
Aman´lu. V dome Eolandy.

Zväzok č. 15. - Symbology of the Azunites.
Aman´lu. Na poschodí v krčme.

Zväzok č. 16. - The Legacy of Azunai.
Kalrathia. Dom na severe pri hradbe. Pri dome pred ním stojí Berseba.

Zväzok č. 17. - The Path of Life.
Shrine of Life. V rámci questu Amren´s Vision.

Zväzok č. 18. - The Path of Sight.
Shrine of Sight. V rámci questu Amren´s Vision.

Zväzok č. 19. - The Path of Death.
Shrine of Death. V rámci questu Amren´s Vision.

Zväzok č. 20. - The Path of Blindness.
Shrine of Blindness. V rámci questu Amren´s Vision.


3. The Lost Jewels of Soranith

V Kalrathii je v krčme Kevarre the Explorer. Povie vám miesto, kde našiel vzácny amulet. Dá vám ho, ak to miesto preskúmate, pretože je presvedčený, že sú tam ďalšie poklady, no on je už starý, aby to preskúmal sám.
Vydajte sa z mesta severnou bránou k najbližšiemu teleportu. Ešte pred teleportom choďte na východ a až dolu, do údolia. Tam prídete k dvom vežiam. Tá naľavo je zničená, vstúpte do tej napravo a zvezte sa dolu výťahom. Prebojujte sa do miestnosti, kde je päť podstavcov a tie sú navzájom pospájané kanálikmi. Keď kliknete na jeden podstavec, tak sa rozžiaria ďalšie dva, ktoré sú s ním spojené. Kliknutím na ďalší takýto podstavec sa kanálik medzi nimi rozsvieti. Keď už máte rozsvietené nejaké kanáliky, tak sa vám rozžiaria vždy len tie podstavce, ktoré kanálikmi susedia s tým, na ktorý kliknete a taktiež len, pokiaľ z nich vychádza ďalší prázdny kanálik. Musíte to spraviť tak, aby sa rozsvietili všetky kanáliky medzi podstavcami. Očíslujem ich v podobe, v akej sú rozmiestnené.

14
23
5

Potom len poklikajte na ne v tomto poradí a otvoria sa dvere ďalej: 1,3,4,5,2,3,4,1,2. Prejdite za novotvorené dvere a do miestnosti napravo. Tam otvorte truhlicu a vezmite si Soranith´s Silver Ring. Potom otvorte dvere oproti miestnosti s hádankou a zbehnite dole schodmi. Tam na vás čaká ďalšia, rovnaká hádanka, ako pred chvíľou, ale náročnejšia. Rovnaký postup, ako predtým.

14
7
2
68

359

Navoľte takýto postup: 4, 7, 8, 9, 7, 6, 2, 4, 1, 2, 3, 6, 5, 9. Otvoria sa dvere na konci. Za nimi sa naučte Mysterious Chant (Rando Conjurum Ix) a z truhlice si vezmite Soranith´s Gold Ring.
Vráťte sa do Kalrathie a choďte do krčmy, Kevarre vás tam stále čaká. Povedzte mu, čo ste našli a za odmenu vám dá Soranith´s Amulet, takže máte celú sériu. Tým ukončíte quest.


4. The Legendary Mace of Agarrus

V Kalrathii je na severnej strane Berseba. Oslovte ju a keď spomenie Mace of Agarrus, spýtajte sa jej na to. Chcete zistiť o tejto legendárnej veci viac, tak choďte do Aman´lu. Tam v krčme je Tai´esse. Pomôže vám no najprv potrebuje Stone Fragmetn. Dá vám kamenný kľúč. Preneste sa do Snowbrook Foothills. Od teleportu choďte južne, do južného cípu, napravo od cesty. Tam vtúpte do Snowbrook Grotto. Vnútri zahnite doprava a stále sa držte pravej steny. Postupujte až ku schodom, ktoré vedú nadol, na juh. Tam si vezmite Chant of Mage Skill a Chant of Melee Skill. Potom si kľúčom od Tai´esse otvorte bránu poniže a za ňou si vezmite Stone Tablet Fragment. S ním sa vráťte do Aman´lu za Tai´esse.
Zloží tabuľu dohromady a spoločne zistíte, že Mace sa nachádza v Stratenom údolí Azunitov. Tiež vám dá poskladanú kamennú tabuľu, ktorá sa vám môže hodiť. Vráťte sa k teleportu a preneste sa Western Cliffs of Azunai. Tam vstúpte do Azunitskej jaskyne, v ktorej ste kedysi získali misku - Azunite Artifact. Neďaleko na východe je ostrovček, ku ktorému vedú dva mosty. Ak ste žiadny ešte nevysunuli, tak choďte k južnému mostu a vysuňte ho tlačidlom na neďalekých rozvalinách, uprostred ktorých horí oheň. Prejdite na ostrovček. Tam môžete pákou na stĺpe vysunúť aj druhý most. Na ostrovčeku rozbite skalu, pod ktorou je ukryté tlačidlo. Privolajte si ním výťah a zvezte sa dole, do hrobky Agarrusa. Tam oslovte Guardiana Magentusa a po rozhovore mu vložte do rúk kamennú tabuľu, čím získate Mace of Agarrus a zároveň aj ukončíte tento quest.


5. The Mage´s Apprentice

V obchode s magickými predmetmi v Kalrathii oslovte mága Bodena. Požiada vás o pomoc - potrebuje, aby ste našli jeho učňa a najmä jeho denník.
Zájdite k teleportu Ruins of Okaym a pokračujte na sever, až k mostu s bránou. Tam zahnite doľava, na západ a poza vežu vstúpte dole, do kanála pod mostom. Choďte kanálom na západ, hore schodmi do ruín. V nich vstúpte do veľkej haly plnej sôch so zrkadlami. Pootáčajte sochy tak, aby prúd svetla smeroval na dvere na severe. Otvoria sa. Za nimi je Darek, Bodenov učeň. Zistíte, že Boden je zradca. Darek na to prišiel a tak sa ho tu Boden pokúsil zbaviť. Po rozhovore odíde. Vezmite si tu Greater Chant of Casting a Greater Chant of Fighter Power. Potom sa pokúste nasmerovať sochy, aby šiel prúd svetla na dvere na západe. Je to trochu náročnejšie, ale dá sa. Svetlo nech na začiatku smeruje sprava doľava a tam ho už pootáčate. Za tými dverami je len hromada koristi.
Vráťte sa do mesta a oznámte Bodenovi, čo ste zistili. Napadne vás, tak ho zabite a potom oslovte Dareka, ktorý práve dokvitol. Preberie Bodenovu prácu a môžete u neho nakupovať. Poďakuje vám a pridá aj nejakú odmenu.


6. The Kalrathian Nexus

V Kalrathii, na severe pri bráne je prírodná magička Nora. Povie vám, že Kalrathian Nexus bol zapečatený. Ponúknite jej pomoc, pri zlomení pečate a dá vám palicu, ktorú máte naplniť troma zdrojmi energie. Tiež vás naučí Mysteriou Chant (Arcesso Arcanum).
Teraz sa premiestnite do Temple of Xeria. Choďte do veľkej haly neďaleko teleportu a v nej na koniec k Incantation Shrine. Pri nej prejdite tajným prechodom, ktorý ste mohli otvoriť už pri prvej návšteve do Cavern of Earth. Zájdite do jej stredu a tam sa postavte na symbol na zemi. Dajte si do rúk palicu od Nory (Soul Staff) a povedzte Mysterious Chant, ktorý vás naučila. Sčasti nabijete palicu.
Preneste sa do Lost Valley of Azunites a choďte až na jeho južný koniec, kde je Cavern of Phoenix. Zájdite do jej stredu a tam sa postavte na symbol na zemi. Dajte si do rúk palicu od Nory a povedzte Mysterious Chant, ktorý vás naučila. Sčasti nabijete palicu.
Teraz sa už len preneste do Aman´lu a do Eastern Face of Snowbrook Mountain. Vydajte sa na západ a vstúpte do Snowbrook Haven Servant´s Quarters. Tam vybehnite na schody za veľkou halu. Dvere napravo vedú k výťahu, naľavo do Cavern of Frost. Zájdite do jej stredu a tam sa postavte na symbol na zemi. Dajte si do rúk Soul Staff a povedzte Mysterious Chant, ktorý vás naučila Nora. Celkovo nabijete palicu.
V druhej kapitole tretieho aktu prejdite východnou bránou Kalrathie a pokračujte na východ až na rázcestie. Choďte severnou cestou a na jej konci je jaskyňa Kalrathian Nexus. V jej centre je Pečať temnej mágie. Dajte svojmu mágovi do rúk Soul Staff od Nory a rozbite ňou pečať. Vráťte sa za Norou a oznámte jej splnenie úlohy. Spojí Nexus s palicou a miesto pôvodnej dostanete mimo inej odmeny aj Soul Staff of Nexus.


7. Sartan´s Suspicion

V Kalrathii choďte do krčmy. Tam je pri bare Feltan the Drunkard. Oslovte ho, keď je vo vašej parte Sartan a rozhovorí sa o nejakom špiónovi. Sartan v ňom spozná niekoho z pevnosti Windstone a získate quest.
Preneste sa teleportom do Eastern Plain of Tears. Od teleportu pokračujte východne až na väčšie územie, kde sa cesta stáča na sever. Najprv choďte ďalej na východ, na konci vás čaká Mysterious Cavern. Naľavo je miestnosť s korisťou a s ďalšou tajnou miestnosťou. Napravo je miestnosť pre bojovníka levelu 31. Inak pokračujte jaskyňou až k posledným dverám. Majte v parte Sartana a dostanete sa za dvere. Tam je Osric, ktorého Sartan zabije v domnení, že je to špión. Vtedy sa objaví Orayne z pevnosti Windstone a povie vám, že bol špión, ale robil pre nich. Chcel zachrániť nejakých väzňov. Sartan vyhlási, že ich zachráni on, aby odčinil svoj omyl.
Zájdite k teleportu Ruins of Okaym. Cesta pokračujte na sever, no vy choďte na západ. Prebojujte sa až k vchodu do podzemia a vstúpte do oblasti A Morden Arsenal. Ak nemáte so sebou Sartana, tak si ho zoberte, aby ste dokončili jeho quest. S ním prejdite bránou a pobite nepriateľov v oblasti. Dostaňte sa až do zadnej miestnosti, kde sú cely. Pred celami sú na zemi bomby, do ktorých z diaľky streľte (mágiou, alebo zbraňou). Takto osloboďte všetkých väzňov. Potom ešte so Sartanom otvorte truhlicu v jednej z ciel a poberte si korisť. Potom sa vráťte do Mysterious Cavern a oslovte vojaka Orayna. Zachránení vojaci vám poďakujú a za tento čin mu Orayne odpustí Osrickovu smrť, ktorú si však neodpustí Sartan. Popraje mu veľa šťastia a quest je hotový.


8. The Morden Riders

Keď budete v mordenskom meste Darthul a dostanete sa do časti District of Lance, tak tam sa zvezte dolu výťahom a nájdite posledného veliteľa, od ktorého získate kľúč k časti Štítu.
Prejdite do tej časti a vyčistite si ju. V zníženej časti tam pohľadajte na západnej stene tajný spínač, ktorý uvoľní výťah, ktorým sa zvezte dole. Dostanete sa do kanála pod mostom, na druhú stranu, než ste boli predtým, keď ste šli za Darekom. Prejdite na koniec kanála a vyjdite hore schodmi pred hradby mesta. Prebojujte sa tu na východnú stranu, kde nájdete dvoch nájazdníkov Nordaxa a Nellioca. Zistíte, že sú to dezertéri a potrebujú zásoby. Ponúknite im pomoc a získate quest. Vráťte sa do mesta a v častiach District of Lance, Crossbow a Shield si otvorte kľúčom, ktorý vám dali, miestnosti so zásobami. Vezmite si z nich veci, ktoré potrebujú a keď budete mať všetky tri, vráťte sa naspäť za nájazdníkmi. Odovzdajte im zásoby. Sú vám vďační, no nemajú nič, čo by vám dali za odmenu. Rozbijú však stenu, pri ktorej stoja. Za ňou je stará svätyňa, v ktorej si môžete pobrať množstvo koristi a naučiť sa aj Greater Chant of Fortification. Hotovo.


9. Vix´s Vengeance

Keď sa v piatej kapitole tretieho Aktu dostanete do Kaderakských baní, tak vaším cieľom bude zničiť veľký kryštál. Keď to spravíte, zveziete sa dole výťahom. Zdola vybehnite po rampách opäť nahor, na severnú stranu a tam pokračujte stále na sever. Na rázcestí sa dajte na východ a vezmite si do party Vixa. Na konci tejto cesty sú dvere, ktoré otvorí jedine Vix a vtedy získate aj jeho quest. Vix predpokladá, že sú tam ďalšie kryštále s dušami, takže ich treba zničiť. Zájdite na koniec tunela a tam vám v prechode bráni kryštál. Prehoďte dve výhybky pri vozíku s výbušninami, vozík sa uvoľní a zničí kryštál. Vo vedľajšej jaskyni spravte to isté, prehoďte dve výhybky, nech vám vozík prerazí cestu. Prejdite a vyčistite si veľkú jaskyňu. Z nej vedie viacero východov, no všetky sú slepé a obsahujú len korisť a nepriateľov. Vy choďte do juhovýchodného rohu, kde opäť prehoďte dve výhybky a vozíkom zničte kryštál. To je posledný a tým ste splnili Vixov quest. Ešte s ním zájdite do malej jaskyne za posledným zničeným kryštálom a otvorte s ním truhlu s korisťou. Hotovo, Vix dosiahol aspoň nejakú pomstu.

Akt I | Akt II | Akt III | Sekundárne Questy

Related Games Dungeon Siege III: Treasures of the Sun
Dungeon Siege III
Dungeon Siege II: Deluxe Edition
Dungeon Siege II: Broken World
Dungeon Siege: Legends of Aranna
Dungeon Siege



Diskusia Príspevkov: 112 Hodnotenie
899 hlasov

100
60
20

80
40
0
54
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |